Kuuluuko kertoa

Anonyymi-ap

Meillä on ollut vakkari kolmantena panemassa vaimoani yli 4 vuotta ja vaimoni nauttii miehestä.
Ollaan mietititty kuuluuko vakkarille kertoa jos vaimoa panee joku muukin mies?
Vakkari itse kertoo vaimolleni jos on pannut vierasta naista kertoo kuitenkin vaimoni olevan ainoa jota panee paljaalla.
Vaimo on 27-vuotias minä olen 28-vuotias vakkarikin on 28-vuotias.
Vaimoni haluaa välillä muitakin miehiä.
Pitäisikö esittää vakkarille että on vaimon ainoa vieraspanija vai tunnustaa että vaimo on antanut toisenkin miehen panna?

36

1864

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ÄLÄ LUOVU HYVÄSTÄ VAKKARISTA JOS PALJAALLA SAA NAIDA

• Anonyymi

Kyllä kuuluu kertoa. Luottamus on kaiken a ja o. Ja kerronpa, kun jonnekin teki mieli kirjoittaa, olemme vaimon kanssa nyt tilanteessa kuin vuosi sitten. Meillä on seitsemän- ja viisivuotiaat lapset, luja ja luottamuksellinen suhde. Ehkä siitä syystä vaimo vuosi sitten paljasti, että hänellä on asiaa, josta haluaa puhua. Helmikuussa, kun valo alkaa lisääntyä, juhannukseen saakka, hän vähitellen joutuu tilaan, jota ei paremmin eikä pahemmin voi kuvata kuin sanalla kiima.

Hän haluaa rakastella, ja sitähän meillä kyllä on, mutta se ei riitä. Hän ei voi keskittyä, ei työhönsä, äitinä olemiseen, yöunetkin saattaa mennä, kun hän käy niin kuumana mieheen. Ja, vaimo tunnusti, ei vain mieheen, vaan miehiin. Unelmoi tuntemattomista miehistä, niiden kaluista, jos totta puhutaan.

Viime kesänä siis, ja taas se on päällä, vaimon miehentarve.

Vuosi sitten teimme niin, että viikkoa ennen juhannusta, cuckold-piireihin tutustuttuamme, vieraanamme oli muuan Juhani. Hän oli vieraana siinä kuin muutkin vieraat, sillä erolla vain, että yöllä lasten nukkuessa hän alakerran vierashuoneessa nai vaimoani. Vaimolla on isot rinnat, ja ne olivat mustelmilla, sillä vieras tykkäsi puristella niitä takaapäin naidessa. Yläkerran rappujen päässä, kalu kovana, kuuntelin sängyn jytinää ja vaimon uikutusta.

Tätä jatkui viikon, parin välein elokuun alkuun, koulujen alkamiseen saakka. Vaimo on opettaja. Ja nyt ollaan samassa pisteessä. Vaimo näkee unta vieraista kaluista, voihkii unissaan, häpeää kiimaansa. Onneksi hän voi sentää puhua siitä minulle. Mutta kenelle minä voin puhua?

Sen verran olemme päättäneet, että vierasta munaa pitää vaimon saada, mutta ei enää kotona yövieraalta. Lapset ovat nyt vuoden vanhempia. Mikä neuvoksi? Päivän lehdessä kerrottiin, että teiden levähdyspaikkojen läheltä metsistä löytyy vaahtomuovipatjoja. Missä meidän rouvaa päästään panemaan?

• Anonyymi

Minkä ikäiset lapset voi viedä saunaan äidin isän ja vanhimman pojan kummisedän kanssa.
        Meidän lapset ovat 1v8kk ja 6kk.
        Olen 26-vuotias perheen-äiti minulla on ollut 4 vuotta sama vakkari mies.
        Missä iässä lapset alkaa ihmettelemään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset voi viedä saunaan äidin isän ja vanhimman pojan kummisedän kanssa.

Onko lapset tehty yhdessä miehen ja vakkarin kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko lapset tehty yhdessä miehen ja vakkarin kanssa?

On oltu kimpassa koko ajan.
        Vakkari on saanut panna koko ajan halutessaan.
        Eikä vakkari ole käyttänyt kortsuja meillä ollessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On oltu kimpassa koko ajan.
        Vakkari on saanut panna koko ajan halutessaan.
        Eikä vakkari ole käyttänyt kortsuja meillä ollessaan.

Onko lasten isästä varmuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää viedä mukaan saunaan? Onko se osa esileikkiä teillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko lasten isästä varmuutta?

Poika tuli sillai ettei olla varmoja mutta tyttö on mieheni.
        Pojan testiä ei tehdä koska olemme kuitenkin olleet paikalla kolmistaan.
        Kolmistaan ollaan päätetty että mieheni on isä ja vakkari on sylikummi ja melkein kuin toinen isä pojalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää viedä mukaan saunaan? Onko se osa esileikkiä teillä?

Ei ole esileikkiä vaan käytännön asia että lapset täytyy pestä.
        Poika tykkää olla ammeessa ja nuoremman pesen ensin ja joko minä tai mieheni vie tytön sisään ja laittaa yöpuulle ja toisen täytyy vahtia poikaa kun hän on ammeessa.sitten kun tyttö on nukahtanut olen pessyt pojan ja mieheni on hoitanut pojan yöpuulle ja minä olen saanut saunoa.
        Kun lapset nukkuu ja itkuhälytin on laitettu toimintaan on aikuisilla omaa aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poika tykkää olla ammeessa ja nuoremman pesen ensin ja joko minä tai mieheni vie tytön sisään ja laittaa yöpuulle ja toisen täytyy vahtia poikaa kun hän on ammeessa.sitten kun tyttö on nukahtanut olen pessyt pojan ja mieheni on hoitanut pojan yöpuulle ja minä olen saanut saunoa.
        Kun lapset nukkuu ja itkuhälytin on laitettu toimintaan on aikuisilla omaa aikaa.

Onko se esileikkiä että vakkarikin on mukana saunassa? Kysyin huonosti edellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se esileikkiä että vakkarikin on mukana saunassa? Kysyin huonosti edellä.

Vakkari on vain melko usein meillä ja ollaan totuttu käymään yhdessä saunassa.
        Saunassa ollaan vain saunottu ja seksi on muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakkari on vain melko usein meillä ja ollaan totuttu käymään yhdessä saunassa.
        Saunassa ollaan vain saunottu ja seksi on muualla.

Kumpi teillä ehdotti kimppaa ja miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi teillä ehdotti kimppaa ja miksi?

Mies ehdotti ja minusta oli hyvä idea.
        Kaveri oli juuri jättänyt tyttöystävän ja oli todella maassa ja halusimme piristää häntä ja sitten tuli koronarajoitukset.
        Näiden jälkeen kaveri oli olennainen osa meidän elämää ja minun vakkarì mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ehdotti ja minusta oli hyvä idea.
        Kaveri oli juuri jättänyt tyttöystävän ja oli todella maassa ja halusimme piristää häntä ja sitten tuli koronarajoitukset.
        Näiden jälkeen kaveri oli olennainen osa meidän elämää ja minun vakkarì mies.

Teettekö yhdessä matkoja?
        Onko joku muu tietoinen teidän kimppasuhteesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teettekö yhdessä matkoja?
        Onko joku muu tietoinen teidän kimppasuhteesta?

En usko mutta en voi olla varma tietääkö joku.
        Meillä on ollut vakkarin lisäksi kaksi muuta miestä mukana meidän kavereista.
        Yhtenä aamuna mieheni veli tuli käymään, onneksi kuultiin niin ehdittiin saada vaatteet päälle.
        Mieheni veli mainitsi että täällä haisee sperma.
        Kysyi mieheltäni oletteko panneet Seikkua kun sperman haju on niin vahva.
        Itse emme haistaneet mitään erikoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko mutta en voi olla varma tietääkö joku.
        Meillä on ollut vakkarin lisäksi kaksi muuta miestä mukana meidän kavereista.
        Yhtenä aamuna mieheni veli tuli käymään, onneksi kuultiin niin ehdittiin saada vaatteet päälle.
        Mieheni veli mainitsi että täällä haisee sperma.
        Kysyi mieheltäni oletteko panneet Seikkua kun sperman haju on niin vahva.
        Itse emme haistaneet mitään erikoista.

Ovatko kimppailijat hyviä panemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on?

• Anonyymi

Tuo on normaalia että seksuaalisuus nousee valoisuuden myötä.

• Anonyymi

Kiva kun vieras mies saa nauttia vaimosi kanssa ja ehkä saattaa tehdä vaimosi raskaaksi. Mene vaan rohkeasti katsomaan yhdyntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun vieras mies saa nauttia vaimosi kanssa ja ehkä saattaa tehdä vaimosi raskaaksi. Mene vaan rohkeasti katsomaan yhdyntää.

Olen usein katsonut kun kaverin aisa vispaa vaimoni pillussa.
        Vaimolla on tapana kun hän saa orgasmin tai kun tuntee miehen saavan siemensyöksyn hän ristii säärensä miehen vyötärölle ja painaa pillunsa tiukasti miestä vasten saadakseen sperman mahdollisimman syvälle vapinaan.

• Anonyymi

Vuokratkaa vaikka paksu ja ilmapatja (parisänky) sinne tai matkailuauto niin rouvallasi on hyvä antaa vieraalle pillua.
        Onko teillä usein kimppaseksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyviä. On nautinnollista olla luvalla toisten miesten seksikumppani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyviä. On nautinnollista olla luvalla toisten miesten seksikumppani.

Menetkö muualle tapaamaan kumppaneita vai panetteko teillä kotona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyit alussa, minkä ikäiset lapset voi viedä saunaan. Meillä tuli mieheni kanssa sama ongelma eteen. Kun lapset alkoivat tulla ikään kuusi ja neljä vuotta, päätettiin, että rakastelijani ei tulisi enää mukanamme. Meillä on harrastettu yhteissaunomista sukulaisten ja tuttujen kanssa silloin ja sen jälkeenkin, mutta ajattelimme, että kun se saunominen on kumminkin jonkinlaista esileikkiä, voi lasten mieliin jäädä esimerkiksi se tunnelma. Sillä sitähän siinä haettiin. Istua vierekkäin lauteilla, lasten puuhatessa omiaan, nostaa jalkansa miehen syliin hierottavaksi. Oma mies katsoo vierestä. Onhan siinä värinää. Joku sana voi lipsahtaa, miehet jutella rohkeammin keskenään, vaikka salakieltä käyttävät. Minusta oli herkkää rakastella oman katon alla, lasten nukkuessa, mutta lopetimme senkin, vaikka mieheni aina tilannetta valvoi. Mutta saattaisihan intohimon myrskyissä tilanteen taju pettää ja tapahtua jotain, mikä myöhemmin kaduttaisi. On siis menty lasten ehdoilla, kuten kauniisti sanotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyit alussa, minkä ikäiset lapset voi viedä saunaan. Meillä tuli mieheni kanssa sama ongelma eteen. Kun lapset alkoivat tulla ikään kuusi ja neljä vuotta, päätettiin, että rakastelijani ei tulisi enää mukanamme. Meillä on harrastettu yhteissaunomista sukulaisten ja tuttujen kanssa silloin ja sen jälkeenkin, mutta ajattelimme, että kun se saunominen on kumminkin jonkinlaista esileikkiä, voi lasten mieliin jäädä esimerkiksi se tunnelma. Sillä sitähän siinä haettiin. Istua vierekkäin lauteilla, lasten puuhatessa omiaan, nostaa jalkansa miehen syliin hierottavaksi. Oma mies katsoo vierestä. Onhan siinä värinää. Joku sana voi lipsahtaa, miehet jutella rohkeammin keskenään, vaikka salakieltä käyttävät. Minusta oli herkkää rakastella oman katon alla, lasten nukkuessa, mutta lopetimme senkin, vaikka mieheni aina tilannetta valvoi. Mutta saattaisihan intohimon myrskyissä tilanteen taju pettää ja tapahtua jotain, mikä myöhemmin kaduttaisi. On siis menty lasten ehdoilla, kuten kauniisti sanotaan.

Meillä tuli sama tilanne eteen, mutta se hoidettiin sillä että vaimo ja vieras saivat mennä kahdestaan saunaan esileikkimään ja silloin heitä ei häiritty. Minä katsoin lasten perään sen aikaa.

Myöhemminkin, siis loppuillasta, lapset laitettiin nukkumaan, ja kun äiti ja vieras oli makuuhuoneessa, heitä ei häiritty vaan isi oli silloin se jolta pyydettiin apua ja isi nukkui sohvalla.

Kun vuodet kului ja lapset alkoi ymmärtää että setä ja äiti pussailee, äiti lähti vieraan kanssa "juhliin", tai työjuttuja tekemään, tai milloin mihinkin kissanristiäisiin tai suihkuseurapiirien tapaamisiin ja isi kaitsi lapset kotona.

Nuoret on jo ymmärtänyt kuvion että äiti tykkää muistakin miehistä joten "setä" on välillä käynyt kotona taas vierailulla. Tuo on vakkarin kanssa ollut hyvä kun lapsille ei ole tullut pelkoja jos isä ja äiti eroaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poika tuli sillai ettei olla varmoja mutta tyttö on mieheni.
        Pojan testiä ei tehdä koska olemme kuitenkin olleet paikalla kolmistaan.
        Kolmistaan ollaan päätetty että mieheni on isä ja vakkari on sylikummi ja melkein kuin toinen isä pojalle.

Kyllähän siitä pojasta ennen pitkää ehkä näkyy, kumman isän komeat piirteet ilmenevät.

• Anonyymi

Oulusa?

• Anonyymi

Vakkari tietää ettei ole rouvan ainoa panokumppani.
      Vakkarihan on toinen mies rouvalla.
      Meillä oli kerran toisena miehenä puolituttu mies joka sai ensin panna vaimoa ja hänen jälkeen aloin panna omaa vaimoa niin vieraamme tuli mustasukkaiseksi niin pahasti että jouduimme pistämään hänet ulos.

• Anonyymi

Tosi jännä tuo teidän tarinanne, asiaan jo vuosia sitten vihkiintyneenä ymmärrän teitä täysin. Cuckold- jutut ovat tavallaan esileikkejä omaan parisuhteeseen eli kipinä bensaa sisältävään kaasuun. Kukaan muu ei voi ymmärtää meitä jotka olemme sitä ovea raottaneet seksin monipuolisessa maailmassa, vaan Te olette osuneet oikean oven taakse.
      Itsekin olin vt:nä opettajana omalla työurallani ja harrastin( yhäkin) psykologiaa omalla ajallani ja sieltä löysin itseni. Näitä asioita harrastaa vain pieni, mutta älykäs ryhmä koko ihmiskunnasta, jopa islamimaissa.

Asia on siis koko maailmanvaltainen vaikkei siitä liioin puhuta, mielestäni se on vietti kuten metsästys tms.
      Kuitenkin se tuottaa mielihyvää aivokuorella, kuten huumeet, tupakka tai alkoholi muttei ole terveydelle vaarallista jos ollaan varovaisia.
      Itseäni eniten kiinnostaa avioliittoinstituution haastaminen eli vahvimpien symbolien rikkominen kuten uskollinen vaimo, vihkivala ja vihkisormuksen näkyminen kuvissa joissa vaimon sormustettu käsi näkyy kuvissa vieraan kalun yhteydessä tai jopa spermassa.

Niin tai näin, mutta psykologinen ote aiheessa on hyvin puhutteleva joka aukeaa vain hyvin harvoille.
      Tuo vaimosi kiima vieraisiin miehiin on hyvinkin luonnollista, sen peittäminen on luonnon vastustamista jota yhteiskunta tukee valitettavasti.
      Vou, kun saisin teihin yhteyttä, niin voisimme vaihtaa kultaisia ajatuksia ja kokemuksia joita meillä riittää kymmeniä.

Ottakaa Netissä yhteyttä rekkamiehiin, sillä heillä mukana liikkuva koti tai ainakin sänky, ketään norminaista ei houkuta patja metsässä ja vaimot ansaitsevat parempaa. Rohkeasti voitte ajella myös iltayöstä rekkaparkeissa ja kuulostella tilannetta, tiesettekin että vaimon pukeminen kuuluu esileikkiin ja antaa nautinnon kaikille kolmelle. Itse en ole rekkamies, vaan aivan muuta.
      Meidän liiton nämä seikkailut pelasti jo aikoja sitten=))
      Nimim. Idäntietäjä.

• Anonyymi

Ota yhteyttä seijaauvvinen niin on helpompi jutella.
        Me tykätään käyttää gmailia yrittäkää sitä.

• Anonyymi

minä ainakin kerroin vaimolleni että oon saanut vierasta miestä

• Anonyymi

Sehän on omassa valinnassa.
      Mikäli pidätte vakkaria arvossa niin kerrotte hänelle muista miehistä.
      Käykää testeissä kun olette olleet muun kuin vakkarin kanssa varsinkin jos vaimoa on pantu paljaalla.

• Anonyymi

Kyllähän kerrotaan miten kauan harrastettu kolmansia ja parin vaihtoa, kokenutta vaimoa moni mies hakee ja paljaalla jokainen halunnut yhtyä. Pari 50v

• Anonyymi

Paljaalla meilläkin vieras vaimooni yhtyi ja hyvää se molemmille teki. Vieras sperma vaimosta valui tuon jälkeen.

• Anonyymi

Täytyyhän vaimosi olla uskollinen kahdelle miehelle hänen pitäisi kertoa vakkarille että vieras mies oli pannu puoliväkisin eikä hento nainen pystynyt estämään ja sitten oli tehnyt niin hyvää ettei halunnut keskeyttää panoa.

• Anonyymi

Siitä on hyvä jatkaa.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1589
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1400
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      230
      1366
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    5. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1142
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      975
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe