Jeesus on Herra

Anonyymi-ap

" Lähde: Saksasta tuli ”uusi Unkari”
EU:n oli tarkoitus kertoa uusista Venäjä-pakotteista torstaina Italiassa alkaneen G7-kokouksen alla, mutta saksalaisuutistoimisto DPA:n lähteiden mukaan liittokansleri Olaf Scholzin hallitus ei hyväksynyt ehdotettuja sanktioita.

Saksa haluaa pakotteisiin muutoksia, EU-lähteet sanoivat DPA:lle.

Erään anonyyminä asiaa kommentoineen EU-virkamiehen mukaan näyttää siltä, että Saksasta on tullut uusi Unkari sanktioiden suhteen. Unkari on koko Ukrainan sodan ajan toistuvasti estänyt päätöksiä uusista Venäjän vastaisista pakotteista."

Iltalehti 13.6.2024jKr.

" Minulle tuli tämä Herran sana: 2"Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan 3ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas. 4Minä kuljetan sinua, panen koukut sinun leukoihisi ja nostatan sotaan sinut ja kaiken sinun sotaväkesi: hevoset ja ratsumiehet, kaikki pulskasti puettuja, suuren joukon suurine ja pienine kilpineen, miekankantajia kaikki. 5Persia, Etiopia ja Puut ovat heidän kanssansa, kilvet ja kypärit on heillä kaikilla. 6Goomer ja kaikki sen sotalaumat, Toogarman heimo pohjan periltä ja kaikki sen sotalaumat — lukuisat kansat ovat sinun kanssasi. 7Ole valmis, varustaudu, sinä ja kaikki joukkosi, jotka ovat kokoontuneet sinun luoksesi, ja ole sinä varalla heitä varten. 8Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, — mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni. 9Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tulet kuin pilvi, pettääksesi maan, sinä ja kaikki sotalaumasi ja lukuisat kansat, jotka ovat sinun kanssasi.
10Näin sanoo Herra, Herra: Mutta sinä päivänä tulee mieleesi jotakin, ja sinä mietit pahan juonen 11ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jotka asuvat turvallisina — asuvat muuria vailla kaikki tyynni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia. 12Sinä aiot saalista saada, ryöstettävää ryöstää, ojentaa kätesi raunioita kohti, jotka on saatu asutuiksi, ja kansaa kohti, joka on koottu pakanakansain seasta, joka on hankkinut karjaa ja omaisuutta ja asuu maan navassa. 13Saba ja Dedan ja Tarsiin kauppiaat ja kaikki heidän nuoret jalopeuransa kyselevät sinulta: 'Oletko sinä menossa saalista saamaan, ryöstettävää ryöstämään? Oletko koonnut joukkosi kantamaan hopeata ja kultaa, ottamaan karjaa ja omaisuutta, suurta saalista saamaan?'
14Sentähden ennusta, ihmislapsi, ja sano Googille: Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä sinä kyllä huomaat, että minun kansani Israel asuu turvallisena, 15ja lähdet asuinpaikastasi pohjan periltä, sinä ja sinun kanssasi lukuisat kansat, jotka kaikki ratsastavat hevosilla: suuri joukko, lukuisa sotaväki. 16Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä.
17Näin sanoo Herra, Herra: Etkö se ole sinä, josta minä muinaisina päivinä puhuin palvelijaini, Israelin profeettain, kautta, jotka niinä päivinä ennustivat, vuodesta vuoteen, että minä annan sinun karata heidän kimppuunsa?"

Hesekiel 38:1-17

n. 600eKr.

Saksa on Goomer. Saksa tulee lemaan sotilasliitossa Googin eli Venäjän ruhtinaan, joka tietenkin johtaa sotaisija Venäjän maan kansalaisiakin osana suurta sotilasliittovata suurellisessa ryöstöretkellisyyvessä Israjelin maata vastaan. Tällöin tuon sojan voittaa Jumala ja siinä saa Jisrajelkin voittonsallisuujen.

Venäjälle ja sen kanssaryöstäjille käy huonosti. Vaikka tämä heijän tuleva tapij on Raamatussa kerrottu niin silti het vaan käyvät sen läpi kuin kala koukkuun kiinnijääneenä koukussa kiinniolemiselleen mitään voimatta, saatanan verkkoon kiinnijääjeenyksellisyyjessäänsä.

Sekä uuvet uutiset ja vanhat uutist kertovat samaa: talousasijat ryöstöllisyyvessä , rikollisuuvessa saavat aikaan uusija "yllättävijä" sotallisija liittoja.

Halleluja mä terävästi huujan! Hesekiel tarkoittaa "Jumala vahvistaa" heprejaksi.

Huujahtain,

Selef Urge

8

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattoi se olla rouvakin... ainakin välillä vuorostaan "opetuslapsilleen"

      • Anonyymi

        Ei ollut rouva , mutta oli sekä ihminen 100pros ja Jumala 100pros.

        Jeesuksessa oli ja on rouvaa nolla pros ilman mitään kikkailuja.

        Jotkut ilkeämieliset liperaalitutkijat ovat häihyyvessään ehjottaneet että Jeesuksella olisi ollut homostelusuhje johonkin opetuslapseensa kun hänestä käytetään sanoja " hän, jota Jeesus rakasti", mutta jokainen aijosti Jumalan lapsi tietä tällaisen pahuujen mukanaan tuomaisuuksis , joilla on tarkoitus häpäistä niin Jeesus kuin tämä Jeesukselle hyvin rakas opetuslapsikin, joka kyseli Jeesukselta kuka on hänen tuleva kavaltajansa.

        Selef Urge

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Ei-helluntailainen:

      En tiedä tuosta Saksan ja Venäjän liitosta. Mutta uutinen joka tällä viikolla ihmetytti, oli se, että Turkki hakee jäsenyyttä BRICS:ssä. Siis Venäjän liittolaiseksi, NATO-maa Turkki. Tässä riittää ihmettelemistä joksikin aikaa.

      • Anonyymi

        Turkki ja Venäjä ovat olleet jo usejallisija vuosija läheisijä liittolaisija salallisesti tai asijaa mainostamatta huolimatta.

        Mieleeni on jäänyt valkuvallisuus jossa Venäjän Putin, Iranin Päämies ja Turkin Ertokan olivat laittaneet oikeat katensä päällekkäin ja katsoivat rakastuneen näköisinä kameraan.

        Se oli liittolaisten poseeraus. Kulissijen takana ollaan jo ties mitä suunniteltu Israjelin päänmenollisuuveks.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkki ja Venäjä ovat olleet jo usejallisija vuosija läheisijä liittolaisija salallisesti tai asijaa mainostamatta huolimatta.

        Mieleeni on jäänyt valkuvallisuus jossa Venäjän Putin, Iranin Päämies ja Turkin Ertokan olivat laittaneet oikeat katensä päällekkäin ja katsoivat rakastuneen näköisinä kameraan.

        Se oli liittolaisten poseeraus. Kulissijen takana ollaan jo ties mitä suunniteltu Israjelin päänmenollisuuveks.

        Selef Urge

        Ei-helluntailainen:

        BRICS-maat ovat pitäneet yhteisiä sotaharjoituksia. Nähtäväksi jää, miten Turkin sopii olla NATO-maa samaan aikaan. Johdatteleeko Turkin valitsema linja siihen, että ryhtyisi rauhanhierojaksi, sovittelijaksi, ja näin luo kuvaa, että Islam on ihana rauhan uskonto, ja länsimaalaiset maallistuneet uskovat tämän valheen, kun eivät paremmista opeista tiedä.


    • Anonyymi

      Goog ei ole Venäjä, vaikka aloittaja totuudesta tietoisena tarkoituksella valehtelee, vaan Goog sijaitsi jossain Turkin, Ukrainan paikkeilla.

      Googin hyökkäys Israeliin tapahtuu vasta 1000-vuotisen valtakunnan jälkeen, tämänkin aloittaja hyvin tietää. (Ilm. 20: 7,8):

      Ilm. 20: 4-9
      4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
      5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
      6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
      7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
      8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
      9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.

      Mutta... kun antoi Pedolle (USA:n luciferistinen vapaamuurarivaltio) yhden sormen, se vei koko käden.

      Aloittajan halleluujien ei pidä antaa eksyttää aitoja Jeesuksen omia. Aloittaja opettaa ohi sen, mitä on kirjoitettu (kuuluu ilm. uskonnoll. huijari L. Mellerin opetuslapsiin).

      Tiedämme siis myös mitä Ilmestyskirja sanoo myös heistä, jotka kumarsivat Petoa. (Ilm. 20:4)

      • Anonyymi

        "Mutta... kun antoi Pedolle (USA:n luciferistinen vapaamuurarivaltio) yhden sormen, se vei koko käden."

        Ei-helluntailainen:

        Oletteko ajatelleet pyramideja, mitä symbolista merkitystä niillä on? Dollarisetelin kolmion kuva muistuttaa pyramidia. Eikö juutalaisia sortanut faarao teettänyt heillä nimenomaan pyramideja? Kolmio muistuttaisi kolminaisuudesta, mutta kun pyramidin pohjalla on nelikulmio, niin onko se jotain oireellista symbolia siitä, että katolilaisuudessa on kolminaisuusopin lisäksi neljänneksi nostettu Marian palvonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta... kun antoi Pedolle (USA:n luciferistinen vapaamuurarivaltio) yhden sormen, se vei koko käden."

        Ei-helluntailainen:

        Oletteko ajatelleet pyramideja, mitä symbolista merkitystä niillä on? Dollarisetelin kolmion kuva muistuttaa pyramidia. Eikö juutalaisia sortanut faarao teettänyt heillä nimenomaan pyramideja? Kolmio muistuttaisi kolminaisuudesta, mutta kun pyramidin pohjalla on nelikulmio, niin onko se jotain oireellista symbolia siitä, että katolilaisuudessa on kolminaisuusopin lisäksi neljänneksi nostettu Marian palvonta?

        https://duckduckgo.com/?q=dollar+bill+triangle&t=h_&iax=images&ia=images

        Dollarisetelissä näyttäisi olevan katkaistu yläpää pois pyramidista. Onko tässä jokin satanistinen agenda, että halutaan katkaista kristinuskosta pää (Jumala) pois, ja syrjäyttää se jollakin katolilaisella pyramidilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe