RATIKAN LIPPUTARKASTUS

Anonyymi-ap

Kannattaisko ratikoihin lisätä tarkastajia. Tänään matkustin aamupäivällä ratikalla nro 1 Keskussairaalalta keskustaanpäin. Ainakin 15 huivipäistä nuorta naista tuli Kalevan pysäkiltä ratikkaan. Yksi maksoi. Kaikki muut olivat vapaamatkustajia.
Tästä lähtien en maksa minäkään koska se noin helppoa on.

25

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo tuo asia kismittää huolella! Varsinkin kolmosella ilmaismatkustajia on paljon, ja iltaisin aivan normaalia näyttää olevan molemmilla linjoilla.
      Missähän ne tarkastajat lusmuavat päivät? Eikö niitä ole? Eivätkö saa niitä palkattua?
      Joku tarkastaja voisi ihan kertoa.
      Lippujen hintoja nostetaan vähän väliä meille jotka maksamme. Jos ilmaismatkustajat joutuisivat maksamaan, tuskin tarvitsisi nostaa lippujen hintaa.

    • Anonyymi

      Ratikkalla kulkee demarit, islamistit ja muut sosialistit, niiden ideologiaan kuuluu periaate, muut maksaa, me ei.

      • Anonyymi

        Heitä varten se tehtiin.


    • Anonyymi

      Ei muuta kun rätti päähän ja istumaan. Jos sakko tulee kyllä Keela maksa kaikki.

    • Anonyymi

      Aivan mahdoton ajatus että olivat kuukausikorttilaisia

      • Anonyymi

        Vaikka olis kuukausikortti, se pitää leimata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olis kuukausikortti, se pitää leimata

        Joka kerta matkustettaessa on kortti koneelle näytettävä oli lippu mikä vaan. Myös muslimien.


    • Anonyymi

      Tarkennus aloitukseen. Nämä ilmaismatkustajat ajelivat siis 3.6 ratikka 1 joka lähti Tays pysäkiltä klo 10.26. Osa istui vanhus/vammaispaikoille. Myöhemmin tuli nainen lastenvaunuineen ratikkaan ja käski huivipäät pois paikoilta. Älämölöä riitti .

    • Anonyymi

      Aloittajan on turha arvostella ja hurskastella koska ilmoittaa itse aikovansa matkustaa pummilla.

      • Anonyymi

        Höpsistä. Taidat itse ajella pummilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä. Taidat itse ajella pummilla.

        En edes uskaltaisi tai kehtaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes uskaltaisi tai kehtaisi.

        Rohkaise mielesi ja kokeile. Eihän se kai ole kuin ehkä 80 ekee. Vie lasku sossuun.


    • Anonyymi

      Ihan asiaa aloittaja kirjoittaa. Aika usein noita leimaamattomia näkee. Lipuntarkastajia en ole nähnyt kertaakaan. Onkohan niitä olemassakaan?

      • Anonyymi

        On niitä ollut olemassa, nykytilanteesta en tiedä. Talvella tulivat 1:n ratikkaan rautatieaseman pysäkiltä, tarkistivat liput, ja jäivät pois Sammonaukion pysäkillä.
        4 tai 5 henkilöä.
        Sen jälkeen en ole nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä ollut olemassa, nykytilanteesta en tiedä. Talvella tulivat 1:n ratikkaan rautatieaseman pysäkiltä, tarkistivat liput, ja jäivät pois Sammonaukion pysäkillä.
        4 tai 5 henkilöä.
        Sen jälkeen en ole nähnyt.

        Minä olen vuosikymmeniä matkustellut Nyssellä. Ikinä en ole lipuntarkastajia nähnyt busseissa enkä ratikassakaan.


    • Anonyymi

      Aamulehden tekstareissa oli kirjoitus kuinka Foodoran ja Woltin ruokakuskit tunkevat pyörineen ratikkaan. Eivät tietenkään maksa sehän on selvä asia. Miksi meidän suomalaisten pitää noudattaa kaikkia sääntöjä, kun nämä muutenkin ilmaiseksi kaiken saavat eivät välitä mistään mitään.

      • Anonyymi

        Puhelimeen puhuminenkin näyttää olevan hyvä syy jättää maksamatta!
        Nyt ei ole tarkastajiakaan näkynyt ainoatakaan, ovat kai lomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimeen puhuminenkin näyttää olevan hyvä syy jättää maksamatta!
        Nyt ei ole tarkastajiakaan näkynyt ainoatakaan, ovat kai lomalla.

        Ei ole tarkastaja koskaan osunut kohdalle. On se kumma, kun nämä määrätyt ihmiset ovat aina näitä ilmaismatkustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarkastaja koskaan osunut kohdalle. On se kumma, kun nämä määrätyt ihmiset ovat aina näitä ilmaismatkustajia.

        Aika harvoin olette matkustaneet julkisilla. Itse olen ajanut ratikalla tänä vuonna noin viisi kertaa, ja kahdella kerralla on lipputarkastajat tulleet tsekkaamaan ihmisten matkaliput.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvoin olette matkustaneet julkisilla. Itse olen ajanut ratikalla tänä vuonna noin viisi kertaa, ja kahdella kerralla on lipputarkastajat tulleet tsekkaamaan ihmisten matkaliput.

        Usean kerran viikossa ajelen bussi>bussi>ratikka, tai ratikka>ratikka>ratikka.
        Liikun päivisin eli virka-aikaan.
        Bussissa en ole tavannut lipputarkastajaa ikinä.
        Ratikassa kerran tänä vuonna talvella.


    • Anonyymi

      Lippuhinnat nousee taas. Kiitokset siitä vapaamatkustajille.

    • Anonyymi

      Mamuihin ja muihin ei kantaväestöön, usein väsytään, kun eivät noudata lakeja eikä asetuksia, kuka laittaa heidät kuriin ja maksamaan, niin eihän voi vaatia kun me maksetaan kaikki heidän kulunsa, voi vittu mitä lässytystä.

      ; koskaan ei lopu resurssit, halu, työvoima, into, ja aika kun kyseessä on kanta suomalainen.

    • Anonyymi

      Kannattais mennä kokeileen samanlaista ryssimistä matumaihin. Pian olis putkassa hakattavana ja tapettavana. Oletteko kuulleet että esim. Afganistanin Keela elättäis suomalaisia luusereita.

      • Anonyymi

        Niin juuri,
        Ei edes arabikansat öljystä maailman rikkaimpana,
        huolehdi veriveljistään ,

        eikä omasta kansastaan mitenkään eikä koskaan, mutta meidän hallitus auttaa aina kun joku kysyy......


    • Anonyymi

      Isäni joutui 17 vuotiaana sotaan. Hänelle ei tullut mieleenkään luikkia Syyriaan elätettäväksi ja vapaamatkustajaksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe