Eikö muka ole 20 - 30 vuotiaita ?
Onko täällä kaikki jotain 50 - 70 v
44
486
Vastaukset
- Anonyymi
Itse 55+ N ..
- Anonyymi
Minä 50+ n..
- Anonyymi
60 m
- Anonyymi
Ei kun siltä väliltä, 40+.
- Anonyymi
Välillä täällä ollut nuorempia mutta taitaa olla harvassa ja juttujen perusteella en ihmettele yhtään. Taitaa olla niin että ne sairaimmat tekstit syntyy jonkun vanhan katkeran ukon / akan toimesta.
- Anonyymi
49v
- Anonyymi
42v m.
- Anonyymi
44v .. n
- Anonyymi
Miksi vauvoilla olisi ikävä muuta kuin tissiä?
- Anonyymi
Sinä katkera olet todennäköisesti lähempänä vaippaikää, kuin elämän iloa pursuava pari-kolmekymppinen. /sivusta vaan
- Anonyymi
Turhaa vanha ukko täältä nuorta saat! Tai muutenkaan 🤣
- Anonyymi
Kyllä, kaikki ovat +70 v. Tämä on seniori-palsta.
- Anonyymi
Ollaan palstan valloittajia 👍🏼
Nuorilla on ne jodelit ja muut missä voi sekoilla yhtälailla. Enemmän samanikäisiä siellä heille.
Täällä enemmän mitä joilla on joku entinen, ystävä, ihastus, vanhoja lavereita joita kaivata kun muuttaneet jonnekin ja menneet naimisiin niin ettei sukunimi enää ole sama.
On kyllä vaikea löytää nsispuolisia lapsuuskavereita juuri sen takia.
Miehillä helpompaa kun ei juuri nimet muutu vaikka vihitty. - Anonyymi
Eihän täällä ole kuin pelkkiä homoja ja lepsoja. Homoja enimmäkseen etsimässä korviketta isälleen.
- Anonyymi
Tarkemmin 60v - 90v.
- Anonyymi
Olen 54!
- Anonyymi
Melko vähän todennäkösesti.
- Anonyymi
Henkisesti nyt ainakin. Odotan kovasti kesäloman aikana nuorentuvani kuitenkin n. 5-10v per viikko, ja palaavani omanikäisenä töihin syksyllä.
- Anonyymi
Taitaa naiset olla vähän iäkkäämpiä ja miehet alle 30v. Eli äitiensä ikäisiä naisia ;)
- Anonyymi
Jos nätisti pyydät niin voin olla ihan mitä haluat.
Mitä haluaisit minun olevan?- Anonyymi
Alle 30 mutta yli 25 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alle 30 mutta yli 25 👌
Hmmmmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmmm
Höm höm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmmm
Hän on ihana 😌
- Anonyymi
Ei ole. Eivät ainakaan ole "ilmoittautuneet". /sivusta vain
- Anonyymi
Juu 50+ m
- Anonyymi
minä oon 30 paikkeilla mut varmaan ainoa sit tääl tätä ikäluokkaa :D
- Anonyymi
Täällä toinen😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä toinen😄
kiva kun ei oo yksin 😄 tämä on vaan niin helppo paikka sanoa ne sanat mitä ei voi ääneen sanoa
- Anonyymi
Lataa Jodelli oot väärässä paikassa.
- Anonyymi
Ei kiinnosta jodelit ei ylilaudat eikä tällä keskusteluntasolla enää oikeen tämäkään. Välillä pakko purkaa jotain tänne.
- Anonyymi
Mene sopivammalle palstalle.
esim suomi24 30plus
https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/ikaryhmat/30-plus?page=1
chat eli kahvihuone
https://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=861&gid=6
treffit:
https://treffit.suomi24.fi/site/login - Anonyymi
30v m.
- Anonyymi
Se onkin kumma kun eivät ole ikäluokkiensa palstoilla. Onko niin avutonta ettei sinnekään osaa missä on ikäkavereita, vai tekeekö salaa mieli kurkistella mitä me vanhat täällä elostellaan?
Teillä ei ole tainnut omien vanhempienne kanssa vuorovaikutus olla kovin kummoista kun niin tietämättömältä osa porukasta vaikuttaa..- Anonyymi
Lukeeko täällä jossain että seniilit omistavat palstan ? Ei tietääkseni....
- Anonyymi
Jotai 53 ja 70 väliltä.
- Anonyymi
Tunteet ovat universaaleja. Niihin ei ole omistusoikeutta. Jokaisella on oikeus tunteisiinsa ja käsitellä niitä.
Minä nuorempaa ikäluokkaa, 25v täytän…
- Anonyymi
Ensi vuonnako?
- Anonyymi
Onnea! 🥳
- Anonyymi
Wanhusten palstat: https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/ikaryhmat
- Anonyymi
35v kaipaa 39v
- Anonyymi
31v mies täällä kertomassa salaisuuksiaan ✌🏻
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812648Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301457Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841330- 801225
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1361100Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111032Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.29894Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820