Vaalit on käyty ja kansa on puhunut

Olen erittäin tyytyväinen vaalien lopputulokseen; vassarien rakettinousuun ja persujen pohjakosketukseen.

Kokoomus on paikkansa ykkösenä ansainnut eikä demutkaan pahemmin sössineet, eikä keskusta, eikä vihreät. Vihervassareille yhteensä 7 paikkaa viidestätoista on hyvä saavutus :-)

15

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henriksson puolueineen jäi mainitsematta, onnea myös hänelle, pääsee sitten pestinsä jälkeen sopivasti hyvin ansaitulle vanhuuseläkkeelle.

    • R.. n Viha on se mikä Lina voittoon vei. Äänestin häntä. Vahva EU on meidän kaikkien etu.

      • Anonyymi

        "Vahva EU" on aika kömpelö fraasi, kun EU on monelta osin valuvikainen valtapyrkimys. Suomelle "vahva EU" on ollut lähinnä pohjaton kaivo, mihin demuloiditkin ovat kipanneet mielin määrin rahaa, kuten muidenkin jäsenmaiden EU:n edunvalvontakoneiston osat. Onko EU:sta tullut vahva? No ei niin. Ja mitä haluat viestiä nimimerkilläsi "nato.sos.dem"? Älytöntä päkistelyä, että ikään kuin sosialistit olisi jotenkin merkityksellinen natossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vahva EU" on aika kömpelö fraasi, kun EU on monelta osin valuvikainen valtapyrkimys. Suomelle "vahva EU" on ollut lähinnä pohjaton kaivo, mihin demuloiditkin ovat kipanneet mielin määrin rahaa, kuten muidenkin jäsenmaiden EU:n edunvalvontakoneiston osat. Onko EU:sta tullut vahva? No ei niin. Ja mitä haluat viestiä nimimerkilläsi "nato.sos.dem"? Älytöntä päkistelyä, että ikään kuin sosialistit olisi jotenkin merkityksellinen natossa.

        NATO on Euroopan sosialidemokraattien luomus.
        Etkö edes tuota tiennyt.


    • Anonyymi

      Yks hyvä asia on kun kommarit sai ääniä,vihdoin pääsee eroon siitä hirveestä liimaletistä,saramosta ja muista punikeista...

      • Anonyymi

        Ovat Venäjää mainostamassa EUssa, Natoa vastustaen.


      • Anonyymi

        Et sitten ymmärtänyt, että he menevät päättämään sinne todella isoista ja merkittävistä asioista Suomelle. Miten suomalaiset voi olla noin tyhmiä??


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      No kai vaalituloksella on jonkunlaista terapeuttista vaikutusta penaltiboksin porukoille, mutta ei se sitä kestovitutusta kuitenkaan poista, että PS on hallituksessa tekemässä sitä, mihin edellisellä hallituksella ei ollut rohkeutta, eikä osaamista. Oikeisto kuitenkin voitti EU-vaalit ja punakapinalliset kätyreineen jäi ruikuttamaan.

      • Jos RKP:n uusi puheenjohtaja Adlercreutz päättää nostaa kytkintä se on siinä persujen hallitus taival.
        Toista mahdollisuutta ei tule. Vituttaako tämä totuus perpansseja?


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Jos RKP:n uusi puheenjohtaja Adlercreutz päättää nostaa kytkintä se on siinä persujen hallitus taival.
        Toista mahdollisuutta ei tule. Vituttaako tämä totuus perpansseja?

        Nato.Sos.Dem muuttanut kantaansa halituksen vastaiseksi. Sossut on Putinin liekassa.
        Pienisuomi pitäisi olla aina halituksensa takana, muutoin miljardit katoaa ulkomaille, kuten lakoilla kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nato.Sos.Dem muuttanut kantaansa halituksen vastaiseksi. Sossut on Putinin liekassa.
        Pienisuomi pitäisi olla aina halituksensa takana, muutoin miljardit katoaa ulkomaille, kuten lakoilla kävi.

        Nato.Sos.Dem on homo. Hehän käy tuulella.


    • Anonyymi

      Onnittelut Martille Nauvon imaamin poliittisesta selättämisestä! Jospa imaami vihdoin viimein huispailisi kiljupäissään sillä hapsumatollaan ja ihan "vahinkossa" tuonne itärajan taa, suuren kansallismielisen ja yhteisen ay-vihan jakavan Putininsa luo kolossaalisen pettymyksensä saattelemana.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18508809/li-ja-martti-jyrasivat-pankkomajurin!-persuille-totaaliromahdus-ennakkoaanissa--pudotusta--71--yks

      • Anonyymi

        Lintilä ei muistaisi edes käyneensä venäjällä ja syyttäisi siitä hakkereita, samoin kuin juomisestaan...


      • Anonyymi

        Martti on köyhä kommunisti. Mitään ei ole yhteiskunnalle antanut. Sama kumpipää pieree.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe