Ei minulla ole mielipiteitä. Huvikseni tänne kirjoittelen tänään yhtä ja huomenna toista.
Tänään sosialisti, huomenna peru ja ylihuomenna konkari😁
Kuten olen sanonut
37
278
Vastaukset
- Anonyymi
Toimintasi sopii taudinkuvaasi... jakautumut persoonallisuus
- Anonyymi
Milloin Pallopaitulina, milloin Pankkomajurina.....
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Pallopaitulina, milloin Pankkomajurina.....
Milloin minäkin. Ehkä huomenna sotilaana ken tietää.
Nato.Sos.Dem kirjoitti:
Itseoppinut Dr. Phil. Juuri kaltaisiksi ääliöitä on hauska vedättää.
Se että joku tekee "diagnooseja" tämän vajakkipalstsn perusteella on äärimmäisen huvittavaa.
- Anonyymi
Nato.Sos.Dem kirjoitti:
Milloin minäkin. Ehkä huomenna sotilaana ken tietää.
Köyhät on huvit elämässäsi. No takuueläkkeellä ei pitkälle pötkitä ja tämähän ei maksa mitään, kun muutahan sinulla ei ole kuin aikaa?
- Anonyymi
Nato.Sos.Dem kirjoitti:
Se että joku tekee "diagnooseja" tämän vajakkipalstsn perusteella on äärimmäisen huvittavaa.
Vastailet itsellesi aivan kuten näytellessäsi vajakkia mielikuvitusmajuria. Rooli, joka sinulla on jäänyt päälle. Samalla selittyykin myös se, miksi sinä et vuosikausien uhoamisestasi huolimatta ole kyennyt muuttamaan tuonne rapakon takaiseen unelmiesi eldoradoon vaikka nytkin nikkikuvassasi näyttelet suurta USA-fania. Ethän sinä siellä pärjäisi millään edes hengissä saati sinne edes pääsisi. Toisekseen USA:han etenkin työskentelemään muuttaminen vaatii taloudellista vakavaraisuutta ja kykyä hoitaa lupa-asiat kuntoon, mitä sinulla ei tietenkään löydy. Pientä esimerkkiä suomalaisen rekkakuskin kertomana, joka muutti vuosia sitten rapakon taakse asumaan.
"Rekkakuskiksi Yhdysvaltoihin? Pieni pintaraapaisu siitä mitä vaaditaan tänne pääsemiseksi?"
https://www.youtube.com/watch?v=am-anYIi60E
Eli lopputulemana voidaankin sanoa, että vuosikausia olet pitänyt tätä palstaa lähinnä omana terapiahuoneenasi, josta syystä tämä palsta onkin näyttäytynyt enemmän hullujenhuoneelta kuin asialliselta keskustelufoorumilta. Tihutyösi on sinänsä onnistunut, sillä olet onnistunut häätämään palstalta lähestulkoon kaikki asiakirjoittajat pois. Ja ilmeisesti elämässäsi ei ole mitään muuta tekemistä, koska se paskan määrä, millä tämä palsta täyttyy esim. "majurin" kommunistiulinoista" ei synny ihan hetkessä vaikka paljon on joukossa kopiomateriaaliakin? Oletko addiktoitunut tähän palstaan eli paha riipuvaisuus päällä aivan kuin alkoholistilla viinakoukussaan? - Anonyymi
No siinä varsinainen pillipiiparin addiktoitumisesitys! Käkikellosi huutaa hoosiannaa taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailet itsellesi aivan kuten näytellessäsi vajakkia mielikuvitusmajuria. Rooli, joka sinulla on jäänyt päälle. Samalla selittyykin myös se, miksi sinä et vuosikausien uhoamisestasi huolimatta ole kyennyt muuttamaan tuonne rapakon takaiseen unelmiesi eldoradoon vaikka nytkin nikkikuvassasi näyttelet suurta USA-fania. Ethän sinä siellä pärjäisi millään edes hengissä saati sinne edes pääsisi. Toisekseen USA:han etenkin työskentelemään muuttaminen vaatii taloudellista vakavaraisuutta ja kykyä hoitaa lupa-asiat kuntoon, mitä sinulla ei tietenkään löydy. Pientä esimerkkiä suomalaisen rekkakuskin kertomana, joka muutti vuosia sitten rapakon taakse asumaan.
"Rekkakuskiksi Yhdysvaltoihin? Pieni pintaraapaisu siitä mitä vaaditaan tänne pääsemiseksi?"
Eli lopputulemana voidaankin sanoa, että vuosikausia olet pitänyt tätä palstaa lähinnä omana terapiahuoneenasi, josta syystä tämä palsta onkin näyttäytynyt enemmän hullujenhuoneelta kuin asialliselta keskustelufoorumilta. Tihutyösi on sinänsä onnistunut, sillä olet onnistunut häätämään palstalta lähestulkoon kaikki asiakirjoittajat pois. Ja ilmeisesti elämässäsi ei ole mitään muuta tekemistä, koska se paskan määrä, millä tämä palsta täyttyy esim. "majurin" kommunistiulinoista" ei synny ihan hetkessä vaikka paljon on joukossa kopiomateriaaliakin? Oletko addiktoitunut tähän palstaan eli paha riipuvaisuus päällä aivan kuin alkoholistilla viinakoukussaan?Kovasti on Kapi riippuvainen Keskustasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti on Kapi riippuvainen Keskustasta.
Ja taas mielikuvitus lentää.......
Anonyymi kirjoitti:
Eli lopputulemana voidaankin sanoa, että vuosikausia olet pitänyt tätä palstaa lähinnä omana terapiahuoneenasi, josta syystä tämä palsta onkin näyttäytynyt enemmän hullujenhuoneelta kuin asialliselta keskustelufoorumilta. Tihutyösi on sinänsä onnistunut, sillä olet onnistunut häätämään palstalta lähestulkoon kaikki asiakirjoittajat pois. Ja ilmeisesti elämässäsi ei ole mitään muuta tekemistä, koska se paskan määrä, millä tämä palsta täyttyy esim. "majurin" kommunistiulinoista" ei synny ihan hetkessä vaikka paljon on joukossa kopiomateriaaliakin? Oletko addiktoitunut tähän palstaan eli paha riipuvaisuus päällä aivan kuin alkoholistilla viinakoukussaan?Muista Dr. Phil että minä olen farmakologi sinä et.
- Anonyymi
Nato.Sos.Dem kirjoitti:
Muista Dr. Phil että minä olen farmakologi sinä et.
Vai farmakologi? Niinpä tieysti, Mitenkäs se olikaan, 50 000 €:n kuukausiansioilla? Ja laboratoriotekniikka tottakai hallussa vaikka et koskaan edes kirjoita ammattisanastoa sisältäviä kommentteja? Yhtä totta kuin pankkomajurin rekkakuskin ura ja tarinat kalanhakureissuistaan Norjasta sekä se surullisenkuuluisa sveitsiläinen alppimajansa? Siuvatti oli varmaan apteekkisi pääluottamusmies, eikö niin?
Selkäkeikkanaurua :)))))))))) Anonyymi kirjoitti:
Vai farmakologi? Niinpä tieysti, Mitenkäs se olikaan, 50 000 €:n kuukausiansioilla? Ja laboratoriotekniikka tottakai hallussa vaikka et koskaan edes kirjoita ammattisanastoa sisältäviä kommentteja? Yhtä totta kuin pankkomajurin rekkakuskin ura ja tarinat kalanhakureissuistaan Norjasta sekä se surullisenkuuluisa sveitsiläinen alppimajansa? Siuvatti oli varmaan apteekkisi pääluottamusmies, eikö niin?
Selkäkeikkanaurua :))))))))))Selittäppäs mulle termien potency and efficiency ero.
Sitten kerro miten Ph. Eur. maäritelmien tablett, delayed release and sustained release AUC kuvaajat pääpiirteittäin eroavat toisistaan.
Ja jos lääkkeen Vd on suuri mihin se silloin jakaantuu In vivo.
Älä Dr. Phil googlaa tai kysy psykistrimuijaltas. Odotan vastauksia.
Ja lisäkysymys. 1. asteen ja 0. asteen kinetiikan ero?- Anonyymi
laboranttikin on oppinut toimialan terminologiaa
Anonyymi kirjoitti:
laboranttikin on oppinut toimialan terminologiaa
Selitä nyt Dr. Phil ne farmakokineettiset parametrit.
Kerro myös mitä tarkoittaa partiaalinen agonisti.
Laborantin työ on muuten ihan kunnallista. Sinähän et tee muuta kuin stalkkaat palstalla. Oletko joku p...i.
Vai kenties kiinnostunut miehistä. Se on ok mutta ei mun juttu.- Anonyymi
Nato.Sos.Dem kirjoitti:
Selitä nyt Dr. Phil ne farmakokineettiset parametrit.
Kerro myös mitä tarkoittaa partiaalinen agonisti.
Laborantin työ on muuten ihan kunnallista. Sinähän et tee muuta kuin stalkkaat palstalla. Oletko joku p...i.
Vai kenties kiinnostunut miehistä. Se on ok mutta ei mun juttu.Megalomaanikko rutsaoikeisto on tutkinut Googlella asiaa ja suorittanut "ammattipätevyyden" :))))))
Anonyymi kirjoitti:
Megalomaanikko rutsaoikeisto on tutkinut Googlella asiaa ja suorittanut "ammattipätevyyden" :))))))
Dokaamisen takia fudut saaneen varastomiehen ei kauheesti kannata suutaan soittaa googlesta.
Eli partiaalinen agonisti on lääke jolla on sekä agonisti että antagonisti eli reseptorin salpaus vaikutus. Näiden vaikutusten teho riippuu lääkeaineen affiniteetista kyseisiin reseptoripaikkoihin.
Taitaa olla farmacan kansanpainoskin pojalle liikaaNato.Sos.Dem kirjoitti:
Dokaamisen takia fudut saaneen varastomiehen ei kauheesti kannata suutaan soittaa googlesta.
Eli partiaalinen agonisti on lääke jolla on sekä agonisti että antagonisti eli reseptorin salpaus vaikutus. Näiden vaikutusten teho riippuu lääkeaineen affiniteetista kyseisiin reseptoripaikkoihin.
Taitaa olla farmacan kansanpainoskin pojalle liikaaJa tyhmälle tiedoksi Valvira tuntee laillistamisen, ei ammattipätevyyden.
- Anonyymi
Nato.Sos.Dem kirjoitti:
Ja tyhmälle tiedoksi Valvira tuntee laillistamisen, ei ammattipätevyyden.
Siis laillistettu laborantti farmakologian opinnoilla
Siis kokkari ylihuomenna. V..n oletustäyttö. Tai kenties maalaisliittolainen.
- Anonyymi
Aloituksesi otsikko olisi kaikessa rehellisyydessään kuulunut olla:
"Kuten olen seonnut".- Anonyymi
HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HO HOO, HO HOO!
Tuliko lusikallinen pöksyyn vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko lusikallinen pöksyyn vai?
HO HOO, HO HOO Kapi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HO HOO, HO HOO Kapi!
Ja perään toinen lusikallinen?
- Anonyymi
Entäs nyt Nato demarit, jo usempi demarinainen sanont äänestänsä rajalakia vastaan.
Putin tukea, vanha Neuvostoliion suola janottaa. Putinille näytetään ettätukea on yhä snne Smoin Vsemmistoliitto Li kertoi vastutavansa rajalakia,kuin vihreätkin. Putinille viesti että apuna ollaan. mm keskusta tukee hallitusta rajalaissa. Persuissa100 % kannatus myös. ENTÄ NYT ASURIT ? ette olekkaan mukanana Putinia vastustamassa. Miten nyt valehteltte, ei ole persujen syy. Nato vastustaja vasurit. - Anonyymi
Kirjoituksistasi päätellen on tilanteesi mennyt vuosien varrella vain huonompaan suuntaan .
Vaasaan vuokrallekin... nooh pääsihän maalainen toki lähemmäs kotiseutuaan.- Anonyymi
Nato.Sos.Dem kirjoitti:
Puhutaan että faijas oli spuge Kalliosta.
Heh. tiedetään että sun isäsi oli reissuruikkari Rojut torveen ja takaisin tielle.
Pyydätkö poistoon tämänkin? Anonyymi kirjoitti:
Heh. tiedetään että sun isäsi oli reissuruikkari Rojut torveen ja takaisin tielle.
Pyydätkö poistoon tämänkin?Mä kuulin että faijas oli myös rintamakarkuri? Mutsis oli joku horo.
Nato.Sos.Dem kirjoitti:
Mä kuulin että faijas oli myös rintamakarkuri? Mutsis oli joku horo.
Sit susta kerrotaan kans aika ikäviä juttuja.
- Anonyymi
Jahas, eipä kestä äpärän kasetti samaa peliä kuin itse yrittää.
- Anonyymi
Äläs ny hintelä buugi tyhjää uhoa. Sulla kun on painijan puheet mutta laulajan lihakset
Kävis pian niin että nenäs löytyis niskasta. - Anonyymi
Sellainen olen minäkin.
Lähdetään yhdessä kaljalle! Tarjoan tummat oluet, sitten lagerit ja lonkeron, ja kompromissina kaadan ne kaikki samaan lasiin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346