Äiti poika ja täti seksit sun muu

Anonyymi-ap

Ai eikö sellaista ole ja kaikki on fantasiaa?
On ja paljonkin.

Ei; en ole hyväksikäytetty lapsi/poika,vaan minähän halusin/fantasioin itseäni tyydyyttäessä asiasta jokaisena iltana ja päivänä.
11-vuotiaana olin jo "nainut" kaikki naaputin tädit mielessäni läpi.
Ja nehän huomas sen-
Muilta tuli kieltävä vastaus,paitsi omalta ja naapurin tädiltä.
Ne "vietteli" minut siks kun kumpikin vaistosi sen mitä haluan.

Vai viettelinkö minä heidät?
Niin päin se taisi olla.
Sen ikäisen "pippeli" ei ole kovin iso,mut oli se ihan yarpeeksi naisen tyydyttämiseen....
Ja tuntui paljon paremmalta kuin oma käsi; kummastakin.

Nain kumpaakin ihan samalla kaavalla ja tavalla.
Saunassa ensin takaapäin ja sitte aamulla/yöllä jalkojen välissä

Onko ne naiset olleet pedofiilejä?
Nykykäsityksen mukaan kyllä.
Mutta entäs sitte?

Sain mitä halusin,eikä jäänut pelkäks haaveiluks...

Äiti mukaaanlukien. (no se ei ollut fantasioissa,mutta silti)
Minä kait olen ollut niin seksuaalinen jo 9v lähtien,et niitä on osunut omalle kohdalle aika monta.
Runkkasin monta kertaa päivässä jo 11 vuotiaana ja himoitsin kaikkia naisia läheltä oma täti ja naapurin tädit mukaanlukien.
Ja asia on niin,että ne NAISET huomas sen minun seksuaalisuuden jo silloin.

Te ette usko,jos luettelen kaikki ne keitä olen nainut ihan alaikäisenä..
Tai muut semmose asiat.

Sisko ja sen kavwrikin tyydytti toisiaan samassa huoneessa ihan minun kuullen/nähden ja valot päällä.
No sisko oli tietenki ihan yhtä seksuaalinen siinä iässä kuin minäkin

6

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Semmostakin ollut;et entinen minua 16v vanhempi avovaimo (56-vuotias) nai 27-vuotiaan poikansa kanssa.
      Alkuun kun pääs ni ilmeisestikin aina kun minä en ollut siellä ja poika oli lomalla äitinsä luona.
      Ei me enää silloin saman katon alla asuttu,mut vietettiin aikaa paljon yhdessä.
      Seksi mukaan lukien.

Mut se nainen teki sitä kummankin kanssa.
      Ei samaan aikaan,mutta kuitenkin.
      Minä tavallaan yllytin kokeilemaan asiaa ; minuahan se kiihotti ihan mielettömästi ja ajatuksena vieläkin.

Asia kiihottaa vieläkin.
      Pitäkää toisianne hyvänä ja sen pojan voi aivan hyvin antaa tehdä niin.
      Hyvää se tekee kaikille.

Eikä se pimppa siitä kulu; päinvastoin toinen haluaa vaan lisää.
      Huomasin kerran jäljistä,että niillähän on jo ollut seksiä aamulla,eli se poika oli nainut äitiään,mut minuahan se vaan kiihotti ja houkuttekin toisen rakastelemaan uudestaan.
      No mnikäs sen kiihottavampaa,kuin se,että toinen haluaa illalla lisää?

• Anonyymi

Kaipa se on hyvä että sinäkin kiksis jotenkin saat tiedän monia jotka oksensi jo ekan lauseen lukiessaan ja tiedän yhden harrin ainakin josta olis tuohon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipa se on hyvä että sinäkin kiksis jotenkin saat tiedän monia jotka oksensi jo ekan lauseen lukiessaan ja tiedän yhden harrin ainakin josta olis tuohon

Ja minä tiedän yhden joka ei osaa kirjoittaa ymmärrettävää suomea. On kai niin sisäsiittoisesta suvusta.

• Anonyymi

Tässäpä näitä kokemuksia;

Nain ykstoistavuotiaana tätiä takaapäin saunassa ja sitten vielä yöllä (kun pikkusisko oli nukahtanut) eestäpäin jalkojen välissä.
      Kahtena päivänä ja keskellä päivää toisen ollessa mökkituvan tuolilla kontillaan ja pikkusisko leikki ulkona,

Naapurin täti PESI eli siis runkkasi minua saman ikäisenä saunassa (tarkasti kai pippelin koon) ; pökin sitä takaapäin kyljittäin jo illalla parisängyssä vähän,mut enempää ei uskaltanut,kun se mies oli siinä samassa leveässä sängyssä toisella puolella sänkyä.
      Mut ei kai sille yullut edes mieleen se,et sen ikäinen poika nai sen vaimoa?
      Tosin epäili se jotai siitä saunomisesta ja kävi oven takana kysymässä et mihin te jäitte.
      Päätteli varmaan jotain siitä kun vaimon nännit tököttää pystyssä ja me jäädään sinne...
      aamulla emäntä vetos siihen,että minua väsyttää ja me ollaan sägyssä vielä vähän aikaa.
      No niin oltiinki.
      Isäntä lähti navettaan.

• Anonyymi

Voi ristus mu tuo taitaa ol yksi niitä sisäsiittosuuden mukanaan tuomia ongelmia

• Anonyymi

Sinun suomenkielentaidottomuusko ei sitten ole?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      135
      1636
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      54
      1540
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1362
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      150
      1305
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1163
    10. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    Aihe