Tänään on hyvä päivä käydä äänestämässä turhake poliitikkojen kaatopaikalle. Ihan sama kuka ja mistä ryhmästä. Sallittu määrä tuolintäytteitä on kasattava paikalle.
Aku-Ankka ei ole Ankkalinnan listoilla!
Alas kalppia uurnille!
Anonyymi-ap
8
155
Vastaukset
- Anonyymi
Vastuunpakoilijoiden piilopesäke Brysselissä kiehtoo kotimaassa möhlineitä.
- Anonyymi
Joidenkin snne tuler mennä kun edustajien paikkoja on jaossa. Puolueet valitsevat ehdokkaat.
- Anonyymi
Hakkaraista äänestän vanhasta muistista.
- Anonyymi
Numero on varmaan nyt eri mutta käytä vanhaa.
- Anonyymi
174 syytä äänestää.
- Anonyymi
Hakkarainen ei saa brysselissä mitään kehitystä aikaan mutta hyvä puoli että vie persuilta ääniä vaaleissa
- Anonyymi
herra 47 ei valittu ☹️
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628