Hyviä uutisia hyville ihmisille. Pahoja uutisia pahoille ihmisille!

Anonyymi-ap

Muslimien vankeina olleet kolme juutalaista on saatu vapautettua. Kiitos Herra Jumalalle Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja Veressä!

https://www.youtube.com/watch?v=qZGFhCh5ssk

Kiitos Jumalalalle! Kiitos Jumalalle! Kiitos Jumalalle!

Jeesus on juutalaisten auttaja Kuningas!

13

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valkopesua yksilöltä joka kuuluu yhteisöön joka on aina halveksinut juutalaisia,,,.

• En tiedä miten juutalaiset liittyvät sinun uskontoosi, mutta jos tykkäät niistä juutalaisista niin miksi et ole rukoillut niitten puolesta jo aiemmin, niin että kaikki panttivangit olisi vapautettu eikä ketään olisi tapettu.

128 on yhä vangittuna ja ainakin 34 heistä on kuollut.

Jos vain yksikin oikea kristitty olisi rukoillut noiden puolesta niin he olisivat pelastuneet.... ilmeisesti kukaan ei ole rukoillut.

• Anonyymi

Aivan.

• Anonyymi

Ei tainnut Jumala tehdä yhtään mitään vapauttaakseen vangit eikä tehnyt mitään estääkseen vankien ottamisen. Olematonta eivät moiset asiat kiinnosta.

• Anonyymi

tyhmyys käy kirouksesta.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Muistapa gazan lapset. 3 aikuista panttivankia vastaan tuhansia kuolleita lapsia. Mene hirteen hihhuli.

• Anonyymi

Rauha Lähi-Itään tulee vasta sitten kun Israel on saanut haltuunsa kaikki sille luvatut maantieteelliset luvatut maat, jonne sitten tulee se tuhatvuotinen valtakunta kun Jeesus tulee takaisin maan päälle. Ei ihmisiä mihinkään pilven päälle tempaista, kuten valehteleva Paavali niitä illuusioitaan rakenteli.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.] [1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

• Anonyymi

Goljatti ja Filistealaiset oli Hamasin miehiä. Haagarin perillisiä.

• Anonyymi

Mene hihhuli hirteen. HETI

• Anonyymi

Hes. 7:26

Tulee onnettomuus onnettomuuden perään, tuhon viesti tuhon viestin perään. Turhaan ihmiset anelevat profeetalta näkyä, papista ei ole opastajaksi, vanhimmilta loppuvat neuvot.

Jes. 45:7 minä, joka luon valon ja luon pimeyden ja tuotan yhtä lailla onnen ja onnettomuuden. Minä olen Herra. Kaiken tämän minä teen. [Job 2:10+; Jes. 31:2]

3. Moos. 26:39

Ja ne teistä, jotka jäävät jäljelle, riutuvat teidän vihollistenne maassa syntivelkansa tähden; ja myös isiensä syntivelan tähden he riutuvat niinkuin nekin.

3. Moos. 26:40

Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan.

• Anonyymi

Matt. 10:28

Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

• Anonyymi

Hoos. 14:1

Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

• Anonyymi

WJ: 47
      Ääni Junnilalle, perskipu vassarille!Ääni Junnilalle, perskipu vassarille!
      Ääni Junnilalle, perskipu vassarille!Ääni Junnilalle, perskipu vassarille!...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3663
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2499
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2366
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2107
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1492
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1355
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      282
      1349
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe