Alaosan tekstipalkissa kovin pientä tekstiä. Ruudussa paljon tyhjää tilaa yläreunassa ja alaosassa. Sääkartta pienempi kuin ennen.
Uusi mutta pieni studio
10
195
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samoista meinasin kirjoittaa.
Katson nykyisin areenan kautta eli läppäriltä ja eihän tuosta pikkiriikkisestä näe mittään. Ovat suunnitelleen näytölle, joka on puol huonetta kait.
Kaunis Marjo oli kuin pieni aave irrallaan siellä sinisessä avaruudessa :)
Ja sääkartta! Ei näe kunnolla noin pienestä.
Musiikki meni ihan ohi, taisi olla muuttunut?- Anonyymi
Aivan surkea uudistus. Tekstit huonosti näkyviä, Huutosen Mattikin oli omituisen mallinen, sääkartta huono, piti tihrua silmät sikkurallaan. Ei hyvänen aika sentään, taas "uudistus" päin per....tä. matkittu kolmosta..
- Anonyymi
23 tuuman kuvaputkitv:stä ei alateksteistä normaalinäköinen erota juuri mitään, 32-tuumaisesta taulutv:stä nipin napin. Ei kaikilla ole varaa ostaa 98-tuumaisia televisioita!
- Anonyymi
Juuri näin! Eikä halua alkaa sisustaa kotiaan televisiolla, joka muistuttaa leffateatterin kalustoa. En edes usko, että ison kuvaruudun tölläys on terveellistä ollenkaan. Joskus näkee pieniä lapsia ihan siinä television edessä ja voin vain kuvitella sitä sekamelskaa mitä aivot kokee.
Ihmisen tulee hallita itse laitteiden käyttöä, ei Ylen eikä markkinavoimien.
(Eikä Ylestä enää tule mitään järkevää katsottavaa. Mieluummin kirja käteen tai kynä, sivellin tai vasara.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin! Eikä halua alkaa sisustaa kotiaan televisiolla, joka muistuttaa leffateatterin kalustoa. En edes usko, että ison kuvaruudun tölläys on terveellistä ollenkaan. Joskus näkee pieniä lapsia ihan siinä television edessä ja voin vain kuvitella sitä sekamelskaa mitä aivot kokee.
Ihmisen tulee hallita itse laitteiden käyttöä, ei Ylen eikä markkinavoimien.
(Eikä Ylestä enää tule mitään järkevää katsottavaa. Mieluummin kirja käteen tai kynä, sivellin tai vasara.)Tulee Yleltä paljonkin järkevää katsottavaa, pitää vaan olla avoin!
- Anonyymi
Uutistunnari on liian lyhyt. Se muistuttaa kännyn ääntä 80-luvulta.
- Anonyymi
Kymmenellä miljoonalla on kiva pelata kun raha on toisten.
Ylellä on aivan liikaa toimittaja-juontajia, varsinkin urheilussa. Kun samaan aikaan mm. lavastepuoli joutui säästökohteeksi ja ammattilaiset saivat lähtöpaprut, Pokkisen lempilapsi urheilu sai avainpaikan tuotantoon.
Ei tätä yksinyrittäjä käsityöläinen käsitä.
Muutenkin, en ole antanut mandaattia muuttaa ohjelmia mielivaltaisesti. Juuri tänäkin aamuna Ylen aamu alkoikin vasta 7.25!!!! Silloinhan ollaan jo pajalla.
Onko yleläiset suojatyöpaikoissaan MINUN kustannuksella? Minä maksan ja sakki lomailee tai vetää lonkkaa. Herranjestas! - Anonyymi
Täydellinen fiasko.
- Anonyymi
Täysin epäonnistunut uudistus. Värejä liikkuu takaseinällä ja teksit pieniä. Tämä uudistus on kyllä syvältä sieltä, tiedättee mistä.
- Anonyymi
Mistä noin pienen fontti koon tekstiin löysivät,
suurennuslasilla täytyy katsoa että sais jotain selvää.
Onneksi mtv3 kunnot tekstit ja sääkartat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579