Jos pienenpieni ryhmä pitää itsestään suurta melua ja uskoo olevansa terveitä niin ei se heitä terveiksi muuta mutta toki ehdottomasti he tarvitsevat apua terveiltä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/67adf5a6-770b-4c9f-ab34-f3df9507b3f4
Sairas ihminen ei monesti itse ymmärrä tilaansa mutta ei heitä saa siitä pilkata vaan pitää auttaa paranemaan.
Kyllä on ihanaa olla terve
10
281
Vastaukset
- Anonyymi
Pride porukka pitää itseään terveinä ja kun joku ei hyväksy sitä ettei pienille lapsille pidä opettaa että pojillakin voi olla pimppi, niin heidän mielestään he ovat epäterveitä.
Väitän että valtaosa kansasta ei pidä normaalina sitä että esim. kaksi miestä paneskelee toisiaan kakka-aukkoon.- Anonyymi
Ja taas Persun vähäpää vaahtoaa
- Anonyymi
Juu myös persuja vaivaa tämä ongelma. Luulevat olevansa täysin normaaleja mutta käyös ja puheet todistavat pahaalaatuisen mielisairauden. Purra on yksi esimerkki.
- Anonyymi
Aloittaja ei ymmärrä itse tilaansa ja on kaukana terveestä
- Anonyymi
Oletko siis hakenut apua itsellesi? Onko apu auttanut ?
- Anonyymi
Missä päin täällä Seinäjoella Raisio sijaitsee?
- Anonyymi
Juu, mukava kun ei tarvitse sairastaa!
- Anonyymi
Heh... mikä on koulutus kokemus ?
- Anonyymi
Kypsyys?
- Anonyymi
Sosialismi on sairautta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258