Mä kun katsoin toissa päivänä youtubevideon jossa juice valottaa omasta itsestään niin todellakin siis tunsin heti samaistumista kun hän sannoo muun muassa että hän on kuin saippua eli häneen ei saada otetta kun pakenee heti ja hän sellainen ettei häntä voi kontrolloida kukaan.
Onko taiteilijoilla yleensäkin taipumuksia tuollaiseen että taiteilijaluonteiset "valuvat" herkästi taiteisiin&taidealalle vai sorrunko nyt yleistämiseen??????
oliko juice leskisellä aspergerin syndrooma????
2
648
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, Juice Leskisellä todella oli Aspergerin oireyhtymä. Asiasta voi lukea esimerkiksi tästä artikkelista:
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/200812228659018- Anonyymi
juice oli tarkkanäköisimpi kriitikoita joka musansa kautta otti kantaa eri yhteiskunnan asioihin eli oli tavallaan poliittinenkin kannanottoja, tosin musiikkinsa kautta.
Hyvinkin tarkkanäköinen ettei kovin montaa samanlaista ole ollut kait eli yhtä tarkkanäköistä kriitikkoa joka uskalsi avata suunsa asialle kuin asialle jos näki puutteita ja juice näki helposti ongelmia koska oli älykäs ihminen. Hän kritisoi oikeastaan kaikkia poliittisia aatesuuntia ja jätti itsestään mun mielestä älykkään vaikutelman koska oli poliittisesti puolueeton eli kun politiikassa on usein iso ongelma se, että monet puolueet&poliitikot itsepäisesti eivät luovu omasta puolueensa näkökannasta vaikka varmasti tietävät olevansa väärässä mutta pakko omaa linjaa vetää mutta juice ei tykännyt tästä muistaakseni enkä minäkään tykkää koska minusta pitää olla puolueeton&rehellinen.
Musa oli myös juicella loistavaa että hän ei ainoosrtaan elänyt hiteistään vaan kokonaisuus oli hallinnassa. Sanotaanko näin että 90-luvulta alkoi alamäki mitä tulee sävellyksiin. Vielä vuonna 90 soololevyllään sinä hän on aika elementissään muutamia kertoja kuten kappaleet los siete hermanos ja rakkaus ja minä.
Kokosi eri orkestereita. Pääkeskus oli kuitenkin juice kun rustasi tekstit ja sävelsi kappaleet ja orkesterin ukkelit soitti loistavasti että oli siellä mikä tahansa bändi, oli sitten coitus int, tai sinä levyllä soittava orkka niin lopputulos oli hienoa kuultavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286458Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745772324Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461590Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141351Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881196Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631022Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27998- 63956