Kuten tiedämme, kaupoista on nyt saatavissa aikaisempaa vahvempia alkoholisjuomia, olutta ja viiniä.
Siksipä tähdennän:
Jättäkää, hyvät ihmiset, oluet ostamatta, ostakaa mieluummin viiniä, jos esimerkiksi haluatte joskus aterioida perheen, ystävien tai tuttavien kanssa tavallista juhlavammin.
Olut nimittäin on rahvaan, viini fiksujen juomaa.
Oluen eli kaljan juojat ovat lähinnä yksinkertaista ja matalamielistä pöhnäporukkaa, joka kaljaa aikansa ryystettyään istuu pöydän ääressä silmät tapillaan, ei kuule eikä näe eikä tajua yhtään mitään...
Janojuomaksi alkoholia ei ole tarkoitettu ollenkaan, raikas vesi on parasta janojuomaa, vaikkapa sokeroimattomalla mustaherukkamehulla maustettuna.
ÄLKÄÄ HYVÄ IHMSET OLUTTA KAUPOISTA OSTAKO
6
346
Vastaukset
- Anonyymi
Sama koskee tietysti asiointia Alkossa.
Jättäkää oluet ostamatta, ostakaa viiniä tai jotain terävää, mutta älkää olutta. Se tekee ihmiset pöhnäpäiksi.- Anonyymi
Näin muuten on,
kirkkohistoriakin sen todistaa.
Martti Luther oli rahvaanomainen saksalainen oluenjuoja,
joka oli uudistavinaan kirkon, mutta pöhnäpäissään riisui siitä
kaiken ylevyyden, teki siitä kylmän, kalsean instituution.
Käykääpä joskus etelänmatkalla, Espanjassa tai Italiassa, seuraamassa roomalaiskatolisessa kirkossa jumalanpalvelusta, tavallisena pyhänä ja varsinkin pääsiäisenä.
Sitten tajuatte, mitä olemme menettäneet.
- Anonyymi
Kalja on junttien juomaa.
- Anonyymi
Litran juot ja kaks kuset.
- Anonyymi
Silmät tapillaan istuvan tuoppinsa ääressä,
jonnekin hämärään tuijottaen,
välillä itsekseen röyhtäisevät...
- Anonyymi
Minä ostan Teboililta pivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882