Sekä Ukrainan sodan päämäärä. https://youtu.be/qZF0WVmKT0Y?t=44
Tuleva sota ja tarkoitus..
3
308
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksanut lukea ko. avausta, kun en jaksa uskoa sen käsittelevän Kauhajokea!
- Anonyymi
Sairaspäivärahoja leikataan työssäkäyviltä.
SAK:n puheenjohtaja Jarkko Elorannan mukaan hallitus valmistelee ensimmäisen sairauspäivän palkattomuutta eli sairaussakkoa ja isoja leikkauksia sairauspäivärahaan. Eloranta katsoo, että hallitus väheksyy leikkaustensa vaikutuksia työntekijöiden arkeen.
“Hallitus näyttää ajattelevan, että pienempi sairauspäiväraha lyhentää sairastamista ja lisää näin työllisyyttä. Luultavaa on, että vain työnteko sairaana lisääntyy“, Eloranta sanoi puheessaan SAK:n edustajiston järjestäytymiskokouksessa.
SAK:n sosiaalipoliittinen asiantuntija Tuuli Glantz puolestaan kirjoittaa blogissa SAK:n verkkosivuilla, että hallitus valmistelee parhaillaan kaikessa hiljaisuudessa eduskunnalle esitystä, jolla leikataan sairauspäivärahaa. - Anonyymi
Miten tää liittyy Kauhajokeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204