Tämä sattui pari vuotta sitten seurustellessani erään hehkeän blondin kanssa. Kaikki meni mahtavasti ja juteltiin yhteen muuttamisesta, avaimet toistemme asuntoihin vaihdettiin. Kaiken piti olla valmista meille kahdelle. Tuolloin olin itse töissä ja naiseni opiskeli viimeistä vuotta yliopistolla.
Yhtenä päivänä päätin yllättää kultani ruokatunnillani kesken työpäivän kukkapuskan kanssa, ehkäpä pienen päiväpanon toivossa. Menin hänen asunnolleen avaimellani ja yllätys oli suuri. Olohuoneesta kuului voihketta ja vikinää. Siellä joku tatuoitu kukkakeppi nai minun naistani!! Ei stana, mä ajattelin. Meikäläinen painaa duunissa päivät ja muija painaa sängyssä!
Humalasalolle tuli kiire lähteä vetämään pelipaikalta, mutta onneksi sain sitä niskasta kiinni. Ei päässy poika helpolla.
Miten tämä kuuluu tänne töppäysosastolle?! No minä töppäsin, kun en tunkenut sitä kukkapuskaa jomman kumman perseeseen poikittain!
Tyttöystäväni jäi kiinni
13
5348
Vastaukset 13
- soosoo
Joo, ja töppäsit myös siinä, kun raivoissasi kävit kiinni siihen tatuoituun kukkakeppiin. Eihän hän välttämättä tiennyt, että tyttöystäväsi on varattu.
- Hah hah.
Sulle soosoo:
Kai se tyttö ny tietää olevansa varattu. Sä täs töppäsit. xP - soosoo
Hah hah. kirjoitti:
Sulle soosoo:
Kai se tyttö ny tietää olevansa varattu. Sä täs töppäsit. xPSinähän tässä töppäsit, kun et luettua ymmärrä. Se "tatuoitu kukkakeppi" tai toisessa kohtaa "humalasalko" oli se mies, joka alkuperäisen tyttöystävää pani. Alkuperäinen tarttui sitä MIESTÄ niskasta kiinni, eikä päästänyt häntä omien sanojensa mukaan helpolla.
Tyttöystävän päällehän se raivo olisi pitänyt purkaa, koska hän tiesi olevansa varattu. Tuntematon mies sen sijaan saattoi luulla tytön olevan vapaa. - Miihkaeli
Ai töppäsin, kun hieman ojensin kaveria, jonka yllätin naimasta tyttöystävääni?! Ihan sama, tiesikö se juippi naisen olevan varattu vai ei. Naiseen en kuitenkaan kajoa, joten kundi joutui sijaiskärsijäksi.
Olisi kiva kuulla, mitä sinä olisit vastaavassa tilanteessa tehnyt? Pahoitellut, että tulit kesken aktin ja odotellut ulkona, kunnes kaveri olisi heittänyt rojut ränniin? Jälkeenpäin olisitte voineet oluen ääressä vertailla kokemuksianne... - Suhonen
soosoo kirjoitti:
Sinähän tässä töppäsit, kun et luettua ymmärrä. Se "tatuoitu kukkakeppi" tai toisessa kohtaa "humalasalko" oli se mies, joka alkuperäisen tyttöystävää pani. Alkuperäinen tarttui sitä MIESTÄ niskasta kiinni, eikä päästänyt häntä omien sanojensa mukaan helpolla.
Tyttöystävän päällehän se raivo olisi pitänyt purkaa, koska hän tiesi olevansa varattu. Tuntematon mies sen sijaan saattoi luulla tytön olevan vapaa.Siinä se varsinainen töppi olis ollu, jos olis tän "tatuoidun kukkakepin" päästäny menemään ilman mitään seuraamuksia. Kyllähän sitä nyt hiukan pitää ojentaa, tiesi hän näitten seurustelusta tai ei. Ja pystyykö tollasessa tilanteessa ihan järkevästi ajattelemaan? Miten tollaseen osaa valmistautua? Eikä alkuperäinen kirjottaja sanonut, miten hän "ojensi" tätä "humalasalkoa". Ehkä hän vaan piti puhuttelun sille. :)
- soosoo
Miihkaeli kirjoitti:
Ai töppäsin, kun hieman ojensin kaveria, jonka yllätin naimasta tyttöystävääni?! Ihan sama, tiesikö se juippi naisen olevan varattu vai ei. Naiseen en kuitenkaan kajoa, joten kundi joutui sijaiskärsijäksi.
Olisi kiva kuulla, mitä sinä olisit vastaavassa tilanteessa tehnyt? Pahoitellut, että tulit kesken aktin ja odotellut ulkona, kunnes kaveri olisi heittänyt rojut ränniin? Jälkeenpäin olisitte voineet oluen ääressä vertailla kokemuksianne...Njooh, olen nainen ja hetero. Että kylläpä menisin ihan mykäksi, jos näkisin jonkun miehen suihkivan rojua poikaystäväni ränniin. Mutta jos näkisin poikaystäväni paneskelevan toisen naisen kanssa, pyytäisin naista poistumaan välittömästi ja haukkuisin sitten poikaystäväni lyttyyn.
Olen siis sitä mieltä, että haukutaan se, kelle haukut kuuluu, eli pettäjä. Petoskumppanille kun ei aina kerrota, että ollaan varattuja. - Oikea osoite
soosoo kirjoitti:
Sinähän tässä töppäsit, kun et luettua ymmärrä. Se "tatuoitu kukkakeppi" tai toisessa kohtaa "humalasalko" oli se mies, joka alkuperäisen tyttöystävää pani. Alkuperäinen tarttui sitä MIESTÄ niskasta kiinni, eikä päästänyt häntä omien sanojensa mukaan helpolla.
Tyttöystävän päällehän se raivo olisi pitänyt purkaa, koska hän tiesi olevansa varattu. Tuntematon mies sen sijaan saattoi luulla tytön olevan vapaa.Kyllähän jätkä lähtee romanttiselle päiväpanolle jos joku blondi sellaista ehdottaa. Silloin jannu tietenkinolettaa naisen olevan vapaa. Tässä tapauksessa ei tietenkään ole täysin varmaa, että oliko kukkakeppi bona fide. Jos oli, niin sillonhan hän oli täysin syytön.
Muija olisi ansainnut todellisen selkäsaunan, mutta sillonhan viaton petetty olisi joutunut syytetyn penkille. Niin ne petolliset naiset miehiä sortavat. - Miihkaeli
soosoo kirjoitti:
Njooh, olen nainen ja hetero. Että kylläpä menisin ihan mykäksi, jos näkisin jonkun miehen suihkivan rojua poikaystäväni ränniin. Mutta jos näkisin poikaystäväni paneskelevan toisen naisen kanssa, pyytäisin naista poistumaan välittömästi ja haukkuisin sitten poikaystäväni lyttyyn.
Olen siis sitä mieltä, että haukutaan se, kelle haukut kuuluu, eli pettäjä. Petoskumppanille kun ei aina kerrota, että ollaan varattuja.Ai, olet nainen. No se selittää rauhallisen ja äiteemäisen suhtautumisesi.
Sinulla ei varmaan myöskään ole kokemusta tilanteesta, että yllättäisit poikaystäväsi naimasta jotain toista naista? Toivottavasti et edes joudu siihen tilanteeseen. Mutta helppo se on kuule täällä puhua, miten reagoisi tilanteeseen. Mutta kun se yllättää, niin saattaapi helposti mennä puurot ja vellit sekaisin.
Ja kyllä exäni sai kuulla minulta kunniansa, eli älä huoli. Lisäksi hän pitkään kinusi minua takaisin, mutta sitä töppäystä en onneksi tehnyt! - soosoo
Miihkaeli kirjoitti:
Ai, olet nainen. No se selittää rauhallisen ja äiteemäisen suhtautumisesi.
Sinulla ei varmaan myöskään ole kokemusta tilanteesta, että yllättäisit poikaystäväsi naimasta jotain toista naista? Toivottavasti et edes joudu siihen tilanteeseen. Mutta helppo se on kuule täällä puhua, miten reagoisi tilanteeseen. Mutta kun se yllättää, niin saattaapi helposti mennä puurot ja vellit sekaisin.
Ja kyllä exäni sai kuulla minulta kunniansa, eli älä huoli. Lisäksi hän pitkään kinusi minua takaisin, mutta sitä töppäystä en onneksi tehnyt!En ole yllättänyt ketään housut kintuissa, vaikka minua petetty onkin. Mutta mulla on jonkin verran sinkkuajaltani kokemusta miehistä, jotka eivät vongatessaan kertoneet olevansa varattuja ja piilottivat mahdollisen sormuksensa.
Kerrankin lähdin ravintolasta mukavan miehen luo jatkoille, juteltiin ja kuunneltiin musiikkia. Sitten siinä romanttisessa tunnelmassa mies alkoi lähennellä. Jossain vaiheessa pistäydyin vessassa. Siellä oli pullo naisten hajuvettä ja jotain meikkejä. Ei, mies ei ollut transu. Sain tyypistä ongittua vähän kuulusteltuani, että vaimo oli sukulaisten luona käymässä. Tilasin taksin kotiin, enkä ottanut mieheen enää yhteyttä.
Kyllä olisi mennyt vihat väärään osoitteeseen, jos olisin ehtinyt miehen kanssa pidemmälle ja vaimo olisi kesken temppujen paukannut kotiin ja käynyt minuun käsiksi. - Vikke555
soosoo kirjoitti:
En ole yllättänyt ketään housut kintuissa, vaikka minua petetty onkin. Mutta mulla on jonkin verran sinkkuajaltani kokemusta miehistä, jotka eivät vongatessaan kertoneet olevansa varattuja ja piilottivat mahdollisen sormuksensa.
Kerrankin lähdin ravintolasta mukavan miehen luo jatkoille, juteltiin ja kuunneltiin musiikkia. Sitten siinä romanttisessa tunnelmassa mies alkoi lähennellä. Jossain vaiheessa pistäydyin vessassa. Siellä oli pullo naisten hajuvettä ja jotain meikkejä. Ei, mies ei ollut transu. Sain tyypistä ongittua vähän kuulusteltuani, että vaimo oli sukulaisten luona käymässä. Tilasin taksin kotiin, enkä ottanut mieheen enää yhteyttä.
Kyllä olisi mennyt vihat väärään osoitteeseen, jos olisin ehtinyt miehen kanssa pidemmälle ja vaimo olisi kesken temppujen paukannut kotiin ja käynyt minuun käsiksi.Jos olisit harrastanut seksiä tämän amatöörin kanssa, joka ei pystynyt salaamaan suhdettaan, olisit ollut hänen vaimolleen se toinen nainen. Eli se, joka on vietellyt hänen herkän ja viattoman miehensä ja ennen kaikkea tullut rikkomaan heidän avioliittonsa. Varmasti mies olisi saanut kyytiä, mutta niin myös sinä.
Eli ihan turha olisi ollut odottaa, että tämä nainen olisi tuntenut hitustakaan myötätuntoa sinua kohtaan. Eri asiaa saattaisi olla, mikäli ei yllätä toista rysän päältä. Silloin se "toinen nainen" tai "toinen mies" jää usein kasvottomaksi, joten omaa vihaakin on helpompi kanavoida siihen omaan pettäjäkumppaniinsa. Toki niitäkin miehiä/naisia varmasti löytyy, jotka metsästävät tämä toisen osapuolen ja antavat isän kädestä. - soosoo
Miihkaeli kirjoitti:
Ai, olet nainen. No se selittää rauhallisen ja äiteemäisen suhtautumisesi.
Ja kyllä exäni sai kuulla minulta kunniansa, eli älä huoli. Lisäksi hän pitkään kinusi minua takaisin, mutta sitä töppäystä en onneksi tehnyt!Niin, täytyy vielä todeta, että tarinasi oli kyllä varsin hauskasti kerrottu ;)
- sen....
Miihkaeli kirjoitti:
Olisi kiva kuulla, mitä sinä olisit vastaavassa tilanteessa tehnyt? Pahoitellut, että tulit kesken aktin ja odotellut ulkona, kunnes kaveri olisi heittänyt rojut ränniin? Jälkeenpäin olisitte voineet oluen ääressä vertailla kokemuksianne...pitäisi mennä ääliö.
- Anonyymi00013
Minulle jäi paskanmaku nuoruudenheilastani. Päätin iloisesti yllättää silloisen parikymppisen tyttöystäväni ja ajaa päiväseltään mökille jossa tää oli ystävineen viikonloppua viettämässä. Töräytin sitten lauantaina vaille puolenpäivän mökin pihaan ja astelin sisälle. Siellä lakosi tunkkaisessa ilmassa puolenkymmentä tyyppiä sikinsokin unilla mutta ei tyttöystäväni. Koska nurkassa oli siskonpeti kahden tyynyn ja peiton kera peuhattuna aattelin että ehkä tää on noussu ja päätin tsekata rantasaunan.
Siellä todellisuus iskikin päin näköä kirjaimellisesti. Rannan isoista ikkunoista jo näkyi kun aika iso podattu kaveri nussi jotain muijaa takaapäin kuin kani ja veti letistä. Ja kukas se siinä tän kundin edessa muu kuin oma tyttöystäväni perse pystyssä ja pää kenossa taakse kun tätä kiskotan letistä ja survotaan takaapäin.
Olivat varmaan niin sekaisin illasta ja toisistaan ettei mitään reaktiota heillä ympäristöstään. En mennyt sisään järkytykseltä ja oman turvallisuutenikaan vuoksi. Sen sijaan kaivoin puhelimen ja asetin sen hetkeksi kuvaamaan ikkunan taakse muutamaksi minuutiksi ennen kuin poistuin mökiltä.
Ajoin lähimmälle levikkeelle ja varmistin puhelimelta oliko kokemus oikea ja olihan se. Videolle tuli kun äijä tikkaa ensin takaapäin ja tyttöystäväni kääntyy ottamaan tältä suihin.
Sunnuntaina lähetin tän videon muijalleni siitä tuli hälle aika kovat morkkikset. Koitti selitellä ettei se ollut hän vaan vähän samannäköinen ystävä ja lopulta tunnusti sekoilleensa kännissä. Vähän aikaa koitettiin etsiä keinoja muttaei parisuhde jatkunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606