Hääpäivä! Ensitreffit alttarilla Venla ja Karl-rakas ihanissa kuvissa - Yksi tärkeä asia paljastuu!

8

2686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Adventtikirkossa seurataan usein vihhkimisiä, joissa on osapuolena , toisen miehen vaimo, joka on osallistunut , varkauteen, lapsen surmaan, aborttiin, ja huoraamiseen,.. ´´ vaimo on sidottu, mieheensä, niin kauan kuin elää. Samoin mies tavattiin panemasta ei, toisen miehen vaimoa, ns. vapaa. ja pastori otti häneltä vaimon, ja tämä mies muutti toisen miehen vaimon kanssa ajat ja lain, purren Kristus hevosta käärmeenä vuohiseen, jolloin Kristus lakinsa kanssa mätkähti maahan, kun hevonen pudotti ratsastajan 1 Moos 49: 17, ja silti he ovat srk ssa ja odottavat Herralta pelastusta 18, koska ´´ eräskin pitää veljensä vaimoa`` Kuka on niin hullu, kuin minun kansani!!

• Anonyymi

Oletko ollut helteessä ilman lippalakkia ja juomista? Onko sulla auringonpistos?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ollut helteessä ilman lippalakkia ja juomista? Onko sulla auringonpistos?

Ei mutta päässä on virtsarakon etäpesäke

• Anonyymi

Minkä helkatin takia kari kanala on ohjelmassa suomen ärsyttävin pappi. Hoitas omaa seurakuntaa eikä tulis ihmisiä ärsyttämään telkkariin. Eihän papin työhön kuulu paistatella mediassa häivy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks helkatissa eronnut ja karannut pappi on asiantuntijana ihan hölmö äijä. Ällöttävä inhottava. Miten kirkko sallii tommosen onneksi erosin kirkosta.

• Anonyymi

Kerrotaanko etukäteen morsiammelle että saattaa sulhanen olla vinosilmä hai. Niin kuin uusimmassa jaksossa hehhh hai etsii naista jospa löytyis hui kaveriksi. Ei viitsi katsoa kyseistä ohjelmas kun kanala on mukana eikö papilla ole muuta tehtävää kuin esiintyä hömppäsarjassa. Miten kirkko sallii tommosen käytöksen onneksi erosin kirkosta ei tarvii pellen palkkaa maksaa. Mikä adiantuntija on eronnut ja karannut kanala ällö jätkä ällö ällö

• Anonyymi

Mitä sanoo kirkko kun kamala kanala on jos yhdessä sun toisessa hömppäohjelmassa. Eikös papin pidä olla papinvirassa. Hölmö pappi idiootti pappi

• Anonyymi

Niin ja 20 vuoden ikäero🤔. Mies onkuin pikkupoika ja nainen😉! En ymmärrä näitä ohjelmia siis maajussia enkä temppareita enkä muita naittamisohjelmia😓🤨

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      152
      7113
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5956
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      133
      5165
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4707
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4048
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      71
      3244
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3150
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2922
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2457
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2349
    Aihe