Kaikilta ,jotka eivät käy armeijaa SUOMESSA pitää ottaa kansalaisuus pois!Sairaat tietenkin huomioidaan....Järkyttäviä paskamunia nämä kieltäytyjät ! Eivät kunnioita veteraanien uhrauksia!!!!Vittu mitä paskasakkia!!!!!!!!!!!Eivät edes häpeä SAATANA!!!!!!!!!!!!!!
Vastaukset 8
- Anonyymi
Pitäisikö koko ahvenanmaa erottaa Suomesta? Suomen valtio on rakentanut vaihtoehdon varusmiespalveluun, eli siviilipalvelun. Sodanajan joukkojen suhteet menevät suunilleen siten, että varsinaista taistelijaa kohti on viisi henkilöä, jotka tukevat näitä taistelijoita. Lisäksi yhteiskunta tarvitsee puolustusvoimien sodanajan joukkojen lisäksi vähintäänkin kaksinkertaisen määrän ”siviili” organisaatioita ja henkilöstöä, jotta yhteiskunta pysyy pystyssä.
- Anonyymi
Persujen Tynkkynen on sivari? Otetaanko Suomen passi pois?
- Anonyymi
Ai helvetti. Eiks siel oikeesti muita ole?? Tarkistas "tietosi".
- Anonyymi
Aloittaja ei tiedä eroa NL:n ja Venäjän välillä? NykySuomen puolesta ei kenenkään kannata antaa henkeään.
- Anonyymi
En luovu kansalaisuudestani ja sille et mahda mitään, tunkioturpa räkäluuska.
- Anonyymi
Onko käynyt mielessä että veteraanit olivat naiiveja nuoria miehiä ja poikia, jotka pakotettiin rintamalle tyhjin lupauksin? Onneksi edes osa selvisi. Suomi suostui rauhanehtoihin vasta kun oli selvää että Saksa häviää. Eli politiikka oli silloin tärkeämpää kuin ihmiset suomalaisille ja Suomen sen aikaiselle hallitukselle.
Veteraanien muistoa ei ylläpidetä siksi että ihmiset oikeasti välittäisivät heidän uhrauksista, vaan juuri tuon leimaamisen ja häpeän aikaansaamiseksi niissä, joita sotiminen ei kiinnosta. - Anonyymi
Onko ketjun aloittanut kommunisti, univormuhomo, vai feministi?
Sairasta joka tapauksessa, kukaan muu ei meuhkaa vain miehille pakollisen pakkopalveluksen puolesta.
Sivarin tai intin lusimisesta saa elinikäisen häpeän. Miehen pitää kyetä puolustamaan itseään, eikä alistua sukupuoliorjan asemaan. - Anonyymi
Voi voi. Sehän on hyvä yapa päästä eroon ALKUPERÄISISTÄ SUOMALAISISTA! SOTAHULLUT KOKOONTUU PARASTA AIKAA HESASSA. SINNE VAAN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3881589Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan841071Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94942Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63859Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49768Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43765- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10688- 39669
- 57636
- 50616
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33548Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 81491