Yksi (1) upseeri ja kaksi (2) aliupseeria. Ylennyksen saivat......................................................................
Yliluutnantiksi: Lari Marjamäki (kuvassa)
Aliupseeriksi: Haisthuilu senkin köyhä pummi, tilaa lehti niin saati tietää nimet ja sotilasarvot. Kyllä arvokasta on palstamillit kun näitä kahta nimeä näin pantataan...
Kauhajoelle peräti kolme (3) ylennystä puolustusvoimain lippujuhlan päivänä!
8
488
Vastaukset
- Anonyymi
Armeijan kiertopokaalilta nolo moka, lippujuhlapäivän ylennykset on tavattu julkaista kesälehtinumerossa. Nyt ne jää seuraavaan parin sivun liparenumeroon. Siitäkin huolimatta, että mediat saavat listat ylennettävistä etukäteen että varmasti ovat esillä lippujuhlapäivän tai sen jälkeen (kuten nyt) ilmestyvissä numeroissa.
Toisaalta, jos tästä "kaupungista" ylennetään vain kolme sotilasta ja valmistuneitakin taisi olla vain yksi, niin jotainhan se kertoo Koomajoen kohtalona olevasta sukupuutosta. - Anonyymi
Kersantiksi:
Niku Latva-Pukkila
Vesa Metsäranta
Ajatella, edes Kaupunginjohtajan ylennystä ei saatu uutisoitua lippujuhlapäivää seuraavana päivänä ilmestyneessä kesälehtinumerossa. Taistelija KOIVUNIEMI puhutteluun komppanian päällikön toimistoon!!!- Anonyymi
Taistelija Koivuniemi taitaa olla kiinnostut vain taivaallisiin joukkoihin ylennetyistä herranmiehistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taistelija Koivuniemi taitaa olla kiinnostut vain taivaallisiin joukkoihin ylennetyistä herranmiehistä!
Juttua riittää, muistokirjoituksia eli nekrologeja saa tämän pitäjän väestä kirjoittaa vielä vuosikausia. Ainoa paikka missä Kauhajoella on ruuhkaa on hautausmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttua riittää, muistokirjoituksia eli nekrologeja saa tämän pitäjän väestä kirjoittaa vielä vuosikausia. Ainoa paikka missä Kauhajoella on ruuhkaa on hautausmaa.
Nekrologien aiheita olisi aina Kauhajoellakin, mutta sinä aikana, kun olen setä-Tuomaan lehteä lukenut, ei niitä ole liiemmälti ollut!
Taivasosuudesta kyllä riittää höpinää, mutta merkittävän elämäntyön Kauhajoella tehneet saavat siirtyä tuonen maille ilman, että lehti mitenkään muistaisi heidän elämäntyötään!
- Anonyymi
Lasse siirretty rajatolppajoukkoihin
- Anonyymi
Lssselle on annettu uusi GPS late jolla herra pysyy omien rajatolppien sisällä haisevan kepulismininsä kanssa ...pohjos Koreaan koko Kepun sakki .
- Anonyymi
Ehkäpä herra päätoimittajalla on jotain hampaan kolossa paikallisille reserviläisjärjestöille, kirjoittaa vain pakon sanelemana takasivun juttuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569