Kirjaumisen jatkuva vaikeuttaminen

Anonyymi-ap

Danske alkaa vaatimaan QR-koodia kirjautumisessa.
Eikö tälle sanelulle saa mitään loppua?

Ensin poistettiin varma tunnuslukulista käytöstä ja pakotettiin käyttämään tunnuslukulaitetta.

Sitten pakotettiin käyttöön älykännykkä ja ID-sovellus, että pankki pääsee käsiksi kännykän tietoihin.

Nyt vaaditaan vielä sovellus ja QR-koodi sillä älykännykällä joka on maailman tietoturvattomin vempele mitä löytyy.

Seuraavaksi vaaditaan varmaankin 24/7 mikrofonin käyttö että voidaan varmistaa asiakkaan oikeat mielipiteet.

EU puuhaa sitä saatanallista ID:tä kaikille ja pankit on innolla murentamassa ihmisten oikeutta omiin tietoihinsa ja omiin rahoihinsa.

Nykyisen pressan penteleen sanoin : VMP

16

798

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaxuja sullekin. Itse olen vain tyytyväinen, että pankit vaikeuttavat huijareiden pääsyä tileihin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yritin maksaa laskuja mutta turha yritys. Entinen ID koodi oli hyvä mutta nyt taitaa ja menee pankki vaihtoon. Mun puhelin ei päivitä ID :tä mikä sen pitäisi olla että voisi käyttää qr koodia. Ei pääse asiakaspalveluun, yli puolen tunnin jono. Joku muukin on ärsyyntynyt koko pankkiin. Aina saa odottaa että pääsisi palveluun 😣.

      • Anonyymi

        Danske id on päivittynyt jo useita kuukausia sitten tukemaan tätä muutosta. Mun puhelin on 7 vuotta vanha eikä mitään ongelmia ollut siirtyä käyttämään uutta tunnistautumista.


    • Anonyymi

      Voisivat alkaa jo lähettään niitä tunnuslukulaitteita.. Kuinka kauan kestää kun ei pääse puhelimellakaan tilaamaan.

      • Anonyymi

        Meikäläisellä on danskebankin tunnuslukulaite ja op pankissa paperinen tunnusluku lista.
        En ymärrä miksi ihmiset valitsevat sen älypuhelimella tunnistautumisen, varmaan kun pankin sitä kauppaavat.
        Nämä pankkisovellukset ladataan Google play ja APP store sovelluskaupasta.
        Miksi pankin tunnistesovellus ladataan sovelluskaupasta, jossa on soevelluksia, joita verkkorikolliset ovat sinne ladaneet ja myöhemmin on paljastunut että se ja se sovellus sisälsi huijauksen ja Google play on sovelluksia sivuitaan poistanut.
        Vaikka se on virallinen sovelluskauppa, niin siellähän voi olla pankin sovellus, jonka verkkorikolliset ovat sinne ladaneet ja saavat asiakkaan pankkitiedot käyttöön, kun asiakas käyttää sitä sovellusta kirjautumiseen.

        Pankit vaatii asiakkaalta henkilökorttia tunnistautumiseen, koska se on muka vahva tunnistautuminen.
        Onhan jo uutisoitu, kun pankkia huijattiin henkilötunnus kortilla, pankki luotti henkilöön, kun yämä näytti henkilökotyyinsa, varmaanaan eivät edes katsoneet henkilökortin tietoja, vaan kaukaa näkivät, että henkilökortti on ja hyvä hyvä on oikea henkilö kyseessä ja avataan verkkopakki ja annetaan verkkopankki tunnukset.
        Lisäksi myönnettiin myös lainaa.
        Myöhemmin osoittautui, että olikin huijari ja huijannut väärennetyllä henkilökortilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläisellä on danskebankin tunnuslukulaite ja op pankissa paperinen tunnusluku lista.
        En ymärrä miksi ihmiset valitsevat sen älypuhelimella tunnistautumisen, varmaan kun pankin sitä kauppaavat.
        Nämä pankkisovellukset ladataan Google play ja APP store sovelluskaupasta.
        Miksi pankin tunnistesovellus ladataan sovelluskaupasta, jossa on soevelluksia, joita verkkorikolliset ovat sinne ladaneet ja myöhemmin on paljastunut että se ja se sovellus sisälsi huijauksen ja Google play on sovelluksia sivuitaan poistanut.
        Vaikka se on virallinen sovelluskauppa, niin siellähän voi olla pankin sovellus, jonka verkkorikolliset ovat sinne ladaneet ja saavat asiakkaan pankkitiedot käyttöön, kun asiakas käyttää sitä sovellusta kirjautumiseen.

        Pankit vaatii asiakkaalta henkilökorttia tunnistautumiseen, koska se on muka vahva tunnistautuminen.
        Onhan jo uutisoitu, kun pankkia huijattiin henkilötunnus kortilla, pankki luotti henkilöön, kun yämä näytti henkilökotyyinsa, varmaanaan eivät edes katsoneet henkilökortin tietoja, vaan kaukaa näkivät, että henkilökortti on ja hyvä hyvä on oikea henkilö kyseessä ja avataan verkkopakki ja annetaan verkkopankki tunnukset.
        Lisäksi myönnettiin myös lainaa.
        Myöhemmin osoittautui, että olikin huijari ja huijannut väärennetyllä henkilökortilla.

        QR-koodilla tunnistaumisella halutaan estää asiakkaiden huijaaminen. Se sovellus maksa mitään, joten ei sitä tarvitse kaupata. Pankit ja firmat suosivat Google Play:ta tai App Storea, koska niiden kautta käyttäjien helppo ladata sovellus laitteelleen. Tuollaiset lukulistat ovat 2000-luvun alun juttuja ja pankit haluavat nimenomaan päästä eroon niistä tietoturvan vuoksi, koska niiden käyttäjät eivät huolehdi listoista ja luovuttavat tunnuksia huijareille.


    • Anonyymi

      Tarkistin asian; QR-jutun käyttö ei pakollista, edelleen voi käyttää tunnuslukulaitetta.

    • Anonyymi

      Jo on tunnuslukulaite niin voi käyttää. Kaikilla ei ole..täytyy panna tilaukseen .

    • Anonyymi

      S-Pankki, Bank Norwegian, N26 ja American Express. Näillä pärjää lähes koko maailmassa, eikä tarvi hakata päätä seinään pankkien paskan palvelun vuoksi.

      • Anonyymi

        Itselläni on lisäksi aina matkatessani maailmalla rahavyössä seuraavasti: 4000€ käteistä 50€ seteleinä, 4000$ käteistä 100$ (USD) seteleinä ja noin 1000€ arvosta kohdemaan valuuttaa. Kyllä pärjää.


    • Anonyymi

      Kiitos vihjeestä. American express ei taida olla pankki Suomessa johon voisi esim. Tallettaa. Kolmatta viikkoa automaatti Danske Bankilla ilmoittaa ruuhkasta ja pitkästä odotusajasta. Onko tämä asiakaspalvelua ja tällä tarkoitan niitä , jotka tämän QR koodin ennen asiakkaiden kunnolla valistamista keille se passaa, lanseerasivat käyttöön

    • Anonyymi

      Dansken kanssa muutenkin yhtä helvettiä. Mikä siellä maksaa? Puheluihin tai viesteihin ei vastata ikinä! Ihan törkeää palvelua. Onko ne ahneuksissaan vähentäny henkilökuntaa liikaa, kun ei tilapäiseltä ongelmaltakaan näytä.

    • Anonyymi

      POP Pankilla ja S-Pankilla vielä tunnuslukutaulukot ja GSM-tekstiviestit pelaavat.

      S-Pankissa kirjautuminen sujuu ilman tekstiviestiä. Varmennusta tarvitaan maksuja tehtäessä.

      POP Pankissa voi maksun tehdessään lisätä saajan tilinumeron listalle. Jos tilinumero on tallennettu aiemmin, ei varmennusta tarvita.

    • Anonyymi

      Minkä helvetin takia pankki ei tee sitä, että käyttäisi mobiilivarmennetta pankkiin kirjautumiseen?

    • Anonyymi

      IQR totalitariaa se vain on. Sillä on aikansa, sellainen määräaika. Hymyilkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies vinkkinä sulle

      Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

      Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

      Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

      ❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

      Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

      Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

      Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

      Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

      Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

      Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe