Venäläiset ja persut iloitsevat AfD:n ja muiden venäläismielisten puolueiden menestyksestä

Anonyymi-ap

25

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enimmäkseen tuossa on persujen kohdalla kysymys silkasta tyhmyydestä eikä niinkään putinismista. Putinin hyödyllisiä idiootteja.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Ei ole sattummaa, että kouluttautumattomat äänestävät persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ei ole sattummaa, että kouluttautumattomat äänestävät persuja.

        Kyllähän ne kouluttamattomat vetävät punaisen viivan ja äänestävät "solisaliratteja", kuten putki-Eeroa ja Guze Ninaa.


    • Anonyymi

      Populisti Persut Putinin parhaat kaverit.

    • Anonyymi

      Aloittaja on itse venäjämielinen putinatsi. Nämä mulkut koettavat lyödä kiilaa suomalaisten välille. Tiedä sitten kuuluuko tämä valehtelija äärioikeistoon tai äärivasemmistoon, jotka molemmat nuolevat Putlerin pepaa.
      Voi tuo mulkero toki olla ihan Pietaristakin?

      • Anonyymi

        Vielä on teillä persuilla aika tulla järkiinne ja lopettaa Venäjän epäsuora tukeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä on teillä persuilla aika tulla järkiinne ja lopettaa Venäjän epäsuora tukeminen.

        Putin on naZi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä on teillä persuilla aika tulla järkiinne ja lopettaa Venäjän epäsuora tukeminen.

        Taidat olla demari...tai sitten tyhmä. Tai varmaan molempia. Katteleppa Heinäluoma, Pekkarinen Lipponen....versus Halla aho.


    • Anonyymi

      AfD-puoluetta ei edes huolita persujen ECR-ryhmään venäjämielisten takia. Toisin on laitavasemmistolaisessa putinistien Left-ryhmässä, johon Andersson on liittymässä.

      • Anonyymi

        No persut ovat joka tapauksessa ovat eri palstoilla ylistäneet AfD:n vaalivoittoa "järjen voittona" demareista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No persut ovat joka tapauksessa ovat eri palstoilla ylistäneet AfD:n vaalivoittoa "järjen voittona" demareista.

        Jokainen demarien menettämä ääni on suuri ilon aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen demarien menettämä ääni on suuri ilon aihe.

        Varsinkin kun se ääni meni yhä enemmän vasemmalle. Sitä varmaan tarkoitit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin kun se ääni meni yhä enemmän vasemmalle. Sitä varmaan tarkoitit ?

        Demarien, vasemmistoliiton ja vihreiden eu-ryhmät pienenivät.


    • Anonyymi

      Demarit ovat ja pysyvät. Persut tulivat ja menivät. Siinä ero.

      • Anonyymi

        SDP:n jäsenissä on enemmän yli 80 kuin alle 60 vuotiaita.


    • Muistetaan, että Suomessa eniten ääniä saanut mies on oikeasti Gaspromin mies eli Putlerin lähetti.
      Hän myi pääministerikautensa tiedot venäläisille hyvään hintaan eikä tahdo muistella tuota.
      Tuohon verrattuna persujen venäläiskontaktit ovat kolmosdivarin ukkoja.

      • Anonyymi

        Kommunisti joka pitäisi kyyditä Venäjälle?


    • Anonyymi

      Venäjän tyytyväisyyden pitäisi pistää hälytyskellot soimaan jokaisella länsimaista demokratiaa puolustavalla. Mutta tietysti jos tukee Venäjän agendaa, kuten ”laita”oikeisto tuppaa tekemään, niin demokratiankin voi heittää sinne romukoppaan.

    • Anonyymi

      Vassariryhmässä niitä venäjämielisiä on. Lisäksi Antifan ja Sinn Feinin kannattajia.

      • Anonyymi

        Varmasti myös hamasin sympatisoijia. Vasemmistolaita koostuu oikeasti demokratian vastustajista.

        Nythän meidän eduskuntakin saa taas tosi putinistin punaisen kobran tilalle.


    • Anonyymi

      Ei jää epäselväksi mitä ryhmittymiä Venäjä on vaaleissa tukenut rahoituksella, propagandalla ja some-trollauksella.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Liukasta laskiaista" sanoi persu kun putler hyökkäsi Ukrainaan.

    • Anonyymi

      Emmanuel on ihan kusessa, uuden äärellä.🥸

    • Anonyymi

      Mikähän porukka EU-parlamentissa vaatii äänekkäimmin patestiinalaisille omaa valtiota?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe