Niin ei se heidän outo käytös &puhe ole mitään käytöshäiriötä kun liian usein ihmiset ajattelee/SAnoo noin. typerää on laukoa päin naamaa esim semmoselle ihmisille suorat sanat että kyllä niije pitäs hävetä silmät päästänsä kun ei ole ottaneet asioista selevää. Suoranaista laiskuutta kun ei ymmärretä erikoislaatuisten ihmisten asioista kun mediakin niistä nykyään puhuu paljon mut netti pullollaan semmosia epäsuvaitsevaisia ja ilkeitä kommentteja heistä. Olen yksi heistä erikoisista ihmisistä joka on yli 40 vuotias mut jolla on lapsen mieli ja joka johttaa ussein siihe, että puheiden taso on erikoista ja lastentasolla lähinnä ja se että kun oon synnynnäisesti erilaisempi niin hermostorakenteeni on ihan eri asteella eli oon tosi herkkä eli kuormitun normaaleja herkemmin ja aivot uupuu useinkin ihan totaalisen nopealla tahdilla. Mut eihän meitä tavikset koskaan näköjään ymmärrä. Päinvastoin huudellaan kaikkea shaissea kuten "menkää töihin pummit" eli siis kyllä mä oon ainakin yrittäny tehdä edes vähän töitä keskipitkän elämäni aikana eli vuodesta 2000 asti tähän päevään asti oon ollu työelämässä mutta vain vähän/hyvin vähän/osittain. Meidän erikoiset kommentit voi esim aiheuttaa sen normaalissa ihmisessä että se luulee että me olemme hulluja. Ei pidä paikkaansa.
Lapsenmieliset, henkisesti sairaat, neuroottiset, autistit, touretteihmiset sun muut erikoiset
Anonyymi-ap
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820