Ruotsissakin hävetään Jehovan todistajia. Vaimo ei saa käydä asuinalueellaan kentällä. Minä en saa sanoa pojan naisystävälle, että olen Jehovan todistaja.
Jehovan todistajia hävetään
14
351
Vastaukset
Niin, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Jos satuihin välttämättä haluaa uskoa, niin onhan niitä ei-vahingollisia satuja vaikka millä mitalla. Vaikkapa tasen ja ruttenvordtin seikkailut Kärsämäellä sekä hulvaton Melkein Ylöstempaus Jerusalemin Öljymäellä 1910
- Anonyymi
Turhuutta
- Anonyymi
Monet JT:t häpeävät uskontoaan eivätkä kerro siitä tuttavilleen. Kentälläkin oppikysymyksiä kaunistellaan, kun ei kehdata sanoa niin kuin oikeasti järjestö opettaa.
- Anonyymi
Minua hävettäisi kysyä ovenavaajalta: "haluatko totella meidän järjestöämme vai kuolla?"
Todennäköisesti esittäisin asiani jollain eri tavalla, vaikka tuostahan periaatteessa on kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua hävettäisi kysyä ovenavaajalta: "haluatko totella meidän järjestöämme vai kuolla?"
Todennäköisesti esittäisin asiani jollain eri tavalla, vaikka tuostahan periaatteessa on kysymys.Kun todistajat kertovat ovella, kuinka kaikki pahat ihmiset hävitetään harmageddonissa, pitää muistaa pyytää heitä määrittelemään paha ihminen. Ainut oikea vastaus on tietenkin se, että kaikki jotka eivät ole Jehovan todistajia, Jumala tappaa. Täten olet "paha", jos et kuulu järjestöön. Kaikki löpinät siitä, että Jumala katsoo kaikkien sydämeen ja arvioi siltä pohjalta, on valhetta tai sitten yksittäisten todistajien omia uskomuksia, koska he eivät kykene sovittelemaan päässään ajatusta, että rakastava Jumala surmaisi 99% väestöstä vain siksi, etteivät he kuuluneet johonkin järjestöön.
- Anonyymi
JT opit ovat niin ääriajattelua, että niitä ei voi sanoa ovenavaajalle. Siksi niitä kaunistellaan..
- Anonyymi
No eihän tuo mikään salaisuus ole, että kenttäily- ja kärryvahtitunnit suoritetaan mieluummin naapurikaupungin kujilla ja kaduilla.
Tuttuja ne on ostosvahtien kurkkivat ja kuikuilevat naamatkin jo oman kylän marketin hyllyjen välissä.
Mutta heille voi olla ystävällinen ja kysyä heiltä heille kotoisan ja tervetulleen tunnelman saamiseksi.
Oonkos siitä maailmanlopusta kuulunut mittään ?- Anonyymi
Noinko paljon ahdistaa, että pitää valehdella?
- Anonyymi
Onkos Huittisissa jehovakärryjä lainkaan? Kuulis samalla kuulumisia sieltä päin!
- Anonyymi
Soopaa jauhat
- Anonyymi
Ja soopamieskin on vielä valveilla.
Meneppäs nyt nukkumaan.
" joka ilta kun lamppu sammuu. . ."
JT:lla on aina lamput sammuneena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja soopamieskin on vielä valveilla.
Meneppäs nyt nukkumaan.
" joka ilta kun lamppu sammuu. . ."
JT:lla on aina lamput sammuneena.Aika ihana kommentti :D :D :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ihana kommentti :D :D :D :D
Onko tuo D kuppikoko?
- Anonyymi
Kiusallinenhan tuo on asiaksensa
Jos toimittaa jehovantodistajan postiluukkuun scannattuja näytteitä tai valokopioita vanhoista vartiotorneista maailmanloppuvuoden kohdalta taikka sellaisista vanhoista opeista jotka nykyisin kiistetään koskaan ollenkaan, niin todistaja saa periaatteessa rauhassa funtsia missä on mukana.
Toisaaltahan siellä on mielenhallinta, mutta on myös salaista epäilyä ja epäuskoa, mitä osoittaa jäsenkunnan jatkuva supistuminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256