Mulle tuli vv. 1985-1995
Vastaukset 20
- Anonyymi
Kokeeksi tilasin kylläkin 2019, mutta eipä se enää sisällä niin hyviä sarjoja.
- Anonyymi
Tuli kyllä ja siitä aina tapeltiin kuka ehtii ensin
- Anonyymi
Meille tuli päivän sanomalehti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille tuli päivän sanomalehti
Tuli sekin Hesari nimittäin
- Anonyymi
joo, ja sitten toinen kyttäs koko ajan, että joko sä oot lukenu sen, anna se jo, sitten kun lehti oli luettu, niin se heitettiin lattialle, tossa on....
- Anonyymi
1980-1995. Ai että.
- Anonyymi
Tuli. Niistä opin, että Aku on hyvä, mutta epäonninen. Roope, Kroisos, Iines ja Hannu pahoja.
- Anonyymi
Minä rakastin Milla Magiaa.Paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rakastin Milla Magiaa.Paras.
Mä kans ihana mun idoli Magica De Spell! Jolla nimellä kutsun joskus tytärtäni.
Tuli Aku Ankka mulle kotiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kans ihana mun idoli Magica De Spell! Jolla nimellä kutsun joskus tytärtäni.
Tuli Aku Ankka mulle kotiin.Vuosina 1967-1973 ??
- Anonyymi
Mulla niitä on 3 isoa kuljetus laatiikkoa täynnä vanhoja ja uudempiakin. Keräilly aikanaan... Vieläkin laitan talteen nitä. Jopa lueskelenkin.Nim. Keräilijä.
- Anonyymi
Vielä kysymykseen: Kotiin tilattiin n -66-72.
Tuli se kun olin lapsi. Vuosia en muista, mutta 2000 -luvun puolella oltiin jo reippaasti.
- Anonyymi
Minä kerään nyt niitä Aku Anka parhaat albumeja (tehtiin 1970-1990-lukujen välillä) kun niissä on niitä Carl Barksin klassikkotarinoita
- Anonyymi
Vuodesta 1984 johonkin ysärin alkuun tuli. Mummu tilasi kaikille lapsenlapsille sen lahjaksi.
- Anonyymi
Eipä tullut. Me oltiin vähävaraisia.
- Anonyymi
Meillä kasvatettiin käyttään kirjastoa.Olihan tuolla melkein kaikki kylän lapset muutkin.
Oi niitä aikoja.Kuunneltiin satuja ja musiikkia myös.Se oli sitä sosiaalista aikaa.Lapsen pitää saada jo varhain nähdä millaisia kuspäitä ihmiset on ettei sitte pety liikaa aikuisena.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052220Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3901242- 761035
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö215968Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65676- 46644
- 33627
- 34608
- 88597
- 41574