Luther oli harhaoppi.

Anonyymi-ap

Kristinusko perustettiin Rooman valtakunnassa ensimmäisellä vuosisadalla. Kirkko on Yksi Pyhä Katolinen ja Apostolinen. Luther oli hereetikko. Ev.lut. on harhaoppilahko. Vain katolilainen voi pelastua.

17

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelastua mihin, miksi ja miltä?

• Anonyymi

Kyllä Luther oli oikeassa ainakin yhdessä asiassa, kun kirjoitti:
        "Kun minä pieraisen niin koko Rooma tärisee."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Luther oli oikeassa ainakin yhdessä asiassa, kun kirjoitti:
        "Kun minä pieraisen niin koko Rooma tärisee."

Luther kylläkin sanoi ,
        "kun minä pieraisen niin , ne pahat henget lähtee" ,
        monissa lahkoissa ei niin paljon muuta puhutakaan , kuin siitä "paholaisesta . . .

• Anonyymi

ohoo oli samat lääkkeet kuin sillä intiaanipäälliköllä!

• Anonyymi

Kaikki kirkot ovat täynnä pakana menoja, tiesitkö että katolinen kirkko muutti kalenterin ja lain, ja tiesitkö että sunnuntai Jumalan palvelus on oikeasti auringonjumalan palvomispäivä ,alkuperäinen sapatti on lauantaina eikä sunnuntaina ja tämä on yksi esimerkki miten kirkko muutti kalenterin ja Mooseksen laki muutettiin vain kymmeneksi käskyksi. Joulu ja kaikki pääsiäiset sun muut juhla pyhät ovat pakana menoja auringonjumalan palvomiseen. Tiesitkö että kuvat jeesuksesta jossa jeesuksella on paljon muotoinen valo pään ympärillä Jeesus kuvissa on auringonjumalan symboli ja joulukuusen pallot viittavaat aurinkoon ja netistä löytää kuvia jossa paavilla on pallon muotoinen symboli niiden hatuissaan sekin viittaa aurinkoon. Sinun kirkkosi on auringonjumalan palvontaa. Kirkoista kannattaa erota se ei ole muutakuim pakana auringonjumala kultti

• Anonyymi

Kannattaisi etsiä sitä pakanaperustetta vaikka uhrikultista ja ihmisuhrauksesta, mikä on Mooseksen uhrikulttijumalan syntiuhrikiristyksessä, eikä sapatin siirrosta tai VAIN Mooseksen lain 10 käskystä, kun Jeesus surmattiin niin Moeseksen Jahven temppelin kuin Mooseksen lainkin vastustamisesta (wikisivu, Pyhä Stefanos, 5.Moos.4:10 alkaen).

• Anonyymi

Korjaan vielä tuo kirjotus virheen että pallon muotoinen valo Jeesuksen pään ympärillä kuvissa viittaa aurinkoon. Olette niin aivo pesty jos seuraatte noita kirkkoja jotka muutti Mooseksen lain kymmeneksi käskyksi ja muuttivat kalenterin ja lisäsivät pakana auringonpalvonta menoja kirkkoon. Kaikki juhla pyhät mitä vietätte kirkossa on pakana menoja ja sunnuntaina palvotte aurinkoa. Kristinusko on heikko ja tulee tuhoutumaan ajan mittaan kokonaan pois. Syy tähän on se että kirkko muutti Kaikki kristinuskosta miten sattuu. Tämän on se syy miksi erosin kirkosta kun heidän valheet paljastui

• Anonyymi

Olisi hieman eri asia, jos olisi EDES Auringonjumalan palvontaa, eikä Raamatun Saatanan palvontaa Israelin Jumalan teurastuksella ja kiroamisella Jeesuksen nimeen.

• Anonyymi

Minkähän tason aivopesty sinä olet, kun astuit ensimmäiseen syöttiin Auringonjumalan palvonnasta löytämättä koko totuutta?!

Mitähän Aurinkoa siinä palvotaan, jos on kirottu KIROUKSEKSI (Gal.3:13), teurastettu uhrilampaana (1.Kor.5:7) ja syödään lammasuhriateriana Herran kuoleman julistamiseksi (1.Kor.12:23) kuvitellen ruumiin ja veren olevan todellisti läsnä (Augsburgin tunnustus), ja rukoillaan, että päästäisi pahasta, eikä saattaisi kiusaukseen?

Kerrotko.

• Anonyymi

Raamatussa Jeesus sanoo ilmestyskirjassa että hän on kointähti eli hän on venus ja Jesajan kirjassa luciferia sanotaan myös kointähdeksi eli voisin sanoa kun sekä lucifer että Jeesus on kointähti se periaatteessa tarkoittaa sitä että Jeesus on lucifer. Jeesus oli se joka käskin Aadamin ja Eevan syömään puusta ja hän sanoi että heistä tulee Jumalan kaltaisia. Olen tullut siihen tulokseen että Jeesuksen jumala on joku eri kuin vanhan testamentin koska miksi Jeesus on niin erilainen kun vanhan testamentin jumala. Kirkko kielsi tosi paljon evankeliumeita ja kielsi monia kirjoja raamatussa esim salaisessa Johanneksen evankeliumissa Jeesus sanoo että he ovat jumala joka kielettiin ja nykyisessä meidän raamatussa Johanneksen evankeliumissa Jeesus sanoo että te olette jumalia. Teille valehdellaan raamatussa ei ole ollut muuttumaton. Alkuperäinen raamattu on ollut isompi mitä nykyinen

• Anonyymi

Kertokaa mulle yksikin raamatun jae jossa Jeesus sanoo minä olen jumala ja palvo minua niinkuin uskovat tekee

• Anonyymi

Aika monessa kohdassa Jeesuksen jumaluus tulee esiin

• Anonyymi

Äläkää ny jukelin tähen oloko niin yksoikoosia. Ja seipäännielleitä ja mustavalakoosia.

Niinku armeijassa komppajouni sano: "Ensin tutkitaan, sitten vasta hutkitaan."
      Menkää hyvät ihimiiset antamaan ääni jollekkin. viel` on vajaa pari tiimaa aikaa.
      Ja jos että tiiä, vinkki, valikkaa sokkona. Valittettahan te akkanne ja ukkonnekin sokkona. :)
      Sekään ei ollu lähihistoriassa mitenkään selvyys, että naisväelle (lue: hameväelle) tulee kuulua äänestämisenoikeus tasapuolisesti miesväen kanssa. Tämä tästä.

• Anonyymi

Jos haluaa päästä paratiisiin joutuu Kaikki käskyt noudattaan raamatussa ja kysymys kuuluun miten me voidaan tässä vuosituhannessa noudattaa muinaisen Israelin lakia edes kymmenen käskyn sapattia ei voi noudattaa nyky maailmassa esim auton käyttö ja kattovalot rinnastetaan tuleen ja jumala sanoo raamatussa että sapattina on kiellettyä tulen teko. Raamattu ei missään sano että pelkkä ristiinkuolema riittää. Jeesus itse sanoo myös evankeliumissa että noudata käskyjä jos haluat päästä sisään elämään ja Paavali esim sanoo tämän että avionrikkojat joutuu helvettiin ja ilmestyskirja esim sanoo pelkurit, luopiot iljetysten kumartajat, murhamiehet ,irstailijat, epäjumalan palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tilisen järven. Se pelkkä ristiinkuolema ei riitä vaan pitää tehdä myös parannus synneistä ja miten teet kun nykymaailmassa ei voi enää noudattaa muinaisen Israelin käskyjä

• Anonyymi

Tämä on syy yks syy lisää miksi lopetin seuraamasta kristinuskoa. Totesin että kaikki joutuu helvettiin

• Anonyymi

Väärin.
        Raamattu lupaa: "Mitään kadotustuomiota ei ole niille, jotka uskovat Jeesukseen."

Suosittelen.

• Anonyymi

Minä olen menettänyt uskoni aika päiviä sitten eikä paluuta enään ole. Raamattu nimeen omaan sanoo että kukaan ei voi lähestyä Jumalaa ellei pyhä Henki vedä ja se ei enää vedä minua. Hällä väliä enään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe