Peijaksen taksitolppa

Anonyymi-ap

Onkos Peijaksen sairaalan eteen Vantaalla tullut oma taksitolppa? Tänään kävin sairaalan labrassa ja sinne mennessä ja kolme varttia myöhemmin palatessa kaksi TAXI autoa oli lähellä taksien jättöpaikkaa odottaen sairaalasta henkilöä joka ei tarttis kelataksia. Aika ovelaa. Eivätkä olleet hakemassa määrättyä henkilöä, tupakka/kahvitauolla koko ajan.

12

554

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä on ulinasi syy? Sattuuko päähän?

• Anonyymi

Ehkä sinun paskamaisuus, pitäs napautella päähän niin katotaan minne sattuu.... Syy syy syy syy syy.... Voi sitä elää asiallisestikin eikä olla paskahousutaksikuski.

• Anonyymi

Minä olen usein odottanut asiakasta Peijaksen edessä ja saanut hyviä kyytejä. Samoin kuin Tikkurilan aseman edessä. Minkä ongelman aloittaja näkee tässä? Vapaa kilpailu sorry.

• Anonyymi

Vapaa kilpailu ei mene pysäköintikiellon ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä vapaata kilpailua ole Dixin bussipysäkillä, siellä näyttää poliisi käyvän tiuhaan sakottamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysäköinninvalvojat suorittavat pysäköinninvalvontaa, eli asia ei kuulu sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä vapaata kilpailua ole Dixin bussipysäkillä, siellä näyttää poliisi käyvän tiuhaan sakottamassa.

Pysäköidä voi minne haluaa. Se on vain eri hintaista eri paikoissa. Voihan 60€ maksu tuntua kalliilta vantaalaisille, koska siellä ei asu kuin sossupummeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikä käy älä valehtele. Poliisilla on muutakin tekemistä kuin jakaa pysäköintivirhemaksuja takseille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikä käy älä valehtele. Poliisilla on muutakin tekemistä kuin jakaa pysäköintivirhemaksuja takseille.

Vantaalla poliisilla menee kaikki työaika juoppojen ja narkkien kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vantaalla poliisilla menee kaikki työaika juoppojen ja narkkien kanssa.

Siellähän ne Dixin ympärillä pyörii, taksit menee samalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellähän ne Dixin ympärillä pyörii, taksit menee samalla

Vantaa on syrjäytyneiden luusereiden pesä.

• Anonyymi

Hmm mikä taksien jättö paikka.. siis missä? Siinä pääovien edessä vai kadun varressa?
      Jos niin vastaavaahan näkee joka sairaalan edessä, valitettavaa koska vievät paikat hetkelliseen pysäköintiin kaikilta muilta. Varsinkin meilahdessa takseja on jatkuvasti paikoissa missä eivät saisi olla ollenkaan/tai pysäköinti on rajoitettu ajallisesti kuten jokin 15min. Tää on tätä, ei kiinnosta ketään ,ei ole ketään minne valittaa ja aina tulee uusia niin minkäs teet...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2112
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1061
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      108
      684
    Aihe