Helluntailaisia kuolee joka viikko. Samaa tahtia ei saada uusia jäseniä. Miten helluntaikirkon lopulta käy?
Oletteko huomanneet sen, miten vaikeaa on saada ihmisiä uskoon? Vangeista vain kaksi kääntyy vuosittain. Muita ei uskonto lainkaan kiinnosta.
Joka viikko kuolee helluntailainen
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkin, se on tulossa se aika josta raamattu sanoo mm, tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä..!
Jeesuksen profetiat ovat huuhaata. Ennustukset Jerusalemin kaupungin tuhosta ja temppelin häpäisystä on kirjoitettu jälkikäteen. Jeesus ei täyttänyt yhtään vanhan testamentin profetiaa, vaikka kristityt sellaista valehtelevat. Tosi juutalainen ei usko kristittyjen valheita.
Kuuden päivän sodan veteraanina tiedän tämän asian. Olen syntynyt Kirjat Shmonan kaupungissa, pohjoisessa Israelissa. Nyt meidän päällemme sataa ohjuksia Libanonista, Hizbollah prkele!- Anonyymi
KujeiIija kirjoitti:
Jeesuksen profetiat ovat huuhaata. Ennustukset Jerusalemin kaupungin tuhosta ja temppelin häpäisystä on kirjoitettu jälkikäteen. Jeesus ei täyttänyt yhtään vanhan testamentin profetiaa, vaikka kristityt sellaista valehtelevat. Tosi juutalainen ei usko kristittyjen valheita.
Kuuden päivän sodan veteraanina tiedän tämän asian. Olen syntynyt Kirjat Shmonan kaupungissa, pohjoisessa Israelissa. Nyt meidän päällemme sataa ohjuksia Libanonista, Hizbollah prkele!Olisiko niin että ihan syystä sataa niitä ohjuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko niin että ihan syystä sataa niitä ohjuksia.
Israel on juutalaisten perustama valtio arabien ja muslimien maille. Syystä nämä ovat käärmeissään. Miksi hihhulit eivät koskaan tuo esille tätä puolta konfliktista?
Toisaalta kannatan Israelin armeijaa, koska se on ateistinen armeija. Muslimien armeija on teistinen: sitä ei voi ateisti kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091