Venäläiset ja persut iloitsevat AfD:n ja muiden venäläismielisten puolueiden menestyksestä

Anonyymi-ap

25

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enimmäkseen tuossa on persujen kohdalla kysymys silkasta tyhmyydestä eikä niinkään putinismista. Putinin hyödyllisiä idiootteja.

• Anonyymi

Juuri näin. Ei ole sattummaa, että kouluttautumattomat äänestävät persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Ei ole sattummaa, että kouluttautumattomat äänestävät persuja.

Kyllähän ne kouluttamattomat vetävät punaisen viivan ja äänestävät "solisaliratteja", kuten putki-Eeroa ja Guze Ninaa.

• Anonyymi

Populisti Persut Putinin parhaat kaverit.

• Anonyymi

Aloittaja on itse venäjämielinen putinatsi. Nämä mulkut koettavat lyödä kiilaa suomalaisten välille. Tiedä sitten kuuluuko tämä valehtelija äärioikeistoon tai äärivasemmistoon, jotka molemmat nuolevat Putlerin pepaa.
      Voi tuo mulkero toki olla ihan Pietaristakin?

• Anonyymi

Vielä on teillä persuilla aika tulla järkiinne ja lopettaa Venäjän epäsuora tukeminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä on teillä persuilla aika tulla järkiinne ja lopettaa Venäjän epäsuora tukeminen.

Putin on naZi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla demari...tai sitten tyhmä. Tai varmaan molempia. Katteleppa Heinäluoma, Pekkarinen Lipponen....versus Halla aho.

• Anonyymi

AfD-puoluetta ei edes huolita persujen ECR-ryhmään venäjämielisten takia. Toisin on laitavasemmistolaisessa putinistien Left-ryhmässä, johon Andersson on liittymässä.

• Anonyymi

No persut ovat joka tapauksessa ovat eri palstoilla ylistäneet AfD:n vaalivoittoa "järjen voittona" demareista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No persut ovat joka tapauksessa ovat eri palstoilla ylistäneet AfD:n vaalivoittoa "järjen voittona" demareista.

Jokainen demarien menettämä ääni on suuri ilon aihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen demarien menettämä ääni on suuri ilon aihe.

Varsinkin kun se ääni meni yhä enemmän vasemmalle. Sitä varmaan tarkoitit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin kun se ääni meni yhä enemmän vasemmalle. Sitä varmaan tarkoitit ?

Demarien, vasemmistoliiton ja vihreiden eu-ryhmät pienenivät.

• Anonyymi

Demarit ovat ja pysyvät. Persut tulivat ja menivät. Siinä ero.

• Anonyymi

SDP:n jäsenissä on enemmän yli 80 kuin alle 60 vuotiaita.

• Muistetaan, että Suomessa eniten ääniä saanut mies on oikeasti Gaspromin mies eli Putlerin lähetti.
      Hän myi pääministerikautensa tiedot venäläisille hyvään hintaan eikä tahdo muistella tuota.
      Tuohon verrattuna persujen venäläiskontaktit ovat kolmosdivarin ukkoja.

• Anonyymi

Kommunisti joka pitäisi kyyditä Venäjälle?

• Anonyymi

Venäjän tyytyväisyyden pitäisi pistää hälytyskellot soimaan jokaisella länsimaista demokratiaa puolustavalla. Mutta tietysti jos tukee Venäjän agendaa, kuten ”laita”oikeisto tuppaa tekemään, niin demokratiankin voi heittää sinne romukoppaan.

• Anonyymi

Vassariryhmässä niitä venäjämielisiä on. Lisäksi Antifan ja Sinn Feinin kannattajia.

• Anonyymi

Varmasti myös hamasin sympatisoijia. Vasemmistolaita koostuu oikeasti demokratian vastustajista.

Nythän meidän eduskuntakin saa taas tosi putinistin punaisen kobran tilalle.

• Anonyymi

Ei jää epäselväksi mitä ryhmittymiä Venäjä on vaaleissa tukenut rahoituksella, propagandalla ja some-trollauksella.

• Anonyymi
    • Anonyymi

"Liukasta laskiaista" sanoi persu kun putler hyökkäsi Ukrainaan.

• Anonyymi

Emmanuel on ihan kusessa, uuden äärellä.🥸

• Anonyymi

Mikähän porukka EU-parlamentissa vaatii äänekkäimmin patestiinalaisille omaa valtiota?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3089
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2970
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2859
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      1977
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1637
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1575
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      18
      1480
    Aihe