Ensimmäinen päiväni ateistina

Anonyymi-ap

Olin kovan linjan hihhuli, kunnes lakkasin uskomasta luettuani tätä palstaa. Nyt on ensimmäinen päiväni ateistina eilisen illan kääntymisen jälkeen.

Ei ilta- eikä aamurukousta. Ei ahdistusta eikä helvetin pelkoa. On kevyt olo. Ei tarvetta todistaa Jeesuksesta työpaikalla ja kaduilla jopa ventovieraille. Ei lehtisten jakelua eikä uskovien tapaamista edessäpäin.

Tavallinen työpäivä. Illalla kiellettyä hedelmää eli karaokebaari tiedossa. Pikkulauantai. Saa nähdä, millaista se on. Aion ottaa hillitysti alkoholiakin. Aiemmin tämä kaikki oli kiellettyä.

26

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aamulla töihin meno ei paljon voi juoda uusia oluita. Mutta ateismia jyskytän kuin virtahepo ammeessa. Kaikille

      • Anonyymi

        Just joo


    • Anonyymi

      Hienoa, että viimeinkin löysit tien pois Helvetistä!

    • Anonyymi

      Minä olen eka pv hellari!
      Polvet nyt jo rajoilla!

      • Anonyymi

        Piti sanoa, rakoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti sanoa, rakoilla

        Onneks ei lakoilla. Olis kauheeta, jos polvet ei toimis.


    • Anonyymi

      Tuli krapula ja piti ilmoittaa pomolle migreeni, jotta sain saikkua. Mutta yö oli mahtava. Sain misun ja kolme aktia yöllä ja kaksi aamulla.

      Ihanaa olla ateisti!

    • Anonyymi

      Sain eilen uusia ystäviä karaokebaarista. He tulivat tänään käymään ja veivät minut ajelulle moottoripyörillä. Heillä on hassut liivit ja tatuointeja yltympäriinsä.

      Sain äsken piikin, joka kuulemma parantaa krapulan. Olo on jo nyt taivaallinen!

      • Jos ateismi johtaa tähän ja vain Jeesus pelastaa niin eikö se tarkoita, että 68,8% maapallon ihmisistä on tatuoituja moottoripyörjengiläisiä, rikollisia ja narkomaaneja? Miten kuitenkin esim. aasialaiset ovat älykkäitä, työteliäitä ja kaikin puolin kunnollisia ihmisiä (kuten myös ateistit)? Oikeasti ne maapallon perslävet löytyvät aabrahamilaisten vuohipaimenuskojen orjuuttamista valtioista.


    • Anonyymi

      Erilaisia uskontoja ja varsinkin niitten pelkästään kristillisiksi itseään kutsuvia lahkoja kyllä riitää testattavaksi. Tämä palsta on oikeastaan aika hyvä testaamiseen ja antaa lahkoista oikeaa tietoa.

    • Anonyymi

      Liiveihin pukeutuneet tatuoidut uudet ystäväni antoivat minulle hienoa pulveria, jota imaistaan nenään. Antoi mahtavat fiilikset ja vauhtia elämään: oikein supervoimia!

      Sitten sain lisää taivaallista nektaria suoraan suoneen.

      Ystäväni sanoivat minulle, että tämä kaikki maksaa. Sanoin, että minulla ei ole rahaa. He siihen, että ei hätää ja antoivat käsiaseen. Kehottivat ryöstämään kaupan ja minä tein.

      Pukeuduin hämäävästi kirkkovaatteisiin ryöstöä varten. Ajattelin, ettei kukaan tunnista minua, kun en enää kirkossa käy enkä pidä niitä vaatteita.

      Keikka onnistui hyvin. Rahaa tuli muutaman päivän tarpeisiin. Saa nähdä tunnistaako joku minut turvakameroista. Kun entistä rikosrekisteriä ei ole, niin tuskinpa vaan.

      Hyväksyn aseellisen ryöstön, kun otetaan rikkaalta ja annetaan köyhälle. Kauppa on rikas ja minä olen köyhä. Kyse on vain tulonsiirrosta.

      En ole mennyt vieläkään töihin. Tekstailin pomolle, että olen vielä kipeä.

      Viikonloppu alkoi jo! Nyt pidetään hauskaa heti aamusta pitäen. Pubi odottaa...

    • Anonyymi

      No jo on hittolainen! Pubissa syntyi heti tappelu ja poliisi vei minut putkaan. Pomo sattui kävelemään pubin ohitse ja näki minua raahattavan Maijaan.

      Putkassa sain tietää jääneeni kiinni aseellisesta ryöstöstä kameran tallettaman videon avulla. MInulta otettiin huumeet pois. Saan syytteen aseellisesta ryöstöstä ja huumeiden hallussapidosta. Pomo antoi potkut töistä.

      Kylläpäs tämä ateistin elämä on vauhdikasta! Ei vaan enää niin kovin paljon miellytä.

      Kirjoitan tämän kaverini kautta. Hän siis kirjoittaa, kun puhelin otettiin minulta pois. Oltiin samassa putkassa, mutta hän pääsi vapaalle, kun oli syytön tappeluun.

      • Anonyymi

        Joo kaveria odottaa ehdoton vankeus. Jos olisi harjaantunut ateismissa, niin ei olisi jäänyt kiinni. Kokemattomuuttaan joutuu lukemaan tiilin päitä. Ei me kokeneet kiinni jäädä. Nautitaan vaan elämästä ja tehdään mitä sattuu huvittamaan. Ei tule kukaan ryttyilemään, kun on liivit päällä ja tatuointeja yltympäriinsä. Meitä pelätään ja kunnioitetaan. Olemme sen ansainneet. Ateismilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kaveria odottaa ehdoton vankeus. Jos olisi harjaantunut ateismissa, niin ei olisi jäänyt kiinni. Kokemattomuuttaan joutuu lukemaan tiilin päitä. Ei me kokeneet kiinni jäädä. Nautitaan vaan elämästä ja tehdään mitä sattuu huvittamaan. Ei tule kukaan ryttyilemään, kun on liivit päällä ja tatuointeja yltympäriinsä. Meitä pelätään ja kunnioitetaan. Olemme sen ansainneet. Ateismilla.

        Tosiaan, kaikki liivijengiläiset ovat ateisteja. Kun joku tulee uskoon Jeesukseen, niin todistaa sitten väkevästi, miten muuttui toisenlaiseksi ihmiseksi. Ei ole enää ilkeä ja paha ihminen, kun on hihhuli. Ateistina oli sellainen. Kaikki ateistit ovat pahoja ja ilkeitä ihmisiä. Niih!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan, kaikki liivijengiläiset ovat ateisteja. Kun joku tulee uskoon Jeesukseen, niin todistaa sitten väkevästi, miten muuttui toisenlaiseksi ihmiseksi. Ei ole enää ilkeä ja paha ihminen, kun on hihhuli. Ateistina oli sellainen. Kaikki ateistit ovat pahoja ja ilkeitä ihmisiä. Niih!

        Viileitä tarinoita veliseni.


      • Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

        Viileitä tarinoita veliseni.

        Be cool!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan, kaikki liivijengiläiset ovat ateisteja. Kun joku tulee uskoon Jeesukseen, niin todistaa sitten väkevästi, miten muuttui toisenlaiseksi ihmiseksi. Ei ole enää ilkeä ja paha ihminen, kun on hihhuli. Ateistina oli sellainen. Kaikki ateistit ovat pahoja ja ilkeitä ihmisiä. Niih!

        Ja tatuoinnitkin kummasti liukenee pois...

        Jumalanihme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tatuoinnitkin kummasti liukenee pois...

        Jumalanihme?

        "Jesus washed Satan away." David Pawson.


    • Anonyymi

      Parempi päivä hihhulina kuin koko elämä ateistina.

    • Anonyymi

      Tämä arpa ei voita. Kiitos osallistumisesta.

    • Anonyymi

      muutuin hihhuliksi ja pyöriskelen kyllä matolla. koko suku itseasiassa eli genetiikkaa. myös presidentti ja barak obama.

    • Anonyymi

      Ei sitten pitkäjänteisyys riittänyt vedättää kauemmin, jotta tarinta olisi ollut uskottava. Tuohon kehitykseen kuluu jopa kaksi viikkoa, mutta nyt sanoit sen tapahtuneen parissa päivässä. Ei mene läpi persun kestävään ateistiin!

      • Anonyymi

        Hyvä aloitus.


    • Anonyymi

      Kannattiko? Voit nyt palata takaisin.

      • Anonyymi

        Mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin?

        Parempi päivä ateistina kuin koko elämä hihhulina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe