Tuhansien euron lasku vapaaehtoistyöstä

Anonyymi-ap

Persut estävät vapaaehtoistyön, paljonkohan minä saan laskua kun teen SPR:n ja seurakunnan vapaaehtoistyötä viikottain?
IS;
Otto, 28, on tehnyt tuntikausia vapaaehtoistyötä – nyt siitä on poikimassa hänelle jättilasku

Otto Eskola on mies FC Vaajakosken korkea­laatuisten ottelulähetysten takana.
Vaajakoskelainen Otto Eskola, 28, voi joutua hyvästelemään rakkaan harrastuksensa, joka on rytmittänyt hänen kesä­viikkojaan jo vuosien ajan.

Taustalla on epäselvyys TE-palvelujen kanssa. Se voi maksaa hänelle paitsi tärkeän ajanvietteen myös tuhansia euroja konkreettista kahisevaa.

– En rehellisesti tiedä, miten tässä käy, Eskola toteaa puhelimessa lannistuneen kuuloisena.

Epävarmuus on hiertänyt arkea viime syksystä saakka, jolloin mies sai ensimmäisen yhteydenoton Kelalta. Tuolloin Eskolalle ilmoitettiin, että hänet on katsottu päätoimiseksi yrittäjäksi ja hänen pitäisi maksaa saamaansa työ­markkina­tukea takaisin yli 4 000 euron edestä.

4

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut kadehtii päivärahoja ja vapaaehtoistyötä, vaikka sitä tekee kahvikuppi palkalkalla.

      • Anonyymi

        Totuus on, että EK/SY väki ei hyvällä katso tuollaista touhua, menee hyvä halpuutus- tai ilmaisorja "hukkaan", kun ei pääse itse laskuttamaan tuosta hommasta vaikka kuntaa tai valtiota, jos ei muuta.


    • Anonyymi

      milloin SuomenParasiittiRahtarit tulevat minulle ilmaisröihin 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Jaa Espoossa vastaava jotain 20 000 laslu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe