KD on hiljaa Rydman geissistä ?

Anonyymi-ap

No KD llä on eliitin sairas Jumala . Kristinuskon irvikuva . Räsänenkin haluaa sit viinaa lapsille ja muuta kivaa .

12

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa "geissi"?

      Taidat olla tosi uskonnollinen. Mikä tämä sinun uskontosi on? Näyttäisi siltä, että siinä eletään jossain harjoissa.

    • Anonyymi

      KD puolustaa lasten ahdistelijoita !
      Toki kaikkinainen bedofilia on aina ollut uskonnossa mukana.

      • Anonyymi

        Et osannut kertoa, mitä tarkoitat "geissillä", etkä osannut kertoa, mikä on tämä uskontosi, johon niin monesti viittaat.

        Osaatko kertoa, mitä tarkoitat "bedofilialla"?

        KD ei puolusta lasten ahdistelua. Et osannut kertoa, missä tai millä tavalla KD olisi puolustanut lasten ahdistelijoita. Vaikutat hyvin tyypilliseltä vasemmistolaiselta.


    • Anonyymi

      Tämä hallitus on kaikin tavoin pyllistänyt perseensä ihmisyydelle.

      Jos kd:n joukoissa sattuu olemaan oikeasti uskovaisia, siinä onkin itselleen selittelemistä.

      • Anonyymi

        Tyypillisenä vasemmistolaisena lähdet vaihtamaan keskustelun aihetta, kun alkuperäinen väitteesi on osoittautunut pelkäsi mihinkään perustumattomaksi vihanlietsonnaksi.


      • Anonyymi

        Vihavasemmiston argumentointi pyöriin hyvin usein ulosteiden ja peräaukon parissa.


    • Anonyymi

      Kuvailepa miten Rydmanin ahdisteleva käyttäytyminen nuoria naisia kohtaan ja hänen vähättelynsä mediaa kohtaan vastaa teidän kristillisten arvopohjaa koska te kuitenkin tuette häntä kuten kävi välikysymyksessä ?

      Lyhyesti ja omin sanoin eikä mitään piiloutumisyritystä "jossakin muualla olevaan ketjuun ?

      • Anonyymi

        Tuskin saat keskustelun aloittajalta mitään vastausta kyselyysi. Hän näyttäisi olevan sinun kanssasi samaa porukkaa.


    • Anonyymi

      Hiljaisuus on hyväksymisen merkki. Kd on ollut hiljaa Rydmanin suhteen.

      KD:lle on tärkeämpää saada oikeistohallituksen muutokset läpi mm. palkansaajan aseman heikentäminen.

      Ministerille on mukava, kun saa Kelatukea käydessään yksityisellä lääkärillä. Panimonaapurikin on tyytyväinen. Pari tonnia tuli solidaarisuusveroalennustakin. Siksi asioita katsotaan sormien läpi mm. Rydmän, tunnin Turkurata, valtion omaisuuden myynti.

      • Anonyymi

        "Hiljaisuus on hyväksymisen merkki. Kd on ollut hiljaa Rydmanin suhteen."

        Mikä hiljaisuus? Et ole seurannut uutisointia.

        "KD:lle on tärkeämpää saada oikeistohallituksen muutokset läpi mm. palkansaajan aseman heikentäminen."

        Tärkeämpää kuin mikä? Orpon hallitus on parantanut palkansaajan asemaa sen jälkeen kun Rinteen/Marinin hallitus heikensi sitä merkittävästi. Tästä on tällä palstalla oma keskustelunsa, jossa tämä kävi hyvin ilmi.

        "Ministerille on mukava, kun saa Kelatukea käydessään yksityisellä lääkärillä. Panimonaapurikin on tyytyväinen."

        Olet yhtä pahasti pihalla kuin KD:n roolista Orpon 1. hallituksen alkoholipolitiikasta keskustellut Rinteen/Marinin hallituksen ministeri.

        Ministerit saavat yhteiskunnan tukea yksityislääkärikäynteihinsä aivan samalla tavalla kuin sinäkin. Hienoa, että "panimonaapurisi" on tähän tyytyväinen. Solidaarisuusveron alentamisesta on oma keskustelunsa, jossa Rinteen/Marinin hallituksen ministeri yritti puskea läpi itse keksimiään väitteitä, jotka osoittautuivat valheiksi.

        Yrität puskea nyt tähän yhteen keskusteluun monta sellaista aihetta, jotka eivät liity keskustelun aiheeseen (josta et ole vielä edes osannut kertoa, mitä tarkoitat "geissillä"), ja jotka on jo loppuunkäsitelty tällä palstalla ja joissa erityisesti vihavasemmistolla on ollut suuria vaikeuksia käydä asiallista keskustelua ja ymmärtää edes perusasioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Hiljaisuus on hyväksymisen merkki. Kd on ollut hiljaa Rydmanin suhteen."

        Mikä hiljaisuus? Et ole seurannut uutisointia.

        "KD:lle on tärkeämpää saada oikeistohallituksen muutokset läpi mm. palkansaajan aseman heikentäminen."

        Tärkeämpää kuin mikä? Orpon hallitus on parantanut palkansaajan asemaa sen jälkeen kun Rinteen/Marinin hallitus heikensi sitä merkittävästi. Tästä on tällä palstalla oma keskustelunsa, jossa tämä kävi hyvin ilmi.

        "Ministerille on mukava, kun saa Kelatukea käydessään yksityisellä lääkärillä. Panimonaapurikin on tyytyväinen."

        Olet yhtä pahasti pihalla kuin KD:n roolista Orpon 1. hallituksen alkoholipolitiikasta keskustellut Rinteen/Marinin hallituksen ministeri.

        Ministerit saavat yhteiskunnan tukea yksityislääkärikäynteihinsä aivan samalla tavalla kuin sinäkin. Hienoa, että "panimonaapurisi" on tähän tyytyväinen. Solidaarisuusveron alentamisesta on oma keskustelunsa, jossa Rinteen/Marinin hallituksen ministeri yritti puskea läpi itse keksimiään väitteitä, jotka osoittautuivat valheiksi.

        Yrität puskea nyt tähän yhteen keskusteluun monta sellaista aihetta, jotka eivät liity keskustelun aiheeseen (josta et ole vielä edes osannut kertoa, mitä tarkoitat "geissillä"), ja jotka on jo loppuunkäsitelty tällä palstalla ja joissa erityisesti vihavasemmistolla on ollut suuria vaikeuksia käydä asiallista keskustelua ja ymmärtää edes perusasioita.

        "Mikä hiljaisuus? Et ole seurannut uutisointia."

        KD hyväksyi Rydmanin toimet. Mitä muuta olisi pitänyt lukea? Ei ne sanat vaan teot.


        "Tärkeämpää kuin mikä? Orpon hallitus on parantanut palkansaajan asemaa sen jälkeen kun Rinteen/Marinin hallitus heikensi sitä merkittävästi. Tästä on tällä palstalla oma keskustelunsa, jossa tämä kävi hyvin ilmi."

        Miten Orpo on parantanut palkansaajien asemaa? Viimeksi oli puhetta sununtailisien poistamisesta.


        "Olet yhtä pahasti pihalla kuin KD:n roolista Orpon 1. hallituksen alkoholipolitiikasta keskustellut Rinteen/Marinin hallituksen ministeri."

        Somen perusteella ryyppääminen on monelle porvarille, jopa KD edustajille, tärkeää minkä 8% juomia kaupoissa mainostettiin kovasti suurena saavutuksena. Lisäksi Orpo ei kuulemma lasiin sylje itsekään... liekö syy ainaiselle "lomailulle".


      • Anonyymi
        Vakaamies kirjoitti:

        "Mikä hiljaisuus? Et ole seurannut uutisointia."

        KD hyväksyi Rydmanin toimet. Mitä muuta olisi pitänyt lukea? Ei ne sanat vaan teot.


        "Tärkeämpää kuin mikä? Orpon hallitus on parantanut palkansaajan asemaa sen jälkeen kun Rinteen/Marinin hallitus heikensi sitä merkittävästi. Tästä on tällä palstalla oma keskustelunsa, jossa tämä kävi hyvin ilmi."

        Miten Orpo on parantanut palkansaajien asemaa? Viimeksi oli puhetta sununtailisien poistamisesta.


        "Olet yhtä pahasti pihalla kuin KD:n roolista Orpon 1. hallituksen alkoholipolitiikasta keskustellut Rinteen/Marinin hallituksen ministeri."

        Somen perusteella ryyppääminen on monelle porvarille, jopa KD edustajille, tärkeää minkä 8% juomia kaupoissa mainostettiin kovasti suurena saavutuksena. Lisäksi Orpo ei kuulemma lasiin sylje itsekään... liekö syy ainaiselle "lomailulle".

        "KD hyväksyi Rydmanin toimet. Mitä muuta olisi pitänyt lukea? Ei ne sanat vaan teot."

        Mitkä Rydmanin toimet?

        "Miten Orpo on parantanut palkansaajien asemaa?"

        Pääministeri Petteri Orpon toimista voit keskustella vaikka palstalla, jonka aiheena on pääministeri.
        https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/politiikka/paaministeri

        "Viimeksi oli puhetta sununtailisien poistamisesta."

        Siinä keskustelussa vasemmisto lopulta ymmärsi, että se on työntekijöille mahdollisuus eikä uhka ja kitinä vaimeni.

        "Somen perusteella ryyppääminen on monelle porvarille, jopa KD edustajille, tärkeää minkä 8% juomia kaupoissa mainostettiin kovasti suurena saavutuksena."

        Jaa että oikein somessa?

        Ymmärrettävistä syistä et yrittänyt työntää tätä epämääräistä virkettäsi keskusteluun, joka käsittelee KD:n roolia Orpon 1. hallituksen alkoholipolitiikassa. Väitteesi KD:n suhteen on äärimmäisen häpeällinen sinulle itsellesi. Yritä nyt kuitenkin vääntää siitä tuota aihetta varten avatussa keskustelussa.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18024852/kdn-rooli-orpon-1--hallituksen-alkoholipolitiikassa

        "Lisäksi Orpo ei kuulemma lasiin sylje itsekään... liekö syy ainaiselle "lomailulle"."

        Olet aito vihavasemmiston kannattaja, joka epämääräisellä perusteettomalla vihjailulla yrittää loukata muita ihmisiä ja liata heidän maineensa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe