Hyviä uutisia hyville ihmisille. Pahoja uutisia pahoille ihmisille!

Anonyymi-ap

Muslimien vankeina olleet kolme juutalaista on saatu vapautettua. Kiitos Herra Jumalalle Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja Veressä!

https://www.youtube.com/watch?v=qZGFhCh5ssk

Kiitos Jumalalalle! Kiitos Jumalalle! Kiitos Jumalalle!

Jeesus on juutalaisten auttaja Kuningas!

13

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valkopesua yksilöltä joka kuuluu yhteisöön joka on aina halveksinut juutalaisia,,,.

    • En tiedä miten juutalaiset liittyvät sinun uskontoosi, mutta jos tykkäät niistä juutalaisista niin miksi et ole rukoillut niitten puolesta jo aiemmin, niin että kaikki panttivangit olisi vapautettu eikä ketään olisi tapettu.

      128 on yhä vangittuna ja ainakin 34 heistä on kuollut.

      Jos vain yksikin oikea kristitty olisi rukoillut noiden puolesta niin he olisivat pelastuneet.... ilmeisesti kukaan ei ole rukoillut.

      • Anonyymi

        Aivan.


    • Anonyymi

      Ei tainnut Jumala tehdä yhtään mitään vapauttaakseen vangit eikä tehnyt mitään estääkseen vankien ottamisen. Olematonta eivät moiset asiat kiinnosta.

      • Anonyymi

        tyhmyys käy kirouksesta.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Muistapa gazan lapset. 3 aikuista panttivankia vastaan tuhansia kuolleita lapsia. Mene hirteen hihhuli.

    • Anonyymi

      Rauha Lähi-Itään tulee vasta sitten kun Israel on saanut haltuunsa kaikki sille luvatut maantieteelliset luvatut maat, jonne sitten tulee se tuhatvuotinen valtakunta kun Jeesus tulee takaisin maan päälle. Ei ihmisiä mihinkään pilven päälle tempaista, kuten valehteleva Paavali niitä illuusioitaan rakenteli.

      2. Moos. 23:31

      Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.] [1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

      • Anonyymi

        Goljatti ja Filistealaiset oli Hamasin miehiä. Haagarin perillisiä.


    • Anonyymi

      Mene hihhuli hirteen. HETI

    • Anonyymi

      Hes. 7:26

      Tulee onnettomuus onnettomuuden perään, tuhon viesti tuhon viestin perään. Turhaan ihmiset anelevat profeetalta näkyä, papista ei ole opastajaksi, vanhimmilta loppuvat neuvot.

      Jes. 45:7 minä, joka luon valon ja luon pimeyden ja tuotan yhtä lailla onnen ja onnettomuuden. Minä olen Herra. Kaiken tämän minä teen. [Job 2:10+; Jes. 31:2]

      3. Moos. 26:39

      Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.

      3. Moos. 26:40

      Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan.

    • Anonyymi

      Matt. 10:28

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

    • Anonyymi

      Hoos. 14:1

      Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

    • Anonyymi

      WJ: 47
      Ääni Junnilalle, perskipu vassarille!Ääni Junnilalle, perskipu vassarille!
      Ääni Junnilalle, perskipu vassarille!Ääni Junnilalle, perskipu vassarille!...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe