Lahkolaisten sanavarasto

Lahkolaisilla, joihin myös helluntailaiset kuuluvat, on erittäin suppea sanavarasto. He tuntevat vain 4 (neljä) sanaa:

- ateisti
- homo
- demoni
- saatananpalvoja

Näillä sanoilla he todistavat sekä omasta köyhästä hengellisestä, että maallisesta elämästä.

54

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äläs nyt
      - Genitaalialue
      (toisten ihmisten)

• Sana taitaa kuulua avauksen listan toisen sanan (homo/lesbo) alaluokkaan.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Sana taitaa kuulua avauksen listan toisen sanan (homo/lesbo) alaluokkaan.

Kyllä se pitäisi olla siinä listalla ja kaikki muut ihmiset alaluokkana.
        On se niin ihmeellinen mielenkiinnon asia näille hihhuleille.
        Tuo toisten ihmisten genitaalialueen yksityiskäyttö.

• Anonyymi

Nimimerkki "Henki' voisi pysyä siellä eksyttäjien osatolla.

• Mikä se sellainen on?

• Anonyymi

Toiset ketjut ovat liian pitkiä selatakseni, mutta oletko aloittanut kirjoitusten esillelaitto kampanjan... ihan hyvällä siis kirjoitan ja pilke silmäkulmassa... ei vaan voinut olla huomaamatta että pläjähti setti Hengen tuotoksia.

Lightning

• Kyseessä taitaa olla täydellinen universaalinen sattuma.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Kyseessä taitaa olla täydellinen universaalinen sattuma.

Olisiko ihan yliluonnollinenkin vielä...hmmm ...interesting.

Lightning

• Anonyymi kirjoitti:

Olisiko ihan yliluonnollinenkin vielä...hmmm ...interesting.

Lightning

Tutkimattomat ovat Herran tiet.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Tutkimattomat ovat Herran tiet.

Onhan navigaattori

• Anonyymi

Kuulin tarinan henkilöstä jota hevonen oli potkaissut vinttikerrokseen.
      Oliskohan se tämä aloittaja @

• Anonyymi

Tuon toisten ihmisten mollaamisen voisi lopettaa. Sitä ei ole mukava katsoa. Ei kait me live elämässäkään koko aikaa räkytetä toisille.

Lightning

• Anonyymi

On heillä viideskin sana hallussa:

- huume/alkoholi

• Anonyymi

Olipa perkeleen lapsella taas omituinen aloitus.

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa: lahkolainen viljelee ahkerasti mm. sanaa saatananpalvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on oikeassa: lahkolainen viljelee ahkerasti mm. sanaa saatananpalvoja.

Vain perkeleen lapsi voi väittää että hellareiden sanavarasto koostuu vain neljästä sanasta. Väitehän on täysin absurdi.

• Anonyymi kirjoitti:

Vain perkeleen lapsi voi väittää että hellareiden sanavarasto koostuu vain neljästä sanasta. Väitehän on täysin absurdi.

Ei mitään uutta auringon alla: lahkolainen on lahkolainen vaikka voissa paistaisi.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Ei mitään uutta auringon alla: lahkolainen on lahkolainen vaikka voissa paistaisi.

Perkeleen lapsi, en ole lahkolainen, mutta väitätkö edelleen että helluntailaisten sanavarasto koostuu vain neljästä sanasta ?

• Anonyymi kirjoitti:

Perkeleen lapsi, en ole lahkolainen, mutta väitätkö edelleen että helluntailaisten sanavarasto koostuu vain neljästä sanasta ?

>>> Perkeleen lapsi

Et nähtävästi tajunnut itsekään, että todistit juuri avuksen väitteen oikeaksi:

- saanananpalvoja aka "perkeleen lapsi"

• Anonyymi

Paljonko sinulla on promilleja ? Niitä kyllä on.

• Anonyymi

Anonyymi 2024-06-08 10:03:40 kirjotti:

On heillä viideskin sana hallussa:
        - huume/alkoholi

• Anonyymi

Aloittaja on täysin oikeassa. Aloituksessa mainitut sanat ovat kaikkein yleisimpiä ilmaisuja joita voi hellarin suusta kuulla kun se hyökkää ihmisiä vastaan. Tässäkin keskustelussa hellarit ovat turvautuneet saatananpalvontaan ja promilleihin kun eivät muutakaan keksi.

• Anonyymi

Really? Minä puhu 5 kieltä.

• Tiesithän, että molotukset ja eläinten kielillä kotkotukset eivät ole ihmisten kielillä puhumista.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Tiesithän, että molotukset ja eläinten kielillä kotkotukset eivät ole ihmisten kielillä puhumista.

Tiesitkö, että suomi, ruotsi, englanti, saksa, ranska ja mandariinikiina ovat.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö, että suomi, ruotsi, englanti, saksa, ranska ja mandariinikiina ovat.

Joskus ennen suurten yritysten postitusosastoja vaivasi jatkuva pula kielitaitoisista ihmisistä. Sittemmin tilanne on kuitenkin korjaantunut huomattavasti paremmaksi.

• Anonyymi

Syyttäjällä on demoni henki.
      Ne eivät ole uskossa sisällä.

Judaistit vihaa Jeesusta vieläkin ne on rasisteja: Markus: 11:18 Ja ylipapit ja kirjanoppineet kuulivat sen ja miettivät, kuinka saisivat hänet surmatuksi; sillä he pelkäsivät häntä, koska kaikki kansa oli hämmästyksissään hänen opetuksestansa.

Pahiksia joilla on huppu silmillä.

• On vaikea ymmärtää, mihin edellinen kommentti liittyy.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

On vaikea ymmärtää, mihin edellinen kommentti liittyy.

- ateisti
        - homo
        - demoni
        - saatananpalvoja

• Anonyymi kirjoitti:

- ateisti
        - homo
        - demoni
        - saatananpalvoja

Ja syyttäjä oli?

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Ja syyttäjä oli?

Katsoppa peiliin!
        Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?
        Kysy lisää ylläpidolta

• Anonyymi kirjoitti:

Katsoppa peiliin!
        Hmm, vaikutat botilta. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?
        Kysy lisää ylläpidolta

Katsoit peiliin ja näin botin, jolla on VPN-yhteys päällä? Sellaista sattuu.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Hei. Voi vaikuttaa tyhmältä kysymys. Tiedätkö tietotekniikasta miten paljon?
        Vaikutat muutoin kirjoittajana luotettavalta.

Minulla oli pitkään vaikeuksia kirjoittaa palstalla, aina tuli ilmoitus, että on vpn yhteys on päällä. Piti kopioida ja ladata palstaa ja useampaan kertaan kirjoitusta koettaa lähettää. Parin päivän sisällä, sitä ei ole enää ollut.

Vai onko kyseinen asia poistunut muiltakin kirjoittajilta? Että kyseessä on vika, joka on saatu korjattua

Lightning

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Luin äsken mielenkiintoisen artikkelin iltalehden digiuutisista. Jokin taho on kaapannut normaalien ihmisten laitteita ja sen kautta on jotain bottiarmeijaa takaovien kautta kierrätetty.

Muistatko kun täällä oli se seksibottivaltaus. Onko mahdollista, että olisi käytetty myöskin minun laitetta takaovena tietämättäni? Voiko ne asiat liittyä toisiinsa mitenkään?

Onko muita joilla on tullut paljon vpn herjoja palstalla?

Lightning

• Anonyymi kirjoitti:

Luin äsken mielenkiintoisen artikkelin iltalehden digiuutisista. Jokin taho on kaapannut normaalien ihmisten laitteita ja sen kautta on jotain bottiarmeijaa takaovien kautta kierrätetty.

Muistatko kun täällä oli se seksibottivaltaus. Onko mahdollista, että olisi käytetty myöskin minun laitetta takaovena tietämättäni? Voiko ne asiat liittyä toisiinsa mitenkään?

Onko muita joilla on tullut paljon vpn herjoja palstalla?

Lightning

Näin maallikkona ajattelen, että lyseinen ilmoitus saattaa johtua monesta eri syystä. Olisi hyvä, että Suomi24:n ylläpito tiedottaisi epäkohdan laadusta tarkemmin esim. "Usein Kysytyt Kysymykset" -osastolla.

Olen joskus lukenut, että hakkerit saattavat kaapata erilaisia laitteita omiin tarkoituksiinsa. Jos epäilee, että laite on mahdollisesti kaapattu kannattaa poistaa epäilyttävät sovellukset. Esim. selliaset, joita ei ole itse asentanut. Tai viimeisenä keinona palauttaa laitteen tehdasasetukset. Valitettavasti tähän loppuu oma tietämykseni asiasta.

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Näin maallikkona ajattelen, että lyseinen ilmoitus saattaa johtua monesta eri syystä. Olisi hyvä, että Suomi24:n ylläpito tiedottaisi epäkohdan laadusta tarkemmin esim. "Usein Kysytyt Kysymykset" -osastolla.

Olen joskus lukenut, että hakkerit saattavat kaapata erilaisia laitteita omiin tarkoituksiinsa. Jos epäilee, että laite on mahdollisesti kaapattu kannattaa poistaa epäilyttävät sovellukset. Esim. selliaset, joita ei ole itse asentanut. Tai viimeisenä keinona palauttaa laitteen tehdasasetukset. Valitettavasti tähän loppuu oma tietämykseni asiasta.

Kiitos vastauksesta. :)

Minä saatan välillä käydä tälleen 'ylikierroksillla'.
        Eli huomasin vähän aikaa sitten, että minähän pystyn normaalistikin nykyään kirjoittamaan, ilman hirveää säätöä..pitkään herjannut jatkuvasti vpn:stä, en edes tiedä mikä moinen on....ja sitten kun ketjussa mainittiin tuo vpn, niin johan lähti ajatus laukkamaan ja kun vielä sitten hetken päästä iltalehden digiosiosta luin sen jutun, että suomalaistenkin laitteita voinut joutua sellaisiksi "oviksi ja kun siinä artikkelissa oli, että niitä käytetään sellaisten bottien levittämiseen, eikä uhri tiedä mitään. niin sittenhän vasta laukalle lähti....eli yksi asia synnyttää vierivä kivi reaktion...Aloin muistelemaan niitä seksibottejakin täältä ja aloin yhdistelemään asioita...

En varsinaisesti epäile mitään...tämä tapa ei ole sillä tavoin yllättävä itsellenikään...epäilen välillä täältä saaneeni jonkin viruksen...ja sitten ei kuitenkaan löydy mitään oikeasti...

Toki voisin tehdä tarkistuksen varan vuoksi.

Lightning

• Anonyymi

Nimimerkki "Henki" ei saa olla poissa tältä keskustelukanavalta ja sitten hän valittaa, että häntä sorretaan täällä!
      Tähän ongelmaan olisi hänellä helppo ratkaisu.

• Höpöhöpö, ei aloittajaa kukaan täällä sorra. Palstalla keskustellaan rakentavasti ja avarakatseisesti.

• Anonyymi

Palstalla keskustellaan rakentavasti ja avarakatseisesti.
      Eikun näin:
      He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä.

Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.

• Masennus on vakava sairaus jossa esiintyy erilaisia oireita, jotka saavat näkemään maailman uhkaavampana, kuin se todellisuudessa on. Suurin osa Raamatun teksteistä on vanhojen, masentuneiden ja omaan elämäänsä kyllästyneiden miesten kirjoittamia. Toki tuokaan asia ei meille kuulu, kuten Jeesus oli opettanut: "Mitä se sinulle kuuluu... Seuraa sinä minua."

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Masennus on vakava sairaus jossa esiintyy erilaisia oireita, jotka saavat näkemään maailman uhkaavampana, kuin se todellisuudessa on. Suurin osa Raamatun teksteistä on vanhojen, masentuneiden ja omaan elämäänsä kyllästyneiden miesten kirjoittamia. Toki tuokaan asia ei meille kuulu, kuten Jeesus oli opettanut: "Mitä se sinulle kuuluu... Seuraa sinä minua."

Älä naurata!
        Tässä on oikea ohje:11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
        11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
        11:30 Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."
        Ja toimii!

• Anonyymi kirjoitti:

Älä naurata!
        Tässä on oikea ohje:11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
        11:29 Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
        11:30 Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."
        Ja toimii!

>>> Tässä on oikea ohje...

Harmi, että VT:n ihmiset eivät olleet tietoisia Jeesuksesta tai hänen ohjeista. Olisiko tuossa osasyy, miksi olivat masentuneita.

• Anonyymi

Olipa taas tyhmä aloitus. Palsta täynnä ateistien ja omasta mielestään ei-lahkolaisten typeriä avauksia.

• Tyhmyys on subjektiivinen käsite. Esim. Raamattu puhuu tyhmyydestä seuraavasti (Sananl. 9:13):

9:13 Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.

Oletko uskovana samaa mieltä Raamatun ilmoituksen kanssa?

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Tyhmyys on subjektiivinen käsite. Esim. Raamattu puhuu tyhmyydestä seuraavasti (Sananl. 9:13):

9:13 Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.

You can't fix stupid. Ota opiksi!

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

Tyhmyys on subjektiivinen käsite. Esim. Raamattu puhuu tyhmyydestä seuraavasti (Sananl. 9:13):

Uskotko sinä itse tähän:

Ps. 53:2 Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa". Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on.

• Anonyymi kirjoitti:

Uskotko sinä itse tähän:

Ps. 53:2 Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa". Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on.

Uskon, että oikea asenne on avain menestykseen.

• Anonyymi

Väärä henkisille.
      1:18 sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".
      1:19 Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.

• Anonyymi

monenlaiset lahkothan juuri sitä > hajaannusta saavat aikaan < , henkiä KYLLÄ ON MONIA !

"älkää kaikkia henkiä uskoko" 1 Joh: 4

• Anonyymi

Toivottavasti aloittaja vain esittää tyhmää, eikä oikeasti ole sellainen. Mikäli lahkolaisilla olisi vain neljän sanan sanavarasto, ei olisi ainuttakaan lahkolaiseurakuntaa. Eihän tuolla sanavarastolla voisi asioida viranomaisten kanssa, eli perustaa mitään seurakuntaa.

• Anonyymi

Jeesuksen opetuslapsia on aina nimitetty lahkoksi..

Apt. 24:
      13. . Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
      14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
      Ap. t. 26:22
      15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
      Dan. 12:2; Joh. 5:28-29
      16. Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.

• Anonyymi

Apt. 24:
      13. . Eivät he myöskään voi näyttää sinulle toteen sitä, mistä he nyt minua syyttävät.
      14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.
      Ap. t. 26:22
      15. Minä pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskaiden että väärintekijöiden.
      Dan. 12:2; Joh. 5:28-29
      16. Siksi ahkeroinkin, että minulla aina olisi loukkaamaton omatunto Jumalan ja ihmisten edessä.

• Anonyymi

raamattu:

"mutta lihan teot ovat ilmeiset ja ne ovat : haureus , saastaisuus , irstaus , epäjumalanpalvelus ,
        noituus , vihamielisyys , riita , kateellisuus , vihat , juonet , ERISEURAT , LAHKOT " Gal: 5

> eriseurat < , helluntailaisuus Suomeen tuotu 1900 vuotta Jkr.
        kristinusko Suomeen tullut jo ensimmäisellä vuosituhannella .

• Anonyymi

Hyvin huomattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2452
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1280
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1247
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      722
    Aihe