Taakale suosii ruumiillista kurittamista huonon käytöksen vuoksi.
Taisi vuosia sitte saada omakohtaista kokemusta?
Niin taatana
37
551
Vastaukset
- Anonyymi
Persut oppii huonon käytöksen vanhemmiltaan ja sitte niitä pitää kurittaa ?
- Anonyymi
Ei vaan oppinut yhtään mitään.
- Anonyymi
Sananl. 10:17 Kuritusta noudattava on elämän tiellä, mutta nuhteet hylkäävä eksyy.
13:18 Köyhyys ja häpeä kuritusta vierovalle, kunnia nuhdetta noudattavalle!- Anonyymi
Miksi jeesustella nykypäivänä ? Tekopyhyys on iljettävää.
- Anonyymi
Meidän rippikoulus ei tuollaisia opetettu,me vaan ajeltiin ja viriteltiin mopoja
- Anonyymi
Persujen ajatusmaailma ei koskaan muutu. Jos on ollut omassa lapsuudessa kurjaa niin pitää olla nyky lapsillakin. Persut kaikki eheytysleireille.
- Anonyymi
Kyllä jos joku täystuho repii silmät päästä niin on rajat asetettava. Eihän tuollainen riiviö osaa elää yhteiskunnan normien mukaan myöhemminkään. Kysykää opettajilta millainen tilanne on kouluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos joku täystuho repii silmät päästä niin on rajat asetettava. Eihän tuollainen riiviö osaa elää yhteiskunnan normien mukaan myöhemminkään. Kysykää opettajilta millainen tilanne on kouluissa.
Liikaa persujen kullanmuruja jotka on kotona opetettu vihaamaan muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa persujen kullanmuruja jotka on kotona opetettu vihaamaan muita.
Ei kun hemmoteltuja, kurittomia rikkaiden lapsia ne pahimmat on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä pari hyvää esimerkkiä Ilmajoella. Toinen takoo umpikallolla ja toinen muuten vaan seko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä pari hyvää esimerkkiä Ilmajoella. Toinen takoo umpikallolla ja toinen muuten vaan seko.
Ketkä mitä?
- Anonyymi
Persumaisuus on sairaus joka juontaa juuret hitleriin
- Anonyymi
Mäenpää on niin syvästi uskonnollinen ja siunattu ihminen.
- Anonyymi
Halleluja!!
- Anonyymi
Ja sepä auttaisikin kun opettajat saisi koulussa ruveta oppilaita lyömään? Oppisivat ainakin pelkäämään, tuskin mitään muuta.
- Anonyymi
Jos vaikka aloitettaisiin nakkaamalla kersa luokasta pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka aloitettaisiin nakkaamalla kersa luokasta pihalle.
Siitähän mukulat tykkääs, saisi lähteä saman tien kotia harrastamaan omia juttuja!!!
- Anonyymi
Kuinka se kehtaa puhua tuollaisia. Onkos sillä alaikäisiä lapsia niistä on syytä tehdä lastensuojeluilmoitus. Tiedä miten tuollainen hullu niitä kohtelee.
- Anonyymi
Mäenpää on kasvattanut poikansa hyvin, ja menestyvän urheilijan.
- Anonyymi
Tainnut äiti kasvattaa Mäenpään lapset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta ku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isällä on ollu niska niin kipiä ettei se oo pystyny.
- Anonyymi
Itse puhujassa näkee jomman kumman kasvatuksen seuraukset pahimmillaan.
- Anonyymi
Persut ovat suomen yhteiskuntarauhalle suurempi ongelma kuin maahanmuutto. Lietsovat jatkuvasti vihaa heikompiosaisia kohtaan
- Anonyymi
luin jutun ilkasta ja kovasti tuntuu haikailevan 50 lukua jolloin lyötiin karttakepillä sormille. Ei ole kyllä omena kauaksi pudonnut puusta. Persujen ainut ratkaisu ongelmiin on väkivalta kun ei pysty puhumalla hoitamaan asiaa.
- Anonyymi
Persut suosii väkivaltaa
- Anonyymi
Kyllä kuri on oltava, ei tule muuten mitään. Osa oppilaista haluaa opiskella. Täällä näköjään suositetaan että häirikkö saa määrätä opiskelutahdin.
- Anonyymi
Lasten ruumiillinen väkivalta on kielletty jo vuonna 1984
- Anonyymi
Siitä alkoikin päässilimien esiinmarssi.
- Anonyymi
Vasemmistolaisuus ei sovi lakeuksille, sä huutelet täällä ihan yksin.
- Anonyymi
Persut nyt ei sovi koko suomeen ja onneksi se on kuoleva puolue.
- Anonyymi
Onko jollain mielikuvaa, että mäenpää olis saanu vuosien varrella aikaan muutakin kuin näitä älyvapaita möläyksiä? En oo ainkaan kuullu.
- Anonyymi
Tuskin.
- Anonyymi
Tännehän tuli melkoinen lista asioita😂
- Anonyymi
Miksi sitte äänestätte sitä, ootte kaikki ilmajokiset tyhmää sakkia.
- Anonyymi
Ei kaikki ole, osa kyllä mutta se joukko kutistuu jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki ole, osa kyllä mutta se joukko kutistuu jatkuvasti.
Sen näkee vasta 3 vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279