Persut ovat putinistien rinnalla loppuun saakka.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000010490099.html
Venäläiset ja persut iloitsevat AfD:n ja muiden venäläismielisten puolueiden menestyksestä
25
264
Vastaukset
- Anonyymi
Enimmäkseen tuossa on persujen kohdalla kysymys silkasta tyhmyydestä eikä niinkään putinismista. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
- Anonyymi
Juuri näin. Ei ole sattummaa, että kouluttautumattomat äänestävät persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ei ole sattummaa, että kouluttautumattomat äänestävät persuja.
Kyllähän ne kouluttamattomat vetävät punaisen viivan ja äänestävät "solisaliratteja", kuten putki-Eeroa ja Guze Ninaa.
- Anonyymi
Populisti Persut Putinin parhaat kaverit.
- Anonyymi
Aloittaja on itse venäjämielinen putinatsi. Nämä mulkut koettavat lyödä kiilaa suomalaisten välille. Tiedä sitten kuuluuko tämä valehtelija äärioikeistoon tai äärivasemmistoon, jotka molemmat nuolevat Putlerin pepaa.
Voi tuo mulkero toki olla ihan Pietaristakin?- Anonyymi
Vielä on teillä persuilla aika tulla järkiinne ja lopettaa Venäjän epäsuora tukeminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä on teillä persuilla aika tulla järkiinne ja lopettaa Venäjän epäsuora tukeminen.
Putin on naZi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä on teillä persuilla aika tulla järkiinne ja lopettaa Venäjän epäsuora tukeminen.
Taidat olla demari...tai sitten tyhmä. Tai varmaan molempia. Katteleppa Heinäluoma, Pekkarinen Lipponen....versus Halla aho.
- Anonyymi
AfD-puoluetta ei edes huolita persujen ECR-ryhmään venäjämielisten takia. Toisin on laitavasemmistolaisessa putinistien Left-ryhmässä, johon Andersson on liittymässä.
- Anonyymi
No persut ovat joka tapauksessa ovat eri palstoilla ylistäneet AfD:n vaalivoittoa "järjen voittona" demareista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No persut ovat joka tapauksessa ovat eri palstoilla ylistäneet AfD:n vaalivoittoa "järjen voittona" demareista.
Jokainen demarien menettämä ääni on suuri ilon aihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen demarien menettämä ääni on suuri ilon aihe.
Varsinkin kun se ääni meni yhä enemmän vasemmalle. Sitä varmaan tarkoitit ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin kun se ääni meni yhä enemmän vasemmalle. Sitä varmaan tarkoitit ?
Demarien, vasemmistoliiton ja vihreiden eu-ryhmät pienenivät.
- Anonyymi
Demarit ovat ja pysyvät. Persut tulivat ja menivät. Siinä ero.
- Anonyymi
SDP:n jäsenissä on enemmän yli 80 kuin alle 60 vuotiaita.
Muistetaan, että Suomessa eniten ääniä saanut mies on oikeasti Gaspromin mies eli Putlerin lähetti.
Hän myi pääministerikautensa tiedot venäläisille hyvään hintaan eikä tahdo muistella tuota.
Tuohon verrattuna persujen venäläiskontaktit ovat kolmosdivarin ukkoja.- Anonyymi
Kommunisti joka pitäisi kyyditä Venäjälle?
- Anonyymi
Venäjän tyytyväisyyden pitäisi pistää hälytyskellot soimaan jokaisella länsimaista demokratiaa puolustavalla. Mutta tietysti jos tukee Venäjän agendaa, kuten ”laita”oikeisto tuppaa tekemään, niin demokratiankin voi heittää sinne romukoppaan.
- Anonyymi
Vassariryhmässä niitä venäjämielisiä on. Lisäksi Antifan ja Sinn Feinin kannattajia.
- Anonyymi
Varmasti myös hamasin sympatisoijia. Vasemmistolaita koostuu oikeasti demokratian vastustajista.
Nythän meidän eduskuntakin saa taas tosi putinistin punaisen kobran tilalle.
- Anonyymi
Ei jää epäselväksi mitä ryhmittymiä Venäjä on vaaleissa tukenut rahoituksella, propagandalla ja some-trollauksella.
- Anonyymi
- Anonyymi
"Liukasta laskiaista" sanoi persu kun putler hyökkäsi Ukrainaan.
- Anonyymi
Emmanuel on ihan kusessa, uuden äärellä.🥸
- Anonyymi
Mikähän porukka EU-parlamentissa vaatii äänekkäimmin patestiinalaisille omaa valtiota?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399