Ateismi on lopun alku

Anonyymi-ap

Ateismilla on monet kasvot. Eräs niistä on usko jumalattomuuteen. Jumalattomuus kukoistaa Suomessa, eikä sen kasvot ole kauniit. Ne ihmiset, jotka kiusaavat koko ajan kristillisiä arvoja ovat täysin paatuneita, eivätkä parane. Olettamus on, että Jumala antaa tämän jatkua. Onko se mahdollista, jos matala henki, jolla on ihmisen mieli, ei osaa muuta kuin tehdä kiusaa ja olla samanlainen kuin ne jotka kauan sitten joutuivat kadotukseen, emmekä me pelkästään tuomitse, mutta ei voi odottaa ihmeitä Pyhältä Hengeltä, jos ihmiset eivät muutu. Oletko tietoinen, ettei siitä ahtaasta portista kukaan kulje vaan kaikki haluavat vain kulkea laveata tietä. Se tie vie kadotukseen, emmekä me lisäänny vaan odotamme sitä aikaa, jonka taivaallinen Isämme suo lapsilleen. Olemme odottaneet täällä, että ihmiset paranisivat, mutta tämä näyttää turhalta. Joten sanon, on aika muuttaa pois ja jättää kaikki Saatanalle. Tosin apua ei enää tule jumalattomille ihmisille. Suomi kurjistuu tyhmyyden ja välinpitämättömyyden takia, joka tuhoaa Suomen selkärangan ja perustan. Nuorempi sukupolvi, jota olemme tarkkailleet kuuluvat kadotukseen, eikä tämä asuinpaikka, jossa olen ollut riitä minulle ja taivaalliselle Isälleni. Angelus Dei..
Oletteko valmiit tulemaan kotiin, kun kutsu käy... Meillä ei ole enää aikaa, eikä paikkaa täällä maan päällä Suomessa. Olen tietoinen tästä ajasta, emmekä me hyväksy enää Suomea täällä maan päällä, joten Suomesta tulee loppu...

4

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei, emme ole valmiina! Ateismi (vanha vääristynyt sana), ei ole uskontojen pahin uhka, vaan toinen uskonto. Tätä "ateismi" sanaa käytettiin Antiikissa "vääräuskoisista". Toisin sanoen kilpaileva usko oli suurin uhka. Silloin ei ollut lainkaan uskonnottomia.

On ihana olla uskonnoton ja vapaa. Vapaa synnistä ja vapaa saatanasta, perkeleestä ja vapaa uskontojen kiusaamisen uhasta. Uskova on kaikkein pahin toiselle uskovalle.

Mikä on oikea usko? Niin mikähän? Uskontoja on tuhansia. Olemme uskontojen valintamyymälässä. Hirveää se on!

Mutta uskonnoton on vapaa kaikesta tuollaisesta.

Miksi muuten kirkkoja rakennettiin, vaikka Jeesus kielsi ne?

• Anonyymi

Kristus itse antoi lähetyskäskyn seuraajilleen, että menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja kertomalla kaiken mitä minä olen kertonut teille..

Opetuslapset saivat Pyhän Hengen vuodatuksen ja lähtivät julistamaan Pyhän Hengen kanssa Evankeliumia kaikkeen maailmaan. Jeesuksen seuraajat eli apostolit kirjoittivat alkuseurakunnille kirjeitä, jossa kehotettiin kristittyjä elämään Pyhässä Hengessä. Näin he pysyvät Jumalan Sanassa, joka on vapahtaja Kristus..

Jumalan Sanassa olevat kuuluvat Kristukselle Pyhässä Hengessä. He rakentavat hengen temppeliä jo tässä maallisessa ajassa ja elävät Jumalan Sanan kanssa maallisessa ruumissaan.

Näin kuuluisi Kristityn elää, mutta ihmisen lihallisuus on este sen toteutumiselle, siihen liittyy myös mieli, joka kuuluu ihmisille, jotka kuuluvat miehelle ja vaimolle, joilla ei ole riittävästi Jumalan Sanaa, siksi heille on annettu perusta Jumalan seurakunnan kautta, jossa he voivat elää yhdessä ja tukea toisiaan ja opetella Pyhän Hengen tuntemusta. Kristillisistä seurakunnista on muodostunut Kristilliset kirkot ihmisille, joilla on lihallisuus, eivätkä pysty olemaan kokonaisvaltaisesti Jumalan Lapsia...

Ilman Kristuksen sovitustyötä. Te ette saa Jumalan rakkautta ja armoa, koska te olette henkeä vailla, ettekä te kuolemanne jälkeenkään ymmärrä mitä tapahtui, vain uskomalla Jumalan Sanaan te pääsette perille.. Muuten te menette Kadotukseen ilman Jumalan Sanaa..

• Anonyymi

Hienoa huomata, että joku toinenkin on uskonnoton uskovainen. Meitä on harvassa nykypäivänä.

• Anonyymi

"Joten sanon, on aika muuttaa pois ja jättää "

Lupaat vaan ;).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      105
      2236
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1965
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1556
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1486
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1466
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1374
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1294
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1108
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe