On nyt tosissaan. Huutaa päänäpäsmärinä toisten puheen päälle. Nyt on Ison ManttaaliTalon Poika tosissaan.
Kauhavan Putte Possu
26
1206
Vastaukset
- Anonyymi
On se hyvä, että joku saa suunsa auki. Mitä me tehtäisiin sellaisella edustajalla, joka istuis hiljaa ja kukaan ei tietäisi miehestä mitään.
- Anonyymi
Tai menis hissiin piiloon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai menis hissiin piiloon..
Nyt suut kii Antti osaa tehtävänsä eduskunnassa älkää kokoajan moittiko Anttia.kauhavalla on muita päättäjiä jotka ei tiärä mistään ku kysyy jotaki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt suut kii Antti osaa tehtävänsä eduskunnassa älkää kokoajan moittiko Anttia.kauhavalla on muita päättäjiä jotka ei tiärä mistään ku kysyy jotaki.
Eipä ollut ensimmäinen kerta miksi sitä ei kanneta pihalle niin kuin ennenkin on tehty
- Anonyymi
Ketä täs tarkoitetaan Anttia vai .kyllä Kurvinen osaa hoitaa asiansa eduskunnassa jos häntä tarkoitetaan tunnen Antin.hyvin oon tukihenkilö.antin tukena.joten turpa kii.
- Anonyymi
Ja kärsä.
- Anonyymi
Noh noh! Pidähän pienempää ääntä dollero! Kurvinenkin työntyny mukaan räksyttämään Ryydmania! HahHah ja sissossaatana, miesten mies ????? =D
Keskittyisi saamaan Nato tukikohdan Kauhavalle, eikä tuommosia tuppuraisen yms pillunpallun juttuihin puuttuisi ollenkaan!!
Vaan onko se niin, että jos taidot ei muuhun riitä kuin tyttöjen juttuihin.... niin voi voi!!
- Anonyymi
Entinen ministeri, nykyinen tumpelo ja häirikkö !
- Anonyymi
Kuinka ison talon mies on kyseessä? Satoja hehtaateja vai tontti Kauhavan ylihärmässä?
- Anonyymi
Samanlaista kepun toiminta muutenkin suurta leikitään vaikka pienpuolue ollut pitkään
- Anonyymi
omakoti talo pienellä tontilla ja iskä oli pellon pajalla töis
- Anonyymi
Käret pyörii kuin vyhyrinpuut mutta mitään asiallista ei tule suusta.
- Anonyymi
👏😁
- Anonyymi
Kepulaiset on venäläisten ystäviä
- Anonyymi
Tilaa sinäkin Antti-tuulimylly omallekin tontillesi.
- Anonyymi
Kertoo paljon kepulikommunistien moraalista eli sen puutteesta, kun valitsivat kriminaalin johtajakseen 👨⚖️
- Anonyymi
Amen
- Anonyymi
Putte saa itänaapurin putelta toimintaohjeet ystävyysseuroissaan.
- Anonyymi
Putte tänään MTV:llä käsiään viuhtomassa. Asiaa ei näyttänyt olevan tippaakaan.
- Anonyymi
Tytti kuitenkin muistaa kutsua kirjoitus-ja lukutaidottomia maahan hoitamaan työvoimapulaa kuten Sipilä aikoinaan.
- Anonyymi
Suuna päänä Rydmanin kimpussa Anttikin? Itse mediaa haukkunut monet kerrat.. kaksinaismoralisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuna päänä Rydmanin kimpussa Anttikin? Itse mediaa haukkunut monet kerrat.. kaksinaismoralisti
On vaikiaa elää niinku opettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylennys Veli Pontevasta Putte Possuksi oli sitten paikallaan.
- Anonyymi
Varmaan muistelee kaiholla kesärannan sateenkaaribileitä ja mariinin skumppalasien kilinää.
- Anonyymi
Kepun naisetkin vois kommentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepun naisetkin vois kommentoida.
Me ei olla tehty mitää fäärin koskaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833