Kun on kieltoja lestoilla kysynkin, saako lestojen lapset pelata esimerkiksi Pleikkarilla tai Xboxilla? Niissähän on sekstistisiä pelejä. Eihän lesta saa tänne kirjoittaa mutta joka tietää niin voisi antaa vastauksen.
Saaako lesta lapset pelata tietokonepelejä?
8
802
Vastaukset
- Anonyymi
Miten on äly kännyköiden kanssa. Niissähän näkyy kaikki kun laittaa hakuja. Taitavat vanhat kuolleet lesta isännät kääntyä haudoissaan.
- Anonyymi
Eihän televisitiotakaan ollut 1800 luvulla ja kuitenki se on kielletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän televisitiotakaan ollut 1800 luvulla ja kuitenki se on kielletty.
Onko taas lesta isännän tekosia?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010649622.html
- Anonyymi
Eihän ne saa televisiosta katsoa.
- Anonyymi
Eivät saa pelata eikä kilpailla, ei edes hiihtokilpailla.
- Anonyymi
Eivätkä saa lotota.. Entä vakioveikata? Eivät varmaan saa kun eivät saa kilpailla.
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkä saa lotota.. Entä vakioveikata? Eivät varmaan saa kun eivät saa kilpailla.
Muistaakseni Suomen ensimmäinen lottomiljonääri noin v. 1970 oli lestadiolaisiin kuulunut (ties monettako sukupolvea) kaupan kassarouva jostain Oulun korkeudelta. Heti seurakunnan patriarkat julistivat, että tämä voitto oli Jumalan lahja ja kuului koko seurakunnalle. Vaatiminen meni niin aggressiiviseksi, että rouva lähti muutamaksi kuukaudeksi serkkujensa luo Amerikkaan. Nythän oli rahaa sen verran, ettei tarvinnut sielläkään siivellä elää. Hänen myöhemmistä vaiheistaan en tiedä, mutta arvatenkin hän otti terveesti hajurakoa hihhuleihin.
- Anonyymi00007
Eihän ne saa kattoa pirun silmää eli ei voi pelata kun käsikonsolipelejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151