Kiinnostaisi tietää

Anonyymi-ap

Että miksi ihmeessä täällä nyt pilkataan Mannerheimia ja erityisesti Mannerheimia fanittavia kirjoittajia ihan jatkuvasti?

242

1360

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marsalkka Carl Gustaf Mannerheim käveli kuin nainen :
      https://x.com/Pikkulammas/status/1671086083990233090/photo/1

    • Anonyymi

      Mannerheim se herättää näkäjään vieläkin suuria tunteita suomalaisissa ihmisissä.

      • Anonyymi

        Ja JUURI SIKSI ON etninen venäläinen homppeli-Tiltu valinnut juuri HÄNET maalikseen, jota vastaan Tiltu tehtailee perustelemattomia syytöksiä!

        Tiltu asuu Suomessa, maassa, jota vihaa ja siksi hän halua trollata! Kotimaahansa homofobistiseen Venäjänmaahan hän ei taas uskalla enää homppelina palata, joten trollaus Suomessa on jo monivuotinen harraste!


    • Anonyymi

      Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo!

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Sepittelet taas vain hatusta noita juttujasi!!
        Mannerheim oli poahasti alkoholisoitunut sodomiitti ja meidän kaikkien oikeiden suomalaisten yksi ja ainoa kansallishomo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepittelet taas vain hatusta noita juttujasi!!
        Mannerheim oli poahasti alkoholisoitunut sodomiitti ja meidän kaikkien oikeiden suomalaisten yksi ja ainoa kansallishomo.

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepittelet taas vain hatusta noita juttujasi!!
        Mannerheim oli poahasti alkoholisoitunut sodomiitti ja meidän kaikkien oikeiden suomalaisten yksi ja ainoa kansallishomo.

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun ihmisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

      • Anonyymi

        TODELLISUUDESSA PUHUMINEN MARSKIN HOMOUDESTA ELÄHDYTTÄÄ SUURESTI VENÄLÄISSYNTYISTÄ HOMPPELIA JA HÄN YKSIN PITÄÄ SIITÄ AIHEESTA AUKI LUKUISIA YHTÄAIKAISIA KESKUSTELUJA!

        

VALEHTELU ON IKÄVÄ PERI-VENÄLÄINEN TAPA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TODELLISUUDESSA PUHUMINEN MARSKIN HOMOUDESTA ELÄHDYTTÄÄ SUURESTI VENÄLÄISSYNTYISTÄ HOMPPELIA JA HÄN YKSIN PITÄÄ SIITÄ AIHEESTA AUKI LUKUISIA YHTÄAIKAISIA KESKUSTELUJA!

        

VALEHTELU ON IKÄVÄ PERI-VENÄLÄINEN TAPA!

        Todistit taas itsesi homppeliksi syyttelemällä toisia homoksi🤡

        "Sen sijaan oikea hetero ei jatkuvasti syyttele muita homoiksi! Vain homppeli haluaa nähdä kaikki muut itsensä kaltaisiksi!"

        Tuohan on omaa tekstiäsi!😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TODELLISUUDESSA PUHUMINEN MARSKIN HOMOUDESTA ELÄHDYTTÄÄ SUURESTI VENÄLÄISSYNTYISTÄ HOMPPELIA JA HÄN YKSIN PITÄÄ SIITÄ AIHEESTA AUKI LUKUISIA YHTÄAIKAISIA KESKUSTELUJA!

        

VALEHTELU ON IKÄVÄ PERI-VENÄLÄINEN TAPA!

        Ja lisään vielä, että mitä homosteluun tulee, niin Venäjän Tiltu on täysi amatööri minuun ja Marskiin verrattuna!

        Ja ennen EN LUOVUTA, ennenkuin Stallarihomo Tarkkispoika toimittaa minulle VALOKUVAN ITSE AKTISTA, missä Marski harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa, sillä sen minä haluan nähdä!
        Muuten minä kyllä jatkan Stallarihomo Tarkkispojan nöyryyttämistä niin pitkään, kuin minussa henki pihisee!


      • Anonyymi

        Sepittelet hatusta!! Mannerheimia ei valheesi muuta heteroksi.


    • Anonyymi

      Viime aikoina Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika on yrittänyt esiintyä vastaväittäjähomona, eli minuna!

      Tämä osoittaa Stallarihomo Tarkkispojan turvautuvan likaisiin keinoihin!

      Minun touhuissani ei ole mitään likaista, minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja joka ilta yhteisessä kyvyssämme me pesemme toistemme selät!

      Siihen ei Stallarihomo Tarkkispoika ikinä pysty!

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä, että Mannerheimin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli minun Marsalkkani!


      • Anonyymi

        Mannerheim oli pahasti alkoholisoitunut sodomiitti ja meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim oli pahasti alkoholisoitunut sodomiitti ja meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

        Totta turiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim oli pahasti alkoholisoitunut sodomiitti ja meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

        Ei ollut, luulet vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että Mannerheimin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli minun Marsalkkani!

        Sinulla voi ollakin! Minulla ei vaikka olen suomalainen!🤡🤡🤡🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim oli pahasti alkoholisoitunut sodomiitti ja meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

      • Anonyymi

        Mannerheim on Suomen kansallishomo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim on Suomen kansallishomo.

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim on Suomen kansallishomo.

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!


        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!


        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!


        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!


        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Miksi valehtelet ja haukut taas ihmisiä? Oletko todellakin noin rasistinen moukka!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet ja haukut taas ihmisiä? Oletko todellakin noin rasistinen moukka!?

        Homostelu ei ole rasismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet ja haukut taas ihmisiä? Oletko todellakin noin rasistinen moukka!?

        Puhun totta ja haukun YKSIN SINUA etninen venäläinen homppeli-Tiltu! Olet jo vuosia haukkunut Suomen sodan ajan johtajaa homoksi ilman todisteen häivääkään! Siinä on syytä ihan tarpeeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun totta ja haukun YKSIN SINUA etninen venäläinen homppeli-Tiltu! Olet jo vuosia haukkunut Suomen sodan ajan johtajaa homoksi ilman todisteen häivääkään! Siinä on syytä ihan tarpeeksi!

        Marskihan se oli selkeä umpihomo.
        Mikä ihmeen älämölö tästä on nyt nostettu?

        Haavistokin on umpihomo ja vei meitä innolla Natoon.
        Stupido on biseksuaali ja on niin Natoa kuin vain voi.

        Kieroon kasvaneita maamme jaloja johtajia mitä tervejärkisten on vaikea hyväksyä.
        Suomi on valintansa tehnyt ja tässä sitä mennään homojen ja biseksualisten johdolla kohti sotaa - vektori on sellainen. Suunta on juuri se mitä meille USAsta annetaan. Kyse on vain ajasta ja se sota käydään ydinasein. Ne jotka haaveilevat Venäjän tuhosta eivät ymmärrä ettei meistäkään NATOn jäsenmaana Venäjän naapurissa jää muita kuin säteilevä elämiseen kelpaamaton hylkymaa. Sitten voimme onnitella itseämme johtajiemme kaukokatseisuudesta.

        Natokuppa on vaarallinen tauti ja olemme saaneet pysyvän tartunnan joka ei lähde kuin sotimalla ja tappio kärsimällä


    • Anonyymi

      Länsimaista tavan tolkun ihmistä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

      • Anonyymi

        HeHe! SINULLE ITSELLESI SE ON MAAILMAN TÄRKEIN ASIA!

        JA MITEN SE ILMENEE?

        1. Pidät jatkuvasti käynnissä Historiapalstalla 3-8 rinnakkaista keskustelua väittämällä ”marski on homo”!

        2. Teet itse kaikki avaukset samasta aiheesta!

        3. Minä olen ainoastaan se, joka vaivautuu vain vastaamaan! Ja se kyrsii sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HeHe! SINULLE ITSELLESI SE ON MAAILMAN TÄRKEIN ASIA!

        JA MITEN SE ILMENEE?

        1. Pidät jatkuvasti käynnissä Historiapalstalla 3-8 rinnakkaista keskustelua väittämällä ”marski on homo”!

        2. Teet itse kaikki avaukset samasta aiheesta!

        3. Minä olen ainoastaan se, joka vaivautuu vain vastaamaan! Ja se kyrsii sinua!

        HeHe ei länsimainen heteromies sinun tapaasi meuhkaa joistakin viime vuosituhannella tapahtuneista homosteluista😄

        Asia kyrsii ainoastaan venäläistä henkilöpalvojaa, joka on myös sodomiitti 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HeHe ei länsimainen heteromies sinun tapaasi meuhkaa joistakin viime vuosituhannella tapahtuneista homosteluista😄

        Asia kyrsii ainoastaan venäläistä henkilöpalvojaa, joka on myös sodomiitti 😂

        Totta turiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HeHe ei länsimainen heteromies sinun tapaasi meuhkaa joistakin viime vuosituhannella tapahtuneista homosteluista😄

        Asia kyrsii ainoastaan venäläistä henkilöpalvojaa, joka on myös sodomiitti 😂

        Minä olen kantasuomalainen ja taatusti hetero. Kaikki asiaa koskevat avaukset ja niiden jatkuv esillä pito perustuu etnisen venäläisen homppeli-Tiltun harrastukseen tässä asiassa.

        Hän on pesiytynyt asumaan Suomeen, maahan, jota vihaa. Venäjää, Putlerias ja Ukrainan sotaa hän fanittaa ja tekee useimmat avaukset Nato- ja Historia-palstoilla!

        Marskin suhteen ainoa homoväittäjä on etninen venäläinen 🇷🇺 homotrolli, joka tekee kaikkensa ärsyttääkseen vihaamiaan suomalaisia! Pahimmillaan hänellä saattaa olla trollausmielessä käynnissä JOPA KAHDEKSAN yhtäaikaista ”marski on homo”-keskustelua eikä hän SILTI ole koskaan kyennyt väitettään todistamaan todeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kantasuomalainen ja taatusti hetero. Kaikki asiaa koskevat avaukset ja niiden jatkuv esillä pito perustuu etnisen venäläisen homppeli-Tiltun harrastukseen tässä asiassa.

        Hän on pesiytynyt asumaan Suomeen, maahan, jota vihaa. Venäjää, Putlerias ja Ukrainan sotaa hän fanittaa ja tekee useimmat avaukset Nato- ja Historia-palstoilla!

        Marskin suhteen ainoa homoväittäjä on etninen venäläinen 🇷🇺 homotrolli, joka tekee kaikkensa ärsyttääkseen vihaamiaan suomalaisia! Pahimmillaan hänellä saattaa olla trollausmielessä käynnissä JOPA KAHDEKSAN yhtäaikaista ”marski on homo”-keskustelua eikä hän SILTI ole koskaan kyennyt väitettään todistamaan todeksi!

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kantasuomalainen ja taatusti hetero. Kaikki asiaa koskevat avaukset ja niiden jatkuv esillä pito perustuu etnisen venäläisen homppeli-Tiltun harrastukseen tässä asiassa.

        Hän on pesiytynyt asumaan Suomeen, maahan, jota vihaa. Venäjää, Putlerias ja Ukrainan sotaa hän fanittaa ja tekee useimmat avaukset Nato- ja Historia-palstoilla!

        Marskin suhteen ainoa homoväittäjä on etninen venäläinen 🇷🇺 homotrolli, joka tekee kaikkensa ärsyttääkseen vihaamiaan suomalaisia! Pahimmillaan hänellä saattaa olla trollausmielessä käynnissä JOPA KAHDEKSAN yhtäaikaista ”marski on homo”-keskustelua eikä hän SILTI ole koskaan kyennyt väitettään todistamaan todeksi!

        Ja lisään vielä, että homoilun suhteen Venäjän Tiltu on täysi amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!

        Minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin meistä harrastaa ratsastusta, ja sitä me sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli MINUN MARSALKKANI!

        Ja tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että homoilun suhteen Venäjän Tiltu on täysi amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!

        Minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin meistä harrastaa ratsastusta, ja sitä me sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli MINUN MARSALKKANI!

        Ja tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!

        EDELLISEN Kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika! 



        Viime aikoina hän on alkanut yrittää sekoittaa keskustelua tekeytymällä muuksi henkilöksi (eli vastaväittäjäksi) kuin mitä itse on! 


        
Siinä näkyy perivenäläinen rehellisyys (tai sen puute)!

Tässä esimerkki Venäjän Tiltun ”likaisista keinoista!

        Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

Tuohon JUURI Stallarihomo Tarkkispoika NIMENOMAAN PYSTYY!

        Minä taas olen kantasuomalainen hetero, joka vihaa Putleria, tämän sotaa ja sotakiimaista Venäjää! Ollut 52 vuotta jo aviossa saman vimoin kanssa, lapsia on 3 ja lapsenlapsia 4! Etnistä venäläistä homppeli-Tiltua vain kyrsii minun persoonani kun torppaan näitä hänen ”marski on hjomo”-kiekaisujaan! Turha rehellisyys ei ole miekkosen parhaita avuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EDELLISEN Kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika! 



        Viime aikoina hän on alkanut yrittää sekoittaa keskustelua tekeytymällä muuksi henkilöksi (eli vastaväittäjäksi) kuin mitä itse on! 


        
Siinä näkyy perivenäläinen rehellisyys (tai sen puute)!

Tässä esimerkki Venäjän Tiltun ”likaisista keinoista!

        Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

Tuohon JUURI Stallarihomo Tarkkispoika NIMENOMAAN PYSTYY!

        Minä taas olen kantasuomalainen hetero, joka vihaa Putleria, tämän sotaa ja sotakiimaista Venäjää! Ollut 52 vuotta jo aviossa saman vimoin kanssa, lapsia on 3 ja lapsenlapsia 4! Etnistä venäläistä homppeli-Tiltua vain kyrsii minun persoonani kun torppaan näitä hänen ”marski on hjomo”-kiekaisujaan! Turha rehellisyys ei ole miekkosen parhaita avuja!

        Ja lisään vielä, että vihaan verisesti Putleria, joka laittaa meidät homosexualistit Gulagille, siitä syystä pesin Suomessa, maassa jota vihaan ja kirjoitan suurimman osan tämänkin palstan homo jutuista!

        Ja tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että vihaan verisesti Putleria, joka laittaa meidät homosexualistit Gulagille, siitä syystä pesin Suomessa, maassa jota vihaan ja kirjoitan suurimman osan tämänkin palstan homo jutuista!

        Ja tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!

        Ja taas edellinen kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika! 



        Viime aikoina hän on alkanut yrittää sekoittaa keskustelua tekeytymällä muuksi henkilöksi (eli vastaväittäjäksi) kuin mitä itse on! 


        Miä itse olen kantasuomalainen hetero, joka vihaa Putleria, tämän sotaa ja sotakiimaista Venäjää! Ollut 52 vuotta jo aviossa saman vimoin kanssa, lapsia on 3 ja lapsenlapsia 4! Etnistä venäläistä homppeli-Tiltua vain kyrsii minun persoonani kun torppaan näitä hänen ”marski on hjomo”-kiekaisujaan! Turha rehellisyys ei ole miekkosen parhaita avuja!

        Suomalaiset eivät enää matkusta Venäjälle, joten minulle on ylsi lysti mitä Putler puuhaa OMASSA maassaan! Pidän kuitenkin outona tpaa, missä tekeydytään kiorjoittaman sanomia vastaväittäjän nimissä ja yrittää sitä kautta sekoitta keksusteluja.

        Ellei pärjää normaalissa väittelysä niin ei ne pisteet nouse ainakaan noin oudoilla tempuilla! Ilmeisesti venäläisen ihmisen moraali on venyvää laatua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas edellinen kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika! 



        Viime aikoina hän on alkanut yrittää sekoittaa keskustelua tekeytymällä muuksi henkilöksi (eli vastaväittäjäksi) kuin mitä itse on! 


        Miä itse olen kantasuomalainen hetero, joka vihaa Putleria, tämän sotaa ja sotakiimaista Venäjää! Ollut 52 vuotta jo aviossa saman vimoin kanssa, lapsia on 3 ja lapsenlapsia 4! Etnistä venäläistä homppeli-Tiltua vain kyrsii minun persoonani kun torppaan näitä hänen ”marski on hjomo”-kiekaisujaan! Turha rehellisyys ei ole miekkosen parhaita avuja!

        Suomalaiset eivät enää matkusta Venäjälle, joten minulle on ylsi lysti mitä Putler puuhaa OMASSA maassaan! Pidän kuitenkin outona tpaa, missä tekeydytään kiorjoittaman sanomia vastaväittäjän nimissä ja yrittää sitä kautta sekoitta keksusteluja.

        Ellei pärjää normaalissa väittelysä niin ei ne pisteet nouse ainakaan noin oudoilla tempuilla! Ilmeisesti venäläisen ihmisen moraali on venyvää laatua?

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu on viime aikoina alkanut sekoittaa keskusteluja esiintymällä vastaväittäjänä eli homona, eli minuna!

        Etnisenä venäläisenä homppelina vihaan verisesti Putleria, joka laittaa homosexualistit Gulagille, ja minä torppaan Tarkkispojan väitteet ylivoimaisella tietämykselläni homoilusta, olenhan asunut 52 vuotta saman miehen kanssa saman katon alla!

        Ja tästä syystä pesin Suomessa, maassa jota vihaan, ja kirjoitan suurimman osan Suomi24 palstan homo jutuista, mikä tarkkispoika kyrsii tavattomasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas edellinen kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika! 



        Viime aikoina hän on alkanut yrittää sekoittaa keskustelua tekeytymällä muuksi henkilöksi (eli vastaväittäjäksi) kuin mitä itse on! 


        Miä itse olen kantasuomalainen hetero, joka vihaa Putleria, tämän sotaa ja sotakiimaista Venäjää! Ollut 52 vuotta jo aviossa saman vimoin kanssa, lapsia on 3 ja lapsenlapsia 4! Etnistä venäläistä homppeli-Tiltua vain kyrsii minun persoonani kun torppaan näitä hänen ”marski on hjomo”-kiekaisujaan! Turha rehellisyys ei ole miekkosen parhaita avuja!

        Suomalaiset eivät enää matkusta Venäjälle, joten minulle on ylsi lysti mitä Putler puuhaa OMASSA maassaan! Pidän kuitenkin outona tpaa, missä tekeydytään kiorjoittaman sanomia vastaväittäjän nimissä ja yrittää sitä kautta sekoitta keksusteluja.

        Ellei pärjää normaalissa väittelysä niin ei ne pisteet nouse ainakaan noin oudoilla tempuilla! Ilmeisesti venäläisen ihmisen moraali on venyvää laatua?

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu on viime aikoina alkanut sekoittaa keskusteluja esiintymällä vastaväittäjänä eli homona, eli minuna!

        Etnisenä venäläisenä homppelina vihaan verisesti Putleria, joka laittaa homosexualistit Gulagille, ja minä torppaan Tarkkispojan väitteet ylivoimaisella tietämykselläni homoilusta, olenhan asunut 52 vuotta saman miehen kanssa saman katon alla!

        Ja tästä syystä pesin Suomessa, maassa jota vihaan, ja kirjoitan suurimman osan Suomi24 palstan homo jutuista, mikä tarkkispoika kyrsii tavattomasti!

        Ja taas edellinen kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika! 



        Viime aikoina hän on alkanut yrittää sekoittaa keskustelua tekeytymällä muuksi henkilöksi (eli vastaväittäjäksi) kuin mitä itse on! 


        ”Etnisenä venäläisenä homppelina vihaan verisesti Putleria, joka laittaa homosexualistit Gulagille, ja minä torppaan Tarkkispojan väitteet ylivoimaisella tietämykselläni homoilusta, olenhan asunut 52 vuotta saman miehen kanssa saman katon alla!”

        TODELLISUUDESSA OLEN KANTASUOMALAINEN HETERO1. Toki minä Venäjää vihaan sen sotisuuden ja sotarikostan takia! Ironista asiassa on se, että vastaväittäjäni syyttää tuossa minua siitä, mitä itse ON eli Suomeen pesiytynyt ja Venäjäön politiikkaa rakastava etninen venäläinen homppeli-poika!

        ”Ja tästä syystä pesin Suomessa, maassa jota vihaan, ja kirjoitan suurimman osan Suomi24 palstan homo jutuista, mikä tarkkispoika kyrsii tavattomasti!”

        TOTTA edellisessä on se, että mies vihaa Suomea ja tehtailee kaikki nämä ”marski on hono”-avaukset ja pitää niitä yllä! Oletan, että tarkkaavaiselle lukijalle on helppoa erottaa se, kumpi meistä on kumpi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas edellinen kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika! 



        Viime aikoina hän on alkanut yrittää sekoittaa keskustelua tekeytymällä muuksi henkilöksi (eli vastaväittäjäksi) kuin mitä itse on! 


        ”Etnisenä venäläisenä homppelina vihaan verisesti Putleria, joka laittaa homosexualistit Gulagille, ja minä torppaan Tarkkispojan väitteet ylivoimaisella tietämykselläni homoilusta, olenhan asunut 52 vuotta saman miehen kanssa saman katon alla!”

        TODELLISUUDESSA OLEN KANTASUOMALAINEN HETERO1. Toki minä Venäjää vihaan sen sotisuuden ja sotarikostan takia! Ironista asiassa on se, että vastaväittäjäni syyttää tuossa minua siitä, mitä itse ON eli Suomeen pesiytynyt ja Venäjäön politiikkaa rakastava etninen venäläinen homppeli-poika!

        ”Ja tästä syystä pesin Suomessa, maassa jota vihaan, ja kirjoitan suurimman osan Suomi24 palstan homo jutuista, mikä tarkkispoika kyrsii tavattomasti!”

        TOTTA edellisessä on se, että mies vihaa Suomea ja tehtailee kaikki nämä ”marski on hono”-avaukset ja pitää niitä yllä! Oletan, että tarkkaavaiselle lukijalle on helppoa erottaa se, kumpi meistä on kumpi!

        Ja lisään tähän vielä, että homoilun suhteen jokin Venäjän Tiltu on täysi amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!

        Minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin meistä harrastaa ratsastusta, ja sitä me sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli MINUN MARSALKKANI!

        Ja tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään tähän vielä, että homoilun suhteen jokin Venäjän Tiltu on täysi amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!

        Minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin meistä harrastaa ratsastusta, ja sitä me sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli MINUN MARSALKKANI!

        Ja tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!

        ” Ja lisään tähän vielä, että homoilun suhteen jokin Venäjän Tiltu on täysi amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!”

        Ja tässä puhuu taas kerran etninen venäläinen homppeli-Tiltu ITSE muka minuna! Hän itse on homppeli ja minä taas en🤡

        ”Minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin meistä harrastaa ratsastusta, ja sitä me sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli MINUN MARSALKKANI!”

        Ja tällaista hän jaksaa jaaritella! Olen ollut saman vaimon kanssa 52 vuotta aviossa enkä ole ikinä ratsastanut. Lapsenlapsien koulukuvia on jääkaapin ovessa… muita ei ole!

        Aikuinen mies ja lapsellista trollausta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Ja lisään tähän vielä, että homoilun suhteen jokin Venäjän Tiltu on täysi amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!”

        Ja tässä puhuu taas kerran etninen venäläinen homppeli-Tiltu ITSE muka minuna! Hän itse on homppeli ja minä taas en🤡

        ”Minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin meistä harrastaa ratsastusta, ja sitä me sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli MINUN MARSALKKANI!”

        Ja tällaista hän jaksaa jaaritella! Olen ollut saman vaimon kanssa 52 vuotta aviossa enkä ole ikinä ratsastanut. Lapsenlapsien koulukuvia on jääkaapin ovessa… muita ei ole!

        Aikuinen mies ja lapsellista trollausta!

        Marskihan oli täysin todistettavasti selkeä umpihomo.
        Mikä ihmeen älämölö tästä on nyt taas nostettu?

        Esimerkiksi Pekka Haavistokin on selkeä umpihomo ja vei meitä kovalla innolla Natoon.
        Stupido on itse kertonut olevansa biseksuaali, ja on niin Natoa kuin vain voi olla.

        Voi näitäKieroon kasvaneita maamme jaloja johtajia mitä meidän normaaleiden tervejärkisten on todella vaikea hyväksyä.
        Suomi on valintansa tehnyt ja tässä sitä mennään homojen ja biseksualisten johdolla kohti sotaa - vektori on sellainen. Suunta on juuri se mitä meille USAsta annetaan. Kyse on vain ajasta ja se sota käydään ydinasein.
        Ne jotka haaveilevat Venäjän tuhosta eivät ymmärrä ettei meistäkään NATOn jäsenmaana Venäjän naapurissa jää muita kuin säteilevä elämiseen kelpaamaton hylkymaa. Sitten voimme onnitella itseämme homojohtajiemme kaukokatseisuudesta.

        Natokuppa on vaarallinen tauti ja olemme saaneet pysyvän tartunnan joka ei lähde kuin sotimalla ja tappio kärsimällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marskihan oli täysin todistettavasti selkeä umpihomo.
        Mikä ihmeen älämölö tästä on nyt taas nostettu?

        Esimerkiksi Pekka Haavistokin on selkeä umpihomo ja vei meitä kovalla innolla Natoon.
        Stupido on itse kertonut olevansa biseksuaali, ja on niin Natoa kuin vain voi olla.

        Voi näitäKieroon kasvaneita maamme jaloja johtajia mitä meidän normaaleiden tervejärkisten on todella vaikea hyväksyä.
        Suomi on valintansa tehnyt ja tässä sitä mennään homojen ja biseksualisten johdolla kohti sotaa - vektori on sellainen. Suunta on juuri se mitä meille USAsta annetaan. Kyse on vain ajasta ja se sota käydään ydinasein.
        Ne jotka haaveilevat Venäjän tuhosta eivät ymmärrä ettei meistäkään NATOn jäsenmaana Venäjän naapurissa jää muita kuin säteilevä elämiseen kelpaamaton hylkymaa. Sitten voimme onnitella itseämme homojohtajiemme kaukokatseisuudesta.

        Natokuppa on vaarallinen tauti ja olemme saaneet pysyvän tartunnan joka ei lähde kuin sotimalla ja tappio kärsimällä.

        ” Marskihan oli täysin todistettavasti selkeä umpihomo.
        Mikä ihmeen älämölö tästä on nyt taas nostettu?”

        Nostettu vain siitä, että ei ole pienintäkään pitävää todistusta ja sen sinä olet TODISTANUT ITSE!

        EI NÄYTÖKSI RIITÄ SE, ETTÄ:

        - ratsasti hevosta uittaessa alasti
        tai
        - piti tsaari Nikolai II:n kuvaa pöydällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Marskihan oli täysin todistettavasti selkeä umpihomo.
        Mikä ihmeen älämölö tästä on nyt taas nostettu?”

        Nostettu vain siitä, että ei ole pienintäkään pitävää todistusta ja sen sinä olet TODISTANUT ITSE!

        EI NÄYTÖKSI RIITÄ SE, ETTÄ:

        - ratsasti hevosta uittaessa alasti
        tai
        - piti tsaari Nikolai II:n kuvaa pöydällä!

        Ja lisään tähän vielä, että homoilun suhteen jokin Venäjän Tiltu on täysi amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!

        Minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin meistä harrastaa ratsastusta, ja sitä me sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli MINUN MARSALKKANI!

        Ja tähän ei koskaan mikään Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään tähän vielä, että homoilun suhteen jokin Venäjän Tiltu on täysi amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!

        Minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin meistä harrastaa ratsastusta, ja sitä me sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli MINUN MARSALKKANI!

        Ja tähän ei koskaan mikään Stallarihomo Tarkkispoika pysty!

        Jaksat loputtomasti nöyryyttää itsesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksat loputtomasti nöyryyttää itsesi?

        Äitiskö sano?


    • Eihän Venäjän fasistisen propagandan yltymisellä ole mitään tekemistä Venäjän laittoman hyökkäyssodan aloittamisesta Ukrainaan kanssa, eihän?

      Aivan eri asioita.

      • Anonyymi

        Jos kasvatat oman lapsesi ihan itse parhaaksi katsomallasi tavalla, ja kumminkin tämä lapsesi sitten kumminkin murhaa jossain vaiheessa jonkun toisen ihmisen, niin onko se silloin täysin sinun oma syysi?


      • Anonyymi

        Tässä vaan irvaillaan yhdelle ääliölle, eikä mitään muuta:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vaan irvaillaan yhdelle ääliölle, eikä mitään muuta:-D

        Vain SINÄ yrität ja saenkin heikolla menestyksellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain SINÄ yrität ja saenkin heikolla menestyksellä!

        Hahaha tunnistit kuitenkin itsesi siksi yhdeksi ääliöksi, kyllä sulle nauraa aika moni😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha tunnistit kuitenkin itsesi siksi yhdeksi ääliöksi, kyllä sulle nauraa aika moni😄

        älä lyö lyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha tunnistit kuitenkin itsesi siksi yhdeksi ääliöksi, kyllä sulle nauraa aika moni😄

        ITSE HALUAT AINA ESITTÄÄ ITSESI JONKUN JOUKON OSANA VAIKKA TODELLISUUDESSA SINÄ OLET YKSINÄINEN SUOMEEN ASUMAAN PESIYTYNYT ETNINEN VENÄLÄINEN HOMPPELI-TILTU VAILLA KANNATUSTA SUOMESSA!

        Vihaat Suomea ja fanitat Putinia ja tämän sotaa! Homppelina et voi palata kotimaahasi ja yrität oikeuttaa olosi ja paluusi ahkeralla trollauksella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ITSE HALUAT AINA ESITTÄÄ ITSESI JONKUN JOUKON OSANA VAIKKA TODELLISUUDESSA SINÄ OLET YKSINÄINEN SUOMEEN ASUMAAN PESIYTYNYT ETNINEN VENÄLÄINEN HOMPPELI-TILTU VAILLA KANNATUSTA SUOMESSA!

        Vihaat Suomea ja fanitat Putinia ja tämän sotaa! Homppelina et voi palata kotimaahasi ja yrität oikeuttaa olosi ja paluusi ahkeralla trollauksella!

        Ja lisään vielä, että VIHAAN PUTINIA, JOKA LAITTAA MEIDÄT HOMOSEXUALISTIT GULAGILLE!

        SIITÄ SYYSTÄ PESIN SUOMESSA, MAASSA JOTA VIHAAN JA KIRJOITAN SUURIMMAN OSAN TÄMÄNKIN PALSTAN HOMOJUTUISTA!

        JA TÄMÄ KYRSII TARKKISPOIKAA SUURESTI!


    • Anonyymi

      Vastaan, me olemme ihmisiä. Meillä kaikilla on samat paheet ja siksi tunnemme ne hyvin.

      • Anonyymi

        olet outo tapaus.


      • Anonyymi

        Homppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!

        Uskotko sinä, etninen venäläinen homppeli-Tiltu, vakavissasi, että ihmiset Suomessa ei erota kumpi on kumpi?

        Tuo suoltamasi tuuba on lapsellista ja munaat sillä vain itsesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko sinä, etninen venäläinen homppeli-Tiltu, vakavissasi, että ihmiset Suomessa ei erota kumpi on kumpi?

        Tuo suoltamasi tuuba on lapsellista ja munaat sillä vain itsesi!

        Ja lisään vielä, että VIHAAN PUTINIA TODELLA PALJON, JOKA LAITTAA MEIDÄT HOMOSEXUALISTIT GULAGILLE!

        SIITÄ SYYSTÄ PESIN SUOMESSA, MAASSA JOTA VIHAAN JA KIRJOITAN AINA SUURIMMAN OSAN TÄMÄNKIN PALSTAN HOMOJUTUISTA!

        JA TÄMÄ KYRSII TARKKISPOIKAA SUURESTI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että VIHAAN PUTINIA TODELLA PALJON, JOKA LAITTAA MEIDÄT HOMOSEXUALISTIT GULAGILLE!

        SIITÄ SYYSTÄ PESIN SUOMESSA, MAASSA JOTA VIHAAN JA KIRJOITAN AINA SUURIMMAN OSAN TÄMÄNKIN PALSTAN HOMOJUTUISTA!

        JA TÄMÄ KYRSII TARKKISPOIKAA SUURESTI!

        Nyt esiinnyit (vahingossa?) omana itsenäsi eli etnisenä venäläisenä homppeli-Tiltuna? Niin käy kun kyllin vaihtaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt esiinnyit (vahingossa?) omana itsenäsi eli etnisenä venäläisenä homppeli-Tiltuna? Niin käy kun kyllin vaihtaa…

        Eli sinä olet olet sitten Tarkkispoika, eli homppeli Tiltu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä olet olet sitten Tarkkispoika, eli homppeli Tiltu...

        älä lyö lyötyä.


    • Anonyymi

      Marski ja pojat tekivät parhaansa, itsenäisyys säilyi.

    • Anonyymi

      Niin, Suomi säilyi…. Neuvostoliitto romahti!

      • Anonyymi

        Mitä sekoilet?

        Kyllähän nyt edelleenkin vain tuo suuri ja mahtava itänaapurimme vain nimensä vaihtaneena on olemassa.


    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun heteroita ei jotkut Mannerheimin homoilun paljon hetkauta!

      • Anonyymi

        Tosin sinä et ole suomalainen vaan etninen venäläinen ja varsin kaukana muutoinkin mistään ”tolkusta” kun kerran olet vuodesta toiseen itse ainoana tehtaillut näitä ”marski on homo”-juttujasi. Kyse on min. Kolmesta vuodesta ja useista sadoista avauksista, joita on palstalla ollut pahimmillaan avattu jopa kahdeksan yhtäaikaista ja samansisältöisträ vuodatusta!

        Se on etnisen venäläisen homppeli-Tiltun (Tarkkispoika) tämän hetken päämissio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin sinä et ole suomalainen vaan etninen venäläinen ja varsin kaukana muutoinkin mistään ”tolkusta” kun kerran olet vuodesta toiseen itse ainoana tehtaillut näitä ”marski on homo”-juttujasi. Kyse on min. Kolmesta vuodesta ja useista sadoista avauksista, joita on palstalla ollut pahimmillaan avattu jopa kahdeksan yhtäaikaista ja samansisältöisträ vuodatusta!

        Se on etnisen venäläisen homppeli-Tiltun (Tarkkispoika) tämän hetken päämissio!

        Ja lisään vielä, että vihaan verisesti Putinia, joka laittaa meidät homosexualistit Gulagille!

        Ja tästä syystä PESIN SUOMESSA, MAASSA JOTA VIHAAN, JA KIRJOITAN SUURIMMAN OSAN TÄMÄNKIN PALSTAN HOMOJUTUISTA!

        JA TÄMÄ KYRSII TARKKISPOIKAA SUUNNATTOMASTI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että vihaan verisesti Putinia, joka laittaa meidät homosexualistit Gulagille!

        Ja tästä syystä PESIN SUOMESSA, MAASSA JOTA VIHAAN, JA KIRJOITAN SUURIMMAN OSAN TÄMÄNKIN PALSTAN HOMOJUTUISTA!

        JA TÄMÄ KYRSII TARKKISPOIKAA SUUNNATTOMASTI!

        Tosin sinä et ole suomalainen vaan etninen venäläinen ja varsin kaukana muutoinkin mistään ”tolkusta” kun kerran olet vuodesta toiseen itse ainoana tehtaillut näitä ”marski on homo”-juttujasi. Kyse on min. Kolmesta vuodesta ja useista sadoista avauksista, joita on palstalla ollut pahimmillaan avattu jopa kahdeksan yhtäaikaista ja samansisältöisträ vuodatusta!

        Se on etnisen venäläisen homppeli-Tiltun (Tarkkispoika) tämän hetken päämissio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin sinä et ole suomalainen vaan etninen venäläinen ja varsin kaukana muutoinkin mistään ”tolkusta” kun kerran olet vuodesta toiseen itse ainoana tehtaillut näitä ”marski on homo”-juttujasi. Kyse on min. Kolmesta vuodesta ja useista sadoista avauksista, joita on palstalla ollut pahimmillaan avattu jopa kahdeksan yhtäaikaista ja samansisältöisträ vuodatusta!

        Se on etnisen venäläisen homppeli-Tiltun (Tarkkispoika) tämän hetken päämissio!

        Ja lisään vielä, ettäHomppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


    • Anonyymi

      Yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.

      • Anonyymi

        Hevosella ratsastus asusta riippumatta ei todista yhtään mitään!


      • Anonyymi

        Me oikeat suomalaiset ihmiset emme lainkaan häpeä esimerkiksi Mannerheimin homoseksuaalisuutta ja se näyttää kyrsivän suunnattomasti sinu.... eiku palstan ainoaa irstailevaa ja homsahtavaa isoisää.:-))


      • Anonyymi

        Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

        Minä asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin harrastaa ratsastusta, mitä sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni!

        Tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

        Minä asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin harrastaa ratsastusta, mitä sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni!

        Tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!

        Tosin sinä et ole suomalainen vaan etninen venäläinen ja varsin kaukana muutoinkin mistään ”tolkusta” kun kerran olet vuodesta toiseen itse ainoana tehtaillut näitä ”marski on homo”-juttujasi. Kyse on min. Kolmesta vuodesta ja useista sadoista avauksista, joita on palstalla ollut pahimmillaan avattu jopa kahdeksan yhtäaikaista ja samansisältöisträ vuodatusta!

        Se on etnisen venäläisen homppeli-Tiltun (Tarkkispoika) tämän hetken päämissio!


      • Anonyymi

        Alasti hevosella ratsastaminen on tyypillistä pelkästään venäläissodomiiteille, ja sinnikkäästi he jankuttavat touhunsa olevan tavallista myös lännessä.

        Mutta tosiasiassa yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella, ja tekee niin ainoastaan pakotettuna, kuten kuulemma Suomen sotaväessä ennen sotia joutuivat tekemään, kun Mannerheim halusi valokuvata alastomia nuoria miehiä.


    • Anonyymi

      Irstailevaa isoisää yhdistää Mannerheimiin kiinnostus miehiin. Munamiehiä molemmat.

      • Anonyymi

        Eikä kummastakaan todisteen häivääkään!

        SINÄ ITSE et muusta puhukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kummastakaan todisteen häivääkään!

        SINÄ ITSE et muusta puhukaan!

        Me oikeat suomalaiset ihmiset emme koskaan lainkaan häpeä esimerkiksi Mannerheimin homoseksuaalisuutta ja se näyttää kyrsivän suunnattomasti sinu.... eiku palstan ainoaa irstailevaa ja homsahtavaa isoisää.:-))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me oikeat suomalaiset ihmiset emme koskaan lainkaan häpeä esimerkiksi Mannerheimin homoseksuaalisuutta ja se näyttää kyrsivän suunnattomasti sinu.... eiku palstan ainoaa irstailevaa ja homsahtavaa isoisää.:-))

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!


    • Anonyymi

      Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia.

      • Anonyymi

        Hän oli ”tosiasia” vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli ”tosiasia” vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Ja lisään vielä, että Homppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha aito Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei joku Stallarihomo Tarkkispoika koskaan pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että Homppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha aito Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei joku Stallarihomo Tarkkispoika koskaan pysty!

        EDELLISEN Kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika!



        Viime aikoina hän on alkanut yrittää sekoittaa keskustelua tekeytymällä muuksi henkilöksi (eli vastaväittäjäksi) kuin mitä itse on!

        



Siinä näkyy perivenäläinen rehellisyys (tai sen puute)!





        Luuletko ihan oikeasti edes itse, että tuollainen sepitteellinen homojorina menee muka ’täydestä’ muihin lukijoihin? Itsesi sinä noilla jutuillasi vain munaat ja kerta kerralta yhä pahemmin!

Väittelytapana on tuo käyttämäsi tapa perin alkeellinen ja raukkamainen!

Ilmeisesti etniselle venäläiselle on tyypillistä se, että kaikki epämääräisetkin keinot kelpaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EDELLISEN Kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika!



        Viime aikoina hän on alkanut yrittää sekoittaa keskustelua tekeytymällä muuksi henkilöksi (eli vastaväittäjäksi) kuin mitä itse on!

        



Siinä näkyy perivenäläinen rehellisyys (tai sen puute)!





        Luuletko ihan oikeasti edes itse, että tuollainen sepitteellinen homojorina menee muka ’täydestä’ muihin lukijoihin? Itsesi sinä noilla jutuillasi vain munaat ja kerta kerralta yhä pahemmin!

Väittelytapana on tuo käyttämäsi tapa perin alkeellinen ja raukkamainen!

Ilmeisesti etniselle venäläiselle on tyypillistä se, että kaikki epämääräisetkin keinot kelpaa!

        Miksi valehtelet?

        Eli kyllä sinä nyt edelleenkin vain olet se vanha aito Stadin homo, sillä ei yksikään oikea todellinen hetero isoisä huhuile sinun tapaasi jotain homppelitiltua täällä ihan joka päivä ja ihan koko ajan:-))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Eli kyllä sinä nyt edelleenkin vain olet se vanha aito Stadin homo, sillä ei yksikään oikea todellinen hetero isoisä huhuile sinun tapaasi jotain homppelitiltua täällä ihan joka päivä ja ihan koko ajan:-))

        Sinä OLET etninen venäläinen homppeli-Tiltu nimeltä Tarkkispoika ja olen kyllä huomannut ettet pidä sen tiedon ilmitulosta!

        Minä vain torjun ja vastaan sinun syytöksiisi! Kun lopetat ne niin minäkin lopetan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä OLET etninen venäläinen homppeli-Tiltu nimeltä Tarkkispoika ja olen kyllä huomannut ettet pidä sen tiedon ilmitulosta!

        Minä vain torjun ja vastaan sinun syytöksiisi! Kun lopetat ne niin minäkin lopetan!

        Hahaha et sää lopeta tuota homottelua ikinä, kyllä se tiedetään, sää olet tehnyt sitä jo kymmeniä vuosia, etkä pelkästään tällä historiapalstalla.

        Se homottelu loppuu kyllä sitten, kun susta aika jättää:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EDELLISEN Kirjoittaja on TODELLISUUDESSA kaikille tuttu Venäjän homppeli-Tiltu eli Tarkkispoika!



        Viime aikoina hän on alkanut yrittää sekoittaa keskustelua tekeytymällä muuksi henkilöksi (eli vastaväittäjäksi) kuin mitä itse on!

        



Siinä näkyy perivenäläinen rehellisyys (tai sen puute)!





        Luuletko ihan oikeasti edes itse, että tuollainen sepitteellinen homojorina menee muka ’täydestä’ muihin lukijoihin? Itsesi sinä noilla jutuillasi vain munaat ja kerta kerralta yhä pahemmin!

Väittelytapana on tuo käyttämäsi tapa perin alkeellinen ja raukkamainen!

Ilmeisesti etniselle venäläiselle on tyypillistä se, että kaikki epämääräisetkin keinot kelpaa!

        Hahaha ei se ole sun kohdallas mitään sepitteellistä jorinaa, sää oot kymmeniä vuosia suoltanut noita homojuttujas, etkä pelkästään historiapalstalla, ei ole normaali heterovanhuksen touhut kyllä sulla:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha ei se ole sun kohdallas mitään sepitteellistä jorinaa, sää oot kymmeniä vuosia suoltanut noita homojuttujas, etkä pelkästään historiapalstalla, ei ole normaali heterovanhuksen touhut kyllä sulla:-D

        Naurettava väite, jonka esität henkilöä näkemättä ja tuntematta silloin kun väitteesi kohde on 52 vuotta aviossa oleva 3:n lapsenisä ja 4:n isoisä!

        Jospa koetat konkreettisesti todistaa väitteesi? Minulta et mitään homojuttuja löydä, mutta itse niitä esität jatkuvasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava väite, jonka esität henkilöä näkemättä ja tuntematta silloin kun väitteesi kohde on 52 vuotta aviossa oleva 3:n lapsenisä ja 4:n isoisä!

        Jospa koetat konkreettisesti todistaa väitteesi? Minulta et mitään homojuttuja löydä, mutta itse niitä esität jatkuvasti!

        Ja lisään vielä, että Homppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha aito Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei joku Stallarihomo Tarkkispoika koskaan pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava väite, jonka esität henkilöä näkemättä ja tuntematta silloin kun väitteesi kohde on 52 vuotta aviossa oleva 3:n lapsenisä ja 4:n isoisä!

        Jospa koetat konkreettisesti todistaa väitteesi? Minulta et mitään homojuttuja löydä, mutta itse niitä esität jatkuvasti!

        Hahaha nythän vitsin kerroit, vaikka kyllähän sen kaikki tietää, että sä oot dementoitunut sodomiitti vanhus😜


    • Anonyymi

      No kyllähän sen kaikki tietää, että sodomiitti Marskia jumaloivat pelkästään toiset sodomiitit.

      • Anonyymi

        Ja höpö höpö!

        Kun et väitettäsi kykene todeksi todistamaan niin SILLOIN se on vale!

        Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tervitaan:

        

1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta. 



        TAI.

        

2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!



        Kumpaakaan sinulla EI OLE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö!

        Kun et väitettäsi kykene todeksi todistamaan niin SILLOIN se on vale!

        Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tervitaan:

        

1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta. 



        TAI.

        

2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!



        Kumpaakaan sinulla EI OLE!

        Mannerheim erotettiin kadettikoulusta homoepäilyn takia, ja sen jälkeen painui Marski Venäjälle homostelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim erotettiin kadettikoulusta homoepäilyn takia, ja sen jälkeen painui Marski Venäjälle homostelemaan.

        Epäily ei ole = NÄYTTÖ! Jo pelkkä juopottelu ja punttaaminen riitti erottamiseen! Riittä myös tänä päivänä!

        Marski siirtyi Venäjälle sotakouluun ja loi siellä uran!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäily ei ole = NÄYTTÖ! Jo pelkkä juopottelu ja punttaaminen riitti erottamiseen! Riittä myös tänä päivänä!

        Marski siirtyi Venäjälle sotakouluun ja loi siellä uran!

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Itse olet valehdellut marskisrta jo vuosia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet valehdellut marskisrta jo vuosia!

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Itse olet valehdellut marskista jo vuosia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet valehdellut marskista jo vuosia!

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Itse olet valehdellut marskista jo vuosia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet valehdellut marskista jo vuosia!

        Miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      Heteromies ei Mannerheimin homoiluista hermostu.

      • Anonyymi

        Eikä Tiltu liioin levittäisi väitettä, jota ei kykene todistamaan todeksi ellei hän olisi epärehellinen venäläinen homppeli-Tiltu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Tiltu liioin levittäisi väitettä, jota ei kykene todistamaan todeksi ellei hän olisi epärehellinen venäläinen homppeli-Tiltu!

        Venäjän sodomiitille Mannerheimin homous on arka asia, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.

        Länsimaista heteromiestä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

      Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

      Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita heteroksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

      Marskin homous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Itse valehtelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse valehtelet!

        Miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      Miksi jotain menneen maailman pystyyn kuivunutta homo-ikonia pitäisi "fanittaa"?

      • Anonyymi

        Tavan tolkun heteroita ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavan tolkun heteroita ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen homppeli eikä mikään ”kantasuomalainen”! Ei hän ole liioin mikään ”tolkun hetero”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen homppeli eikä mikään ”kantasuomalainen”! Ei hän ole liioin mikään ”tolkun hetero”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!

        Sinulle Venäjän sodomiitille Mannerheimin homous näyttää olevan todella arka ja vaikea asia josta ei saisi lainkaan edes puhua tai keskustella, koska Putin laittaa aina kaikki sinun kaltaisesi homosexualistit heti Gulagille.

        Normaalia länsimaista heteromiestä eivät jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljoakaan hetkauta yhtään mitenkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle Venäjän sodomiitille Mannerheimin homous näyttää olevan todella arka ja vaikea asia josta ei saisi lainkaan edes puhua tai keskustella, koska Putin laittaa aina kaikki sinun kaltaisesi homosexualistit heti Gulagille.

        Normaalia länsimaista heteromiestä eivät jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljoakaan hetkauta yhtään mitenkään..

        ” Normaalia länsimaista heteromiestä eivät jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljoakaan hetkauta yhtään mitenkään..”

        TOSIN SINÄ et ole normaali, länsimainen, hetero ja käytökseltäsikään et ole mikään MIES!

        Marski on homo vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Normaalia länsimaista heteromiestä eivät jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljoakaan hetkauta yhtään mitenkään..”

        TOSIN SINÄ et ole normaali, länsimainen, hetero ja käytökseltäsikään et ole mikään MIES!

        Marski on homo vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Hahaha nythän vitsin kerroit, vaikka kyllähän sen kaikki aina tietää, että sä oot pahasti dementoitunut sodomiitti vanhus😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Normaalia länsimaista heteromiestä eivät jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljoakaan hetkauta yhtään mitenkään..”

        TOSIN SINÄ et ole normaali, länsimainen, hetero ja käytökseltäsikään et ole mikään MIES!

        Marski on homo vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Sinä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana, koska Putin laittaa homosexualistit aina Gulagille.

        Meitä tavan tolkun länsimaisia immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella Venäjällä ja Haminan kadettikoulussa tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha nythän vitsin kerroit, vaikka kyllähän sen kaikki aina tietää, että sä oot pahasti dementoitunut sodomiitti vanhus😜

        ” Hahaha nythän vitsin kerroit, vaikka kyllähän sen kaikki aina tietää, että sä oot pahasti dementoitunut sodomiitti vanhus”

        Sinä itse tunnut keskittäytyvän enemmmän vastaväittäjän henkilöön itse asian sijaan?

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana, koska Putin laittaa homosexualistit aina Gulagille.

        Meitä tavan tolkun länsimaisia immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella Venäjällä ja Haminan kadettikoulussa tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

        ” Sinä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana, koska Putin laittaa homosexualistit aina Gulagille.”

        Olen kantasuomalainen hetero ja ollut jo aviossa 52 vuotta, joten juttusi vivahtavat perin koomisilta! Miksi minua Suomessa liikuttaisi sinun oman maasi gulagit?

        ”Meitä tavan tolkun länsimaisia immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella Venäjällä ja Haminan kadettikoulussa tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.”

        Juurio sinua HETKUTTAA sen verran, että esität etnisenä venäläisenä homppelina väitteitä vailla näyttöä ja sitä kutsutaan valehteluksi!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Sinä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana, koska Putin laittaa homosexualistit aina Gulagille.”

        Olen kantasuomalainen hetero ja ollut jo aviossa 52 vuotta, joten juttusi vivahtavat perin koomisilta! Miksi minua Suomessa liikuttaisi sinun oman maasi gulagit?

        ”Meitä tavan tolkun länsimaisia immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella Venäjällä ja Haminan kadettikoulussa tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.”

        Juurio sinua HETKUTTAA sen verran, että esität etnisenä venäläisenä homppelina väitteitä vailla näyttöä ja sitä kutsutaan valehteluksi!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Sinä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana, koska Putin laittaa homosexualistit aina Gulagille.”

        Olen kantasuomalainen hetero ja ollut jo aviossa 52 vuotta, joten juttusi vivahtavat perin koomisilta! Miksi minua Suomessa liikuttaisi sinun oman maasi gulagit?

        ”Meitä tavan tolkun länsimaisia immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella Venäjällä ja Haminan kadettikoulussa tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.”

        Juurio sinua HETKUTTAA sen verran, että esität etnisenä venäläisenä homppelina väitteitä vailla näyttöä ja sitä kutsutaan valehteluksi!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Mannerheimin homous on venäläiselle henkilöpalvojalle arka asia, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille, mutta meitä heteromiehiä täällä länsimaissa asia ei hetkauta.


    • Anonyymi

      Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia.

    • Anonyymi

      Se on AINA kiistetty ja siksi silkka venäläisen homppelin vale!

    • Anonyymi

      Lennätinaseman hoitaja ajeli Marskia kakkoseen.

    • Anonyymi

      Ajeliko se lennätinaseman hoitaja Marskia koko yön? Siis oikeasti nuohosi Marskin tuhkaluukkua? Sodomiittihan se Mannerheimkin on sitten ollut. Kuka hetero se antaa itseään yön ajella.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä.


      • Anonyymi

        Minkäänlaista näyttöä ei väitteellesi ole!

        Mitä Teemu Keskisarja itse toteaa?

        "Westerlund ei väitä Mannerheimia homoksi enkä väitä minäkään. Näyttää siltä, että 18-vuotias komea kadetti juopui ja sammui väärässä miesseurassa. Yhtä kaikki epäilys oli hänen elämänsä käännekohta. Jälkiviisaasti katsottuna oli onni, että häväisty nuorukainen joutui häipymään Suomesta Pietariin upeammalle uralle.

        Mannerheimiin tarttui aikanaan naistenmiehen mainetta, vaikka hän itse oli hissun kissun mahdollisesta menestyksestään. Postuumisti julkaistuihin muistelmiin mahtui vain muutama väkinäinen sana vaimosta. Ratsuistaan ja ratsastuksistaan Mannerheim kertoili kuin hevoshullu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäänlaista näyttöä ei väitteellesi ole!

        Mitä Teemu Keskisarja itse toteaa?

        "Westerlund ei väitä Mannerheimia homoksi enkä väitä minäkään. Näyttää siltä, että 18-vuotias komea kadetti juopui ja sammui väärässä miesseurassa. Yhtä kaikki epäilys oli hänen elämänsä käännekohta. Jälkiviisaasti katsottuna oli onni, että häväisty nuorukainen joutui häipymään Suomesta Pietariin upeammalle uralle.

        Mannerheimiin tarttui aikanaan naistenmiehen mainetta, vaikka hän itse oli hissun kissun mahdollisesta menestyksestään. Postuumisti julkaistuihin muistelmiin mahtui vain muutama väkinäinen sana vaimosta. Ratsuistaan ja ratsastuksistaan Mannerheim kertoili kuin hevoshullu."

        Minkälaista on sitten väärä miesseura? :-))


    • Anonyymi

      Ajeliko se lennätinaseman hoitaja Marskia koko yön?

      • Anonyymi

        Lennätinpomo opetti Marskille irstailua alentavasti ja johdatti moraaliseen hairahdukseen.


    • Anonyymi

      Homohan se Mannerheimkin on ollut. Kukaan heteromies anna ajella itseään koko yötä.

    • Anonyymi

      Pojat kunkkuparina yön hilluivat.

      • Anonyymi

        eiku homoparina palkästään vain yöt hilluivat..


    • Anonyymi

      Ajeliko se lennätinaseman heppu Marskia koko yön?

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä...


    • Anonyymi

      Olikohan se Marskin eka kerta, kun joku mies ottaa hänet?

    • Anonyymi

      Vain yksinäinen etninen venäläinen homppeli-Tiltu väittää marskin olleen itsensä kaltainen, mutta hänen uskottavuutensa on = NOLLA!

      • Anonyymi

        Lennätinpomo opetti Marskille homoirstailua alentavasti ja johdatti moraaliseen hairahdukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lennätinpomo opetti Marskille homoirstailua alentavasti ja johdatti moraaliseen hairahdukseen.

        Näin uskoo vain etninen venäläinen homppeli… emme me suomalaiset!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin uskoo vain etninen venäläinen homppeli… emme me suomalaiset!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Sinä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana, koska Putin kumminkin laittaa ihan aina kaikki homosexualistit Gulagille.

        Meitä tavan tolkun länsimaisia normaaleita immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella Venäjällä ja Haminan kadettikoulussa tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana, koska Putin kumminkin laittaa ihan aina kaikki homosexualistit Gulagille.

        Meitä tavan tolkun länsimaisia normaaleita immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella Venäjällä ja Haminan kadettikoulussa tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

        ” Sinä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana”

        En laisinkaan! SEN SIJAN pidän kiusallisena etnisen venäläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan LOPUTONTA JA POHJATONTA EPÄREHELLISYYTTÄ!

        Toki mitä hyvänsä voi väittää edesmenneestä historiallisesta henkilöstä, mutta ”kiusallista” silloin on se, ettei asiaa kyetä näytöllä todistamaan todeksi vaan samaan pyritään pelkällä toistolla!

        Tiltulle asia on niin tärkeä, että hän turvautuu kaikkiin mahdollisiin keinoihin! Valehteluun, esiintymään itse muka vastaväittäjänä, jolloin toistelee ääliömäisyyksiä vastaväittäjän nimissä! Pidän moista menettelyä raukkamaisena ja mode tekisi täysin oikein jos bannaisi tällkaisen ”keskustelijan” mäöäräajaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Sinä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana”

        En laisinkaan! SEN SIJAN pidän kiusallisena etnisen venäläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan LOPUTONTA JA POHJATONTA EPÄREHELLISYYTTÄ!

        Toki mitä hyvänsä voi väittää edesmenneestä historiallisesta henkilöstä, mutta ”kiusallista” silloin on se, ettei asiaa kyetä näytöllä todistamaan todeksi vaan samaan pyritään pelkällä toistolla!

        Tiltulle asia on niin tärkeä, että hän turvautuu kaikkiin mahdollisiin keinoihin! Valehteluun, esiintymään itse muka vastaväittäjänä, jolloin toistelee ääliömäisyyksiä vastaväittäjän nimissä! Pidän moista menettelyä raukkamaisena ja mode tekisi täysin oikein jos bannaisi tällkaisen ”keskustelijan” mäöäräajaksi!

        "Tiltulle asia on niin tärkeä, että hän turvautuu kaikkiin mahdollisiin keinoihin! Valehteluun, esiintymään itse muka vastaväittäjänä, jolloin toistelee ääliömäisyyksiä vastaväittäjän nimissä! Pidän moista menettelyä raukkamaisena ja mode tekisi täysin oikein jos bannaisi tällkaisen ”keskustelijan” mäöäräajaksi!"

        KANNATETAAN!

        Ei kukaan todellakaan jää sinua täällä koskaan kaipailemaan yhtään mitenkään jos sinut heitetään täältä pois vallan kokonaan. Mitä pikemmin sen parempi meille kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tiltulle asia on niin tärkeä, että hän turvautuu kaikkiin mahdollisiin keinoihin! Valehteluun, esiintymään itse muka vastaväittäjänä, jolloin toistelee ääliömäisyyksiä vastaväittäjän nimissä! Pidän moista menettelyä raukkamaisena ja mode tekisi täysin oikein jos bannaisi tällkaisen ”keskustelijan” mäöäräajaksi!"

        KANNATETAAN!

        Ei kukaan todellakaan jää sinua täällä koskaan kaipailemaan yhtään mitenkään jos sinut heitetään täältä pois vallan kokonaan. Mitä pikemmin sen parempi meille kaikille.

        älä lyö lyötyä.


    • Anonyymi

      Ajeliko se lennätinaseman hoitaja Marskia koko yön?

      • Anonyymi

        Näyttöä vailla on sekin kysymyksesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttöä vailla on sekin kysymyksesi!

        Tuskinpa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttöä vailla on sekin kysymyksesi!

        Ajeliko se lennätinaseman heppu Marskia koko yön? Ei ole heteroiden hommia tuollaiset. Homoja molemmat.


    • Anonyymi

      Ajeliko se lennätinaseman heppu Marskia koko yön? Ei ole heteroiden hommia tuollaiset.

      • Anonyymi

        Näyttöä vailla on sekin kysymyksesi!


    • Anonyymi

      Lennätinaseman hoitaja ajeli Marskia koko yön. Mitä se kertoo Marskista?

    • Anonyymi

      Ei yhtään mitään! Sen sijaan jatkuva inttäminen toki kertoo sen, mikä etninen venäläinen homppeli-Tiltu Tarkkispoika on miehiään!

    • Anonyymi

      Jos lennätinaseman heppu ajeli Marskia koko yön, niin homoiluahan se on.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Olet ”samaa mnieltä” itsesi kanssa?

        NÄYTTÖ väitteeltä kuitenkin puuttuu!


    • Anonyymi

      Tosin mitään kunnon todisteita ei ollut etkä sinä etninen venäläinen homppeli-Tiltu liioin ole sellaisia onnistunut palstalle tuomaan, joten harmiksesi marski oli ja pysyy heterona!

      • Anonyymi

        Sinulle on täällä esitetty täysin selkeät ja uskottavat todisteet Mannerheimin homoseksuaalisuudesta jo tuhansia kertoja jo usean vuoden ajan.

        Joten nythän sitten vihdoinkin on sinun vuorosi todistaa ihan selkein uskottavin historiallisin faktoin että marski se ei olisikaan ollut minkäänlainen homoseksuaali.

        Ja jos sinä kumminkin nyt sitten vain alat taas höpöttelemään ihan mitä sattuu etkä ole lainkaan uskottava. Niin silloin me kaikki muut kyllä teemme heti ne omat johtopäätökset sinusta. Ja veikkaan ettet sinä todellakaan halua sitten edes noita meidän kaikkien muiden tekemiä johtopäätöksiämme sinusta koskaan edes nähdä yhtään missään.

        Onnea nyt kumminkin sinun yrityksellesi todistella marski täysin normaaliksi heteromieheksi edes jotenkin uskottavasti ja asiallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on täällä esitetty täysin selkeät ja uskottavat todisteet Mannerheimin homoseksuaalisuudesta jo tuhansia kertoja jo usean vuoden ajan.

        Joten nythän sitten vihdoinkin on sinun vuorosi todistaa ihan selkein uskottavin historiallisin faktoin että marski se ei olisikaan ollut minkäänlainen homoseksuaali.

        Ja jos sinä kumminkin nyt sitten vain alat taas höpöttelemään ihan mitä sattuu etkä ole lainkaan uskottava. Niin silloin me kaikki muut kyllä teemme heti ne omat johtopäätökset sinusta. Ja veikkaan ettet sinä todellakaan halua sitten edes noita meidän kaikkien muiden tekemiä johtopäätöksiämme sinusta koskaan edes nähdä yhtään missään.

        Onnea nyt kumminkin sinun yrityksellesi todistella marski täysin normaaliksi heteromieheksi edes jotenkin uskottavasti ja asiallisesti.

        ”Sinulle on täällä esitetty täysin selkeät ja uskottavat todisteet Mannerheimin homoseksuaalisuudesta jo tuhansia kertoja jo usean vuoden ajan.”

        Et ole esittäönyt KERTAAKAAN KUNNON TODISTEITA vaan puhunut hvosratsastuksesta ja Nikolai 2:n valokuvasta eli tarjonnut täysin naurettavia perusteluja!

        ”Joten nythän sitten vihdoinkin on sinun vuorosi todistaa ihan selkein uskottavin historiallisin faktoin että marski se ei olisikaan ollut minkäänlainen homoseksuaali.”

        Turhaan moista tarjoilet! Miehen (ja samoin naisaen) kohdalla heterous on OLETUS ja sitä ei tarvitse todistaa! Sillä, joka muuta väittää, on todistustaakka!

        Tuomioistuimen tehtävänä on vastata vain siihen kysymykseen osoittaako syyttäjän näyttö syytetyn syylliseksi.

        Periaate ilmaistaan YK:n ihmisoikeusjulistuksen 11 artiklassa: Jokaisen rikollisesta teosta syytteessä olevan henkilön edellytetään olevan syytön siihen asti kunnes hänen syyllisyytensä on laillisesti todistettu julkisessa oikeudenkäynnissä, jossa hänelle turvataan kaikki hänen puolustustaan varten tarpeelliset takeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sinulle on täällä esitetty täysin selkeät ja uskottavat todisteet Mannerheimin homoseksuaalisuudesta jo tuhansia kertoja jo usean vuoden ajan.”

        Et ole esittäönyt KERTAAKAAN KUNNON TODISTEITA vaan puhunut hvosratsastuksesta ja Nikolai 2:n valokuvasta eli tarjonnut täysin naurettavia perusteluja!

        ”Joten nythän sitten vihdoinkin on sinun vuorosi todistaa ihan selkein uskottavin historiallisin faktoin että marski se ei olisikaan ollut minkäänlainen homoseksuaali.”

        Turhaan moista tarjoilet! Miehen (ja samoin naisaen) kohdalla heterous on OLETUS ja sitä ei tarvitse todistaa! Sillä, joka muuta väittää, on todistustaakka!

        Tuomioistuimen tehtävänä on vastata vain siihen kysymykseen osoittaako syyttäjän näyttö syytetyn syylliseksi.

        Periaate ilmaistaan YK:n ihmisoikeusjulistuksen 11 artiklassa: Jokaisen rikollisesta teosta syytteessä olevan henkilön edellytetään olevan syytön siihen asti kunnes hänen syyllisyytensä on laillisesti todistettu julkisessa oikeudenkäynnissä, jossa hänelle turvataan kaikki hänen puolustustaan varten tarpeelliset takeet.

        Voitko jotenkin todistaa kirjoituksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sinulle on täällä esitetty täysin selkeät ja uskottavat todisteet Mannerheimin homoseksuaalisuudesta jo tuhansia kertoja jo usean vuoden ajan.”

        Et ole esittäönyt KERTAAKAAN KUNNON TODISTEITA vaan puhunut hvosratsastuksesta ja Nikolai 2:n valokuvasta eli tarjonnut täysin naurettavia perusteluja!

        ”Joten nythän sitten vihdoinkin on sinun vuorosi todistaa ihan selkein uskottavin historiallisin faktoin että marski se ei olisikaan ollut minkäänlainen homoseksuaali.”

        Turhaan moista tarjoilet! Miehen (ja samoin naisaen) kohdalla heterous on OLETUS ja sitä ei tarvitse todistaa! Sillä, joka muuta väittää, on todistustaakka!

        Tuomioistuimen tehtävänä on vastata vain siihen kysymykseen osoittaako syyttäjän näyttö syytetyn syylliseksi.

        Periaate ilmaistaan YK:n ihmisoikeusjulistuksen 11 artiklassa: Jokaisen rikollisesta teosta syytteessä olevan henkilön edellytetään olevan syytön siihen asti kunnes hänen syyllisyytensä on laillisesti todistettu julkisessa oikeudenkäynnissä, jossa hänelle turvataan kaikki hänen puolustustaan varten tarpeelliset takeet.

        Arvasin tämän sinusta kyllä täysin etukäteen.

        Sinähän se nyt vaan nolasit itsesi taas kerran oikein kunnolla.

        Nyt sitten oletuksena pidetään täällä että sinä olet täysin umpihomo luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko jotenkin todistaa kirjoituksesi?

        Totta kai voin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin tämän sinusta kyllä täysin etukäteen.

        Sinähän se nyt vaan nolasit itsesi taas kerran oikein kunnolla.

        Nyt sitten oletuksena pidetään täällä että sinä olet täysin umpihomo luuseri.

        HEHE! Vain etnisen venäläisern homppeli-Tiltu Tarkkispojan mielestä eli henkilön, jota en arvosta laisinkaan!

        Sinulla on ”venäläinen oikeuskäsitys”, joka poikkeaa TÄYSIN länsimaisesta!

        Syyttömyysolettama on keskeisiin ihmisoikeuksiin kuuluva periaate, jonka mukaan todistustaakka rikosasioissa kuuluu aina syyttäjälle ja jokaista, todennäköisin syin epäiltyäkin, on pidettävä syyttömänä. Hänen ei tarvitse todistaa syyttömyyttään välttyäkseen rangaistukselta. Kun syyte hylätään, ei tuomioistuin tuomitse syytettyä syyttömäksi vaan hän on ollut sitä koko ajan. Oikeudenkäynnin ja esitutkinnan aikana ei siis periaatteessa pitäisi olla epäselvää tilannetta, jossa haetaan vastausta onko henkilö syyllinen vai syytön. Tuomioistuimen tehtävänä on vastata vain siihen kysymykseen osoittaako syyttäjän näyttö syytetyn syylliseksi.

        Periaate ilmaistaan YK:n ihmisoikeusjulistuksen 11 artiklassa: Jokaisen rikollisesta teosta syytteessä olevan henkilön edellytetään olevan syytön siihen asti kunnes hänen syyllisyytensä on laillisesti todistettu julkisessa oikeudenkäynnissä, jossa hänelle turvataan kaikki hänen puolustustaan varten tarpeelliset takeet.

        Myös muun muassa Euroopan ihmisoikeussopimuksessa on asiasta säännös. Sen 6 artiklan 2 kappaleen mukaan jokaista rikoksesta syytettyä on pidettävä syyttömänä, kunnes hänen syyllisyytensä on laillisesti näytetty toteen.

        Artiklan 1 kappaleessa taas edellytetään, että rikossyytteet tulee käsitellä nimenomaan riippumattomassa tuomioistuimessa, niitä ei voi jättää minkään hallinnollisen viranomaisen ratkaistavaksi. Edelleen vaaditaan, että tuomioistuimen menettelyn tulee täyttää oikeudenmukaisen oikeudenkäynnin vaatimukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEHE! Vain etnisen venäläisern homppeli-Tiltu Tarkkispojan mielestä eli henkilön, jota en arvosta laisinkaan!

        Sinulla on ”venäläinen oikeuskäsitys”, joka poikkeaa TÄYSIN länsimaisesta!

        Syyttömyysolettama on keskeisiin ihmisoikeuksiin kuuluva periaate, jonka mukaan todistustaakka rikosasioissa kuuluu aina syyttäjälle ja jokaista, todennäköisin syin epäiltyäkin, on pidettävä syyttömänä. Hänen ei tarvitse todistaa syyttömyyttään välttyäkseen rangaistukselta. Kun syyte hylätään, ei tuomioistuin tuomitse syytettyä syyttömäksi vaan hän on ollut sitä koko ajan. Oikeudenkäynnin ja esitutkinnan aikana ei siis periaatteessa pitäisi olla epäselvää tilannetta, jossa haetaan vastausta onko henkilö syyllinen vai syytön. Tuomioistuimen tehtävänä on vastata vain siihen kysymykseen osoittaako syyttäjän näyttö syytetyn syylliseksi.

        Periaate ilmaistaan YK:n ihmisoikeusjulistuksen 11 artiklassa: Jokaisen rikollisesta teosta syytteessä olevan henkilön edellytetään olevan syytön siihen asti kunnes hänen syyllisyytensä on laillisesti todistettu julkisessa oikeudenkäynnissä, jossa hänelle turvataan kaikki hänen puolustustaan varten tarpeelliset takeet.

        Myös muun muassa Euroopan ihmisoikeussopimuksessa on asiasta säännös. Sen 6 artiklan 2 kappaleen mukaan jokaista rikoksesta syytettyä on pidettävä syyttömänä, kunnes hänen syyllisyytensä on laillisesti näytetty toteen.

        Artiklan 1 kappaleessa taas edellytetään, että rikossyytteet tulee käsitellä nimenomaan riippumattomassa tuomioistuimessa, niitä ei voi jättää minkään hallinnollisen viranomaisen ratkaistavaksi. Edelleen vaaditaan, että tuomioistuimen menettelyn tulee täyttää oikeudenmukaisen oikeudenkäynnin vaatimukset.

        Eipä nyt jollain sinun arvostamisillasi ole yhtään missään minkäänlaista merkitystä.

        Pääasia nyt on kumminkin se fakta ja tosiasia, että minä ole pystynyt kertomaan kaikille muille palstalaisille sen tosiasian, että sinä se olet vain pelkkä jatkuvasti valehteleva Putinin trolli joka on menettänyt oman uskottavuutensa täällä jo todella kauan aikaa sitten.

        Ja todella hyvin näyttää minun tietoiskuni sinusta menneen täällä perille, sillä ei sinun jorinoitasi todellakaan täällä enää kukaan koskaan usko yhtään mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nyt jollain sinun arvostamisillasi ole yhtään missään minkäänlaista merkitystä.

        Pääasia nyt on kumminkin se fakta ja tosiasia, että minä ole pystynyt kertomaan kaikille muille palstalaisille sen tosiasian, että sinä se olet vain pelkkä jatkuvasti valehteleva Putinin trolli joka on menettänyt oman uskottavuutensa täällä jo todella kauan aikaa sitten.

        Ja todella hyvin näyttää minun tietoiskuni sinusta menneen täällä perille, sillä ei sinun jorinoitasi todellakaan täällä enää kukaan koskaan usko yhtään mitenkään.

        älä lyö lyötyä.


    • Anonyymi

      Se lennätinaseman homoko ajeli Marskia koko yön?

      • Anonyymi

        Todistamaton väite taaskin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistamaton väite taaskin!

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!

        Todistamaton väite taaskin! Miksi et koskaan esitä NÄYTTÖÄ ja TODISTEITA väitteillesi?


    • Anonyymi

      Kuka pilkkaa? Kyllä homoudesta voi, ja puhutaan, nykyään pilkkaamatta.

      • Anonyymi

        Me suomalaiset emme häpeä tai pilkkaa Mannerheimin homoutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me suomalaiset emme häpeä tai pilkkaa Mannerheimin homoutta.

        EMMEKÄ LIIOIN TUNNUSTA tai edes tunnista oikeaksi jatkuvasti valehtelevan etnisen venäläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan homosyytöksiä vailla näyttöjä!

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EMMEKÄ LIIOIN TUNNUSTA tai edes tunnista oikeaksi jatkuvasti valehtelevan etnisen venäläisen homppeli-Tiltu Tarkkispojan homosyytöksiä vailla näyttöjä!

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!

        Sinä itsehän olet nyt se ainoa henkilö täällä, joka ei ole täällä tunnustanut Mannerheimin homoseksuaalisuutta.

        Ja sinun Putinin trollin tunnustamisilla ei ole minkäänlaista merkitystä koskaan yhtään missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itsehän olet nyt se ainoa henkilö täällä, joka ei ole täällä tunnustanut Mannerheimin homoseksuaalisuutta.

        Ja sinun Putinin trollin tunnustamisilla ei ole minkäänlaista merkitystä koskaan yhtään missään.

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!

        Sinä venäläinen henkilöpalvoja koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homouden itsellesi todella kiusallisena asiana, koska Putin kumminkin laittaa ihan aina kaikki sinun kaltaisesi homosexualistit Gulagille.

        Meitä tavan tolkun länsimaisia normaaleita immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella Venäjällä ja Haminan kadettikoulussa tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


    • Anonyymi

      TOSIN SINÄ ET OLE SUOMALAINEN LAISINKAAN VAAN etninen venäläinen homppeli-Tiltu nimeltä Tarkkispoika ja haluat OMAN SUUNTAUTUNEESI takia todistella marskia homoksi trollausmielessä!

Ongelmasi on se, ettei väitteellesi löydy minkäänlaista NÄYTTÖÄ!

      Sen ovat juuri kaikki kantasuomalaiset kiistäneet AINA!

      Olet vain niin tyhmä, ettei jää sinulla edes mieleen!

      

Johtunee siitä, että ainoa homoväittäjä on etninen venäläinen 🇷🇺 homotrolli, joka tekee kaikkensa ärsyttääkseen vihaamiaan suomalaisia!

    • Anonyymi

      Siis lennätinaseman homo ajeli todistetusti Marskia koko yön?

    • Anonyymi

      Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan koko yön, kuten lennätinaseman heppu Marskia. Moraali on todella hairahtunutta.

      • Anonyymi

        ERIKOISTA, ETTÄ VÄITÄT TUOLLAISTA HENKILÖÄ TUNTEMATTA JA KOSKAAN NÄKEMÄTTÄ!





        En ole liioin otsikon aihe!

        On tyypillistä Tiltulle se, että kun ei pärjää keskustelussa hän alkaa haukkua vastaväittäjää JA kirjoittaa soopaa!

        



Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!





        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.


    • Anonyymi

      Irstailevan isoisän moraali on yhtä hairahtunut, kuin Marskilla, kun lennätinaseman pomo ajeli sitä.

      • Anonyymi

        Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?

        Kaikki keinot kelpaa Venäjän trollille!?


    • Anonyymi

      Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan. Moraali on todella hairahtunut.

      • Anonyymi

        Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?



        Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?


    • Anonyymi

      Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan. Moraali on todella hairahtunut!

      • Anonyymi

        Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?



        Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?



        Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Itse valehtelet aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse valehtelet aina!

        Miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      Irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan, kuten lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan. Moraali on todella hairahtunut!!

      • Anonyymi

        Sepittelet satuja vastaväittäjästä vaikka et tunne tai tiedä hänestä yhtään mitään?



        Kaikki alhaiset keinot kelpaa Venäjän trollille!?


    • Anonyymi

      Ei ole mikään sattuma, että homoparaatit lähtevät liikkeelle Marskin patsaalta.

      • Anonyymi

        Ei, etenkin se tänäkin vuonna lähti liikkeelle Senaatintorilta ja johti Kaivopuistoon!

        Osaatko ylipäätään olla ilman valehtelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, etenkin se tänäkin vuonna lähti liikkeelle Senaatintorilta ja johti Kaivopuistoon!

        Osaatko ylipäätään olla ilman valehtelua?

        No sinähän ne vanhana homppelina paraatit tunnet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän ne vanhana homppelina paraatit tunnet.

        En ole osallistunut, mutta tiedot löytyy HS:tä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole osallistunut, mutta tiedot löytyy HS:tä!

        Lipunkantajahan sinä aina olet kaikissa homoparaateissa.


    • Anonyymi

      Se lennätinaseman homo ajeli Marskia koko yön ja irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan.

      • Anonyymi

        ETNINEN VENÄLÄINEN HOMPPELI-TILTU TARKKISPOIKA KORVAA FAKTAT TOISTELULLA JA SYYTTELYILLÄ HENKILÖÄ TUNTEMATTA TAI NÄKEMÄTTÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ETNINEN VENÄLÄINEN HOMPPELI-TILTU TARKKISPOIKA KORVAA FAKTAT TOISTELULLA JA SYYTTELYILLÄ HENKILÖÄ TUNTEMATTA TAI NÄKEMÄTTÄ!

        Opastan sinua.

        Varsinainen syy siihen, että 18-vuotias Mannerheim erotettiin kadettikoulusta, ei nimittäin ollut karkaaminen eikä juopottelu. Pahimpana häväistyksenä Haminan kadettikoulun kasvatuskomitea piti sitä, että Mannerheim oli löydetty aamulla "vähemmän hyvämaineisesta" seurasta. Koulu ei eritellyt tarkemmin, mistä tai kenestä oli kyse, mutta illanvietossa ja jatkoilla mukana ollutta lennätinpäällikköä Agathon Lindholmia pidettiin joidenkin lähteiden mukaan "homofiilinä".

        Karkuretken tapahtumia kuvattiin kasvatuskomitean pöytäkirjassa termeillä "moraalinen hairahdus" ja "alentava irstailu". Nämä on tulkittu kiertoilmauksiksi homosuhde-epäilyille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opastan sinua.

        Varsinainen syy siihen, että 18-vuotias Mannerheim erotettiin kadettikoulusta, ei nimittäin ollut karkaaminen eikä juopottelu. Pahimpana häväistyksenä Haminan kadettikoulun kasvatuskomitea piti sitä, että Mannerheim oli löydetty aamulla "vähemmän hyvämaineisesta" seurasta. Koulu ei eritellyt tarkemmin, mistä tai kenestä oli kyse, mutta illanvietossa ja jatkoilla mukana ollutta lennätinpäällikköä Agathon Lindholmia pidettiin joidenkin lähteiden mukaan "homofiilinä".

        Karkuretken tapahtumia kuvattiin kasvatuskomitean pöytäkirjassa termeillä "moraalinen hairahdus" ja "alentava irstailu". Nämä on tulkittu kiertoilmauksiksi homosuhde-epäilyille.

        Älä johdata harhateille vaikka itse vaellat sellaisella! Mannerheim punttasi, juopotteli ja yöpyi väärässäö seurassa. SEN SIJAAN kukaan ei ollut silminnäkijä millekään muulle, mutta jo yksin nuo rikkeet johti erottamiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä johdata harhateille vaikka itse vaellat sellaisella! Mannerheim punttasi, juopotteli ja yöpyi väärässäö seurassa. SEN SIJAAN kukaan ei ollut silminnäkijä millekään muulle, mutta jo yksin nuo rikkeet johti erottamiseen!

        Eri miletä.

        Olen kyllä itsekin juopotellut ja yöpynyt ehkä väärässä seurassa aikoinani, mutta ei siellä ryhdytty sen kummempaan irstailuun eikä moraaliseen rappioon, ei vaikka mukana joskus oli naisväkeäkin.

        Mannerheim kiistämättä homoili, ja sen vuoksi sai potkut aikoinaan kadettikoulusta.


    • Anonyymi

      Kyseessä on vain yksi ja sama häiriinntynyt henkilö joka näitä sairaita juttuja sepustelee.

    • Anonyymi

      Ei kukaan pilkkaa vaan kertoo totuuden pederastista.

      • Anonyymi

        Totuus ja Venäjän Tiltu on saman janan kaksi ääripäätä!


    • Anonyymi

      Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja me suomalaiset hyväksymme sen täysin.

      • Anonyymi

        ” Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja me suomalaiset hyväksymme sen täysin.”

        ET OLE KOSKAAN KYENNYT NÄYTTÄMÄÄN VÄITETTÄSI TOTEEN JA KORVAAT PUUTTEEN JANKUTUKSELLA!

        Ainahan sen on kantasuomalaiset kiistäneet!

        

Vain yksinäinen etninen venäläinen homppeli-Tiltu väittää marskin olleen itsensä kaltainen, mutta hänen uskottavuutensa on = NOLLA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja me suomalaiset hyväksymme sen täysin.”

        ET OLE KOSKAAN KYENNYT NÄYTTÄMÄÄN VÄITETTÄSI TOTEEN JA KORVAAT PUUTTEEN JANKUTUKSELLA!

        Ainahan sen on kantasuomalaiset kiistäneet!

        

Vain yksinäinen etninen venäläinen homppeli-Tiltu väittää marskin olleen itsensä kaltainen, mutta hänen uskottavuutensa on = NOLLA!

        Opastan taas kerran sinua.

        Varsinainen syy siihen, että 18-vuotias Mannerheim erotettiin kadettikoulusta, ei nimittäin ollut karkaaminen eikä juopottelu. Pahimpana häväistyksenä Haminan kadettikoulun kasvatuskomitea piti sitä, että Mannerheim oli löydetty aamulla "vähemmän hyvämaineisesta" seurasta. Koulu ei eritellyt tarkemmin, mistä tai kenestä oli kyse, mutta illanvietossa ja jatkoilla mukana ollutta lennätinpäällikköä Agathon Lindholmia pidettiin joidenkin lähteiden mukaan "homofiilinä".

        Karkuretken tapahtumia kuvattiin kasvatuskomitean pöytäkirjassa termeillä "moraalinen hairahdus" ja "alentava irstailu". Nämä on tulkittu kiertoilmauksiksi homosuhde-epäilyille.


    • Anonyymi

      Mannerheim oli alkoholisoitunut sodomiitti.

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi

        Totta turiset, oli kovasti viinaan ja miehiin menevää sorttia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eipä sitä Mannerheimin homoutta ole kukaan täysjärkinen koskaan kiistänytkään.

      • Anonyymi

        Sinä et ole mikään ”täysjärkinen” tai edes ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan!

        Homoväite ion AINA kiistetty Suomessa ja SINÄ YKSIN sitä enää levittelet pahimmillaan kahdeksassa ketjussa yhtäaikaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole mikään ”täysjärkinen” tai edes ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii Suomessa, jota vihaa eikä uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja vihataan ja tapetaan!

        Homoväite ion AINA kiistetty Suomessa ja SINÄ YKSIN sitä enää levittelet pahimmillaan kahdeksassa ketjussa yhtäaikaa!

        "Homoväite ion AINA kiistetty Suomessa"

        Vain sinähän sen ihan yksin olet täällä kiistänyt.

        Ja ei noilla sinun kiistämisilläsi ole nyt kyllä enää yhtään minkäänlaista merkitystä yhtään missään. Koska sinä se olet menettänyt täällä jo sen oman uskottavuutesi todella kauan aikaa sitten.


    • Anonyymi

      Mutta Mannerheim oli kiistatta sodomiitti.

    • Anonyymi

      Hetero ei Mannerheimin homoiluista hermostu.

    • Anonyymi

      Lennätinaseman pomo ajeli Marskia koko yön.

      • Anonyymi

        Tarkkispoika kuvittelee omassa päässään heterolle marskille itselleen tuttua vipinää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkispoika kuvittelee omassa päässään heterolle marskille itselleen tuttua vipinää!

        Opastan vielä taas kerran sinua.

        Varsinainen syy siihen, että 18-vuotias Mannerheim erotettiin kadettikoulusta, ei nimittäin ollut karkaaminen eikä juopottelu. Pahimpana häväistyksenä Haminan kadettikoulun kasvatuskomitea piti sitä, että Mannerheim oli löydetty aamulla "vähemmän hyvämaineisesta" seurasta. Koulu ei eritellyt tarkemmin, mistä tai kenestä oli kyse, mutta illanvietossa ja jatkoilla mukana ollutta lennätinpäällikköä Agathon Lindholmia pidettiin joidenkin lähteiden mukaan "homofiilinä".

        Karkuretken tapahtumia kuvattiin kasvatuskomitean pöytäkirjassa termeillä "moraalinen hairahdus" ja "alentava irstailu". Nämä on tulkittu kiertoilmauksiksi homosuhde-epäilyille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opastan vielä taas kerran sinua.

        Varsinainen syy siihen, että 18-vuotias Mannerheim erotettiin kadettikoulusta, ei nimittäin ollut karkaaminen eikä juopottelu. Pahimpana häväistyksenä Haminan kadettikoulun kasvatuskomitea piti sitä, että Mannerheim oli löydetty aamulla "vähemmän hyvämaineisesta" seurasta. Koulu ei eritellyt tarkemmin, mistä tai kenestä oli kyse, mutta illanvietossa ja jatkoilla mukana ollutta lennätinpäällikköä Agathon Lindholmia pidettiin joidenkin lähteiden mukaan "homofiilinä".

        Karkuretken tapahtumia kuvattiin kasvatuskomitean pöytäkirjassa termeillä "moraalinen hairahdus" ja "alentava irstailu". Nämä on tulkittu kiertoilmauksiksi homosuhde-epäilyille.

        Kaikille rikoksille löytyy oikea ja täsmällinen nimike! Ja kun sellaista EI OLE KÄYTETTY niin PÄÄTELMÄSI EI VOI PERUSTUA OLETUKSEEN!

        JOTEN NÄYTTÖ PUUTTUU!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille rikoksille löytyy oikea ja täsmällinen nimike! Ja kun sellaista EI OLE KÄYTETTY niin PÄÄTELMÄSI EI VOI PERUSTUA OLETUKSEEN!

        JOTEN NÄYTTÖ PUUTTUU!

        Eikä puutu, vääpeli näki homostelun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille rikoksille löytyy oikea ja täsmällinen nimike! Ja kun sellaista EI OLE KÄYTETTY niin PÄÄTELMÄSI EI VOI PERUSTUA OLETUKSEEN!

        JOTEN NÄYTTÖ PUUTTUU!

        Sinun mielestäsi nyt siis esimerkiksi homoseksuaalisuus on täysin laiton rikos.

        Älä nyt enää vain nolaa ihan itse itseäsi täällä yhtään enempää, tai aivan sama mulle.


    • Anonyymi

      Kukaan heteromies ei anna toisen miehen ajella itseään. Lennätinaseman homo ajeli Marskia koko yön.

      • Anonyymi

        Mitään näyttöä ei asiasta OLE! Ei väitteen toistelu ole = NÄYTTÖ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään näyttöä ei asiasta OLE! Ei väitteen toistelu ole = NÄYTTÖ!

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

        älä lyö lyötyä.


    • Anonyymi

      Mannerheim oli/on täysin kiistaton suomalaisten kansallishomo.

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Sinä venäläinen henkilöpalvoja se koet näköjään sodomiittina Mannerheimin homoseksuaalisuuden itsellesi todella kiusallisena ja ilkeänä asiana, koska Putin kumminkin laittaa ihan aina kaikki homosexualistit Gulagille.

        Meitä tavan tolkun länsimaisia normaaleita immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella Venäjällä ja Haminan kadettikoulussa tapahtuneet homostelut ksokaan paljon hetkauta.


    • Anonyymi

      Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

      

Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

    • Anonyymi

      Lennätinaseman pomo ajeli Marskia koko yön.

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

        Ja lisään vielä, että mitä homosteluun tulee, niin Tarkkispoika on pelkkä amatööri minuun ja Marskiin verrattuna!


    • Anonyymi

      Ei ketään muita pilkata kuin heitä jotka vaativat HD-tason videoita marskin yhdynnöistä saman sukupuolen omaavien henkilöiden kanssa. Jotka kyllä aikalaisten kertomuksista tiedetään.

      • Anonyymi

        Ja minä toki tiedän, ettei marskin elinaikana edes ollut videoita, mutta kun juttu tuntui hyvälle niin kyhäsin sitten senkin!

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä toki tiedän, ettei marskin elinaikana edes ollut videoita, mutta kun juttu tuntui hyvälle niin kyhäsin sitten senkin!

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

        Ja lisään vielä, että Mannerheimia palvon niin kauan, kun minussa henki pihisee!

        Ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni!


    • Anonyymi
      UUSI

      Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei täällä ketään muita pilkata kuin heitä jotka vaativat HD-tason videoita marskin yhdynnöistä saman sukupuolen omaavien henkilöiden kanssa. Jotka kyllä aikalaisten kertomuksista todella tarkkaa aina tiedetään.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ja Mannerheimin kuvaa pidät tietenkin aina yöpöydälläsi, niinkuin teillä homppeleilla on tapana?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Mannerheimin kuvaa pidät tietenkin aina yöpöydälläsi, niinkuin teillä homppeleilla on tapana?

        Aivan turhaan sinä onneton Venäjän palvoja, Putinin trolli ja sodomiitti nyt tyrkytät pelkästään noita sinun omia tapojasi meille normaaleille rehellisille oikeille suomalaisille ihmisille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan turhaan sinä onneton Venäjän palvoja, Putinin trolli ja sodomiitti nyt tyrkytät pelkästään noita sinun omia tapojasi meille normaaleille rehellisille oikeille suomalaisille ihmisille.

        HeHe et sinä ole mikään normaali 😂

        Ihan on omaa tekstiäsi: "minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli,"

        Ja Marskin kuva on aina yöpöydälläsi, kuten kaltaisillasi aina on🤡


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        HeHe et sinä ole mikään normaali 😂

        Ihan on omaa tekstiäsi: "minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli,"

        Ja Marskin kuva on aina yöpöydälläsi, kuten kaltaisillasi aina on🤡

        Kyllä se on sinun tekstiäsi ja itse aloittamasi prosessi!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on sinun tekstiäsi ja itse aloittamasi prosessi!

        Hahah no ei muuten ole, mutta sääliksi käy sun niitä lapsenlapsias:-D


    • Anonyymi
      UUSI

      Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe