kun hallitus makselee ulkomiaden velkoja ja ulkolaisten elintasoa meidän rahoilla, sinne laitetaan kuulkaa miljardeja muiden hyvään elämään.
Ilmankos ollaan me onnellisia kun saaamme auttaa. Vanhukset meillä kuoleee hoidon puutteessa, lapset opiskelee homekouluissa, hoitajt tekee töitä köyhyyspalkalla, ym ym...
Hienoa että muut maat pärjää meidäna vustuksella. Suomi maksaa ja muut nauttii hyvöstö eklämästä.
Olkaa suomalaiset onnellisia
5
135
Vastaukset
- Anonyymi
Voi raukkaa. Sinua on pahasti jymäytetty Persujen taholta. Aloita joku opiskelu tai käy kirjastossa. Et usko kaikkea, mitä sinulle valehdellaan!
- Anonyymi
Ei tarvi aloitaa opsikelua, olen ikuinen opiskelija, opiskelen aina. Kokeile sinäkin, ettei tule tyhmyyksiä lausuttua kelleen sulta.
Kirjastossa käyn viikottain, kokeile sinäkin, ja avarra katselmustasi muuhunkin kuin arvailemaan toisten elämää, se ei vie sua pitkälle.
En todellakaan usko ketään, siksi en mhyöskään äänest koskaan, totta puhut siellä sitä vasta valehdellaankin. Siellä valheita oikein tehtaillaan.
Työttömänä ei tarvi uskoa ketään senkun elää omaa elmää ja nauttii vapaasti kaikesta, ei kelloa ei orjatöitä eikä muiden idioottimaisia mielipiteitä... hih... tämä vasta on ihanaa, olla vaan. Sä oot hauska heppu, pysy tuollasena niin ihmisillä on hauskaa... itse et huomaakkaan miten sulle nauretaan. Hihiiii.... - Anonyymi
Vitsi että on kateellisia ihmisiä. Pitää vänkää kiusallaankin täysin selvästä asiata, e on katkeruutta ja pahaa oloa. Terapeuttina tiedän monia jotka katkeoituu kaikesta kun eiät ymmärrä edes omaa itseään....se on suuri moka omassa elämässään että on.
- Anonyymi
Niin, Marin lahjoitti useita miljardeja ulkomaille ja väitti vielä että se on
Suomelle paras mahdollinen kauppa. Suurta typeryyttä se kyllä oli .- Anonyymi
Ei ole Marin hallituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346