Tuntien mittailusta

Anonyymi-ap

Onneksi se vihdoinkin loppui. Nyt on vapaa tekemään vointinsa mukaan. Aiemmin viskattiin nokkaa, jos ei tietyt tuntimäärät täyttyneet. Hyvä uuditus.

31

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anonyymi-ap 2024-06-15 09:34:06

      " Onneksi se vihdoinkin loppui. Nyt on vapaa tekemään vointinsa mukaan. Aiemmin viskattiin nokkaa, jos ei tietyt tuntimäärät täyttyneet. Hyvä uuditus. "

      Aiempi, se joka onneksi loppui, oli jehovakanavan määräys, kuten nokan viskaaminenkin. Nykyvapaus, vointinsa mukaan, on sekin jehovakanavalta.
      Mutta lahkojehova onkin erityisen kova mielensä muuttamisessa.

      Toisaalta kun se selitetään uudeksi valoksi, tuleeko ajatelleeksi että se olisi jehovalta ?

      • Anonyymi

        Puhut soopaa!


      • Anonyymi

        Kun oppeja veivataan laidasta toiseen ja eilispäivän Totuus onkin nyt toisenlainen, niin pitäähän sitä miettiä, että mistähän se vanha virheellinen oppi tuli. Oikeas vastaus on tietenkin: "Soopaa! Lääkkeet?!?!?!?! Lopeta loiseläminen! Raamatun pariin, urpo!"


    • Anonyymi

      Soopaa jauhat

    • Anonyymi

      Olen kuullut, että vanhimmat pyrkivät silti selvittämään varsinkin avustavaksi palvelijaksi tai vanhimmaksi harkittavien kohdalla, kuinka paljon he ovat kenttää tehneet. Kun raporttia ei enää saada, asiaa voidaan tiedustella keskustelemalla. Tuntimäärillä on siis vielä merkitystä ainakin nimitettävien kohdalla.

      • Anonyymi

        Siis hyvä konsti olla ilman titteliä.


    • Anonyymi

      Tuntien mittailusta luovuttiin, kun huomattiin, ettei se saa todistajia liikkeelle vaan tuottaa vain järjestölle noloja raportteja.

      Sen sijaan hallintoelin kasvaa, kun sitä mittailee ahkerasti.

      • Anonyymi

        Tuntien mittailu ei saanut koskaan minua liikkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntien mittailu ei saanut koskaan minua liikkeelle.

        Tuntien mittailulla oli kyllä merkitystä monien kannalta, vaikkakaan ei kaikkien, ja kiinnostavaa nähdä miten kenttäpalvelus vähenee nyt kun tunteja ei enää kerätä. Vieläkö todistajia näkee ovilla? Kärryjen vieressä seisovat ovat kai yleensä tienraivaajia, joilla tuntitavoite edelleen on.

        Jos ajattelee asiaa keskivertotodistajan kannalta, on aika suurikin ero siinä, raportoidaanko tunteja vai ei. Jos tunnit raportoidaan, on noloa laittaa kovin pieni määrä, kun tietää, että ainakin sihteeri sen näkee, eikä tuntimäärän väärentäminen monilla tule kuuloonkaan. Tuntien raportointi siis piiskaa väkeä kentälle, kun ei kehdata tehdä vain vähän kenttää. Jos pelkkä ilmoitus kenttätyöhön osallistumisesta riittää, aika paljon painetta on pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntien mittailulla oli kyllä merkitystä monien kannalta, vaikkakaan ei kaikkien, ja kiinnostavaa nähdä miten kenttäpalvelus vähenee nyt kun tunteja ei enää kerätä. Vieläkö todistajia näkee ovilla? Kärryjen vieressä seisovat ovat kai yleensä tienraivaajia, joilla tuntitavoite edelleen on.

        Jos ajattelee asiaa keskivertotodistajan kannalta, on aika suurikin ero siinä, raportoidaanko tunteja vai ei. Jos tunnit raportoidaan, on noloa laittaa kovin pieni määrä, kun tietää, että ainakin sihteeri sen näkee, eikä tuntimäärän väärentäminen monilla tule kuuloonkaan. Tuntien raportointi siis piiskaa väkeä kentälle, kun ei kehdata tehdä vain vähän kenttää. Jos pelkkä ilmoitus kenttätyöhön osallistumisesta riittää, aika paljon painetta on pois.

        Voi veikkonen.
        Olemme oppineet tiedottajilta teokraattisen sodankäynnin ( valehtelemisen ) jalon taidon.
        Ei ole temppu ja mikään valehdella tuntinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi veikkonen.
        Olemme oppineet tiedottajilta teokraattisen sodankäynnin ( valehtelemisen ) jalon taidon.
        Ei ole temppu ja mikään valehdella tuntinsa.

        Tuo riippuu. Todistajissa on sellaisiakin, jotka pelkäävät kaiken näkevää Jehovaa niin paljon, etteivät kuuna päivänä uskaltaisi valehdella tuntejaan. Toisille taas se ei ole ongelma, pelkäävät kai Jehovaa vähemmän.

        Tosin myös Jehovaa pelkäävillä esiintyy pienimuotoista vedätystä tuntien suhteen, ehkä ilman, että itsekään sitä huomaavat. Saatetaan esim. kulkea verkkaisesti tai ajella autolla vähän tarpeettomasti aikaa kerryttääkseen. Myös mukavissa uusintakäyntipaikoissa voi kuluttaa aikaa paljon mukavammin kuin ventovieraitten ovilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntien mittailulla oli kyllä merkitystä monien kannalta, vaikkakaan ei kaikkien, ja kiinnostavaa nähdä miten kenttäpalvelus vähenee nyt kun tunteja ei enää kerätä. Vieläkö todistajia näkee ovilla? Kärryjen vieressä seisovat ovat kai yleensä tienraivaajia, joilla tuntitavoite edelleen on.

        Jos ajattelee asiaa keskivertotodistajan kannalta, on aika suurikin ero siinä, raportoidaanko tunteja vai ei. Jos tunnit raportoidaan, on noloa laittaa kovin pieni määrä, kun tietää, että ainakin sihteeri sen näkee, eikä tuntimäärän väärentäminen monilla tule kuuloonkaan. Tuntien raportointi siis piiskaa väkeä kentälle, kun ei kehdata tehdä vain vähän kenttää. Jos pelkkä ilmoitus kenttätyöhön osallistumisesta riittää, aika paljon painetta on pois.

        Jos tunteja alettaisiin mitata uudelleen, alkaisin toimettomaksi.


    • Onneksi sentään jt Peräilmaraportista ei ole luovuttu. Sillä sehän sentään perustuu vahvasti raamattuun ja Jallun vuosikertaan 1975. Sitä voi kyllä pitää edistyksenä, että nykyisin myös äänettömästi päästellyt suolikaasut noteerataan, kunhan kaksi jt toteaa eli haistaa asian.

    • Anonyymi

      huuhaata

    • Anonyymi

      Tiktaktiktaktiktaktiktaktiktaktiktak

      • Anonyymi

        Ei hätää kirjoita olen ollut kentällä....!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää kirjoita olen ollut kentällä....!

        Loppu on lähellä....se kello käy taakse päin... Tiktaktiktaktiktaktik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää kirjoita olen ollut kentällä....!

        Siinä on ihan tarpeeksi raporttia. Tunnit olkoot oma ykstyisasia.


    • Anonyymi

      Ei auta tuntihommia kentällä enään pelkästään raporttiin kynällä kuitata.
      Siellä pitää myös tunteja oikeasti painaa sillä tuntivalvojat ovat myös kentällä heitä valvomassa ja varmistamassa.
      Valvojat valvoo valvojia koska luottamusta ei ole.

      • Anonyymi

        Joillakin paikkakunnilla on siirrytty viikottaisesta tuntivelvoitteesta päivystysvelvollisuuteen.

        Jos on jotain asiayhteyttä, paikkaa, pakanaa tai henkilöä tuntivalvojan mielestä tarpeen lähteä yhtäkkisesti vahtimaan, niin jäsenen puhelimeen piipittää viestä ja puhelua.
        Kehotus tunteilemaan käy.

        Onko tämä valtakunnallinen uusi systeemi vai onko käytetty luovaa itsenäistä ajattelua järjestön ohjeistuksen ohitse.


      • Anonyymi

        Soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin paikkakunnilla on siirrytty viikottaisesta tuntivelvoitteesta päivystysvelvollisuuteen.

        Jos on jotain asiayhteyttä, paikkaa, pakanaa tai henkilöä tuntivalvojan mielestä tarpeen lähteä yhtäkkisesti vahtimaan, niin jäsenen puhelimeen piipittää viestä ja puhelua.
        Kehotus tunteilemaan käy.

        Onko tämä valtakunnallinen uusi systeemi vai onko käytetty luovaa itsenäistä ajattelua järjestön ohjeistuksen ohitse.

        Huuhaata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soopaa!

        Menee tunnit tunteisiin ?
        Jehovan todistajat ei sitten yhtään tykkää nun heidän totuuttaan avataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin paikkakunnilla on siirrytty viikottaisesta tuntivelvoitteesta päivystysvelvollisuuteen.

        Jos on jotain asiayhteyttä, paikkaa, pakanaa tai henkilöä tuntivalvojan mielestä tarpeen lähteä yhtäkkisesti vahtimaan, niin jäsenen puhelimeen piipittää viestä ja puhelua.
        Kehotus tunteilemaan käy.

        Onko tämä valtakunnallinen uusi systeemi vai onko käytetty luovaa itsenäistä ajattelua järjestön ohjeistuksen ohitse.

        Ja sitten näkee sellaisia seitsämän hengen lössejä, jotka pudottaa traktaatin, alueen joihinkin postilaatikkoihin.
        Jokainen yhden ainakin ja taas on säännöllinen julistaja.
        Toista se oli ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten näkee sellaisia seitsämän hengen lössejä, jotka pudottaa traktaatin, alueen joihinkin postilaatikkoihin.
        Jokainen yhden ainakin ja taas on säännöllinen julistaja.
        Toista se oli ennen.

        Ennen oli niin kovat vaatimukset, että väkisinkin jäi pois. Sitä ei vain jaksanut. Jeesus sanoi, että minun kuormani on keveä. Siltä se ei koskaan tuntunut. Vaatimukset olivat liian kovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin paikkakunnilla on siirrytty viikottaisesta tuntivelvoitteesta päivystysvelvollisuuteen.

        Jos on jotain asiayhteyttä, paikkaa, pakanaa tai henkilöä tuntivalvojan mielestä tarpeen lähteä yhtäkkisesti vahtimaan, niin jäsenen puhelimeen piipittää viestä ja puhelua.
        Kehotus tunteilemaan käy.

        Onko tämä valtakunnallinen uusi systeemi vai onko käytetty luovaa itsenäistä ajattelua järjestön ohjeistuksen ohitse.

        Miten lie juhannuksen ajan tunteilu partiointi järjestetty.
        Osa varmaan tekee perinteistä tuntikirjanpitoon perustavaa puurtamista osa on varmaan päivystysvuorossa puhelintaan kädessä puristaen.
        Niin se taitaa taas mennä.

        No se markettien perinteinen ostosvahti voi toimia ihan siinö omiakin ostoksia tehdessä.
        Alkoholiakin maailmalliset ihmiset ostavat järjestön tahdon vastaisesti...


    • Anonyymi

      Aikoinaan tienraivaaja (eikös sillä ollut n. 40 tunnin työvelvoite/kk ?) kehui hyllyyn kertyneitä lahkokirjoja, isänsäkin ajalta.
      Nyt ei tarvitse kehua työajalla, mutta voihan kehua että kirjat on määrätty hävitykseen.

      • Anonyymi

        Kuuleppas. Kun minä oli tienraivaaja 70- luvulla tuntimääräys oli 100 tuntia. Sitten se putosi 90 tuntiin.
        Osa- ajantienraivaus oli 75 tunnin rääkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas. Kun minä oli tienraivaaja 70- luvulla tuntimääräys oli 100 tuntia. Sitten se putosi 90 tuntiin.
        Osa- ajantienraivaus oli 75 tunnin rääkkiä.

        Oletko vielä mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vielä mukana?

        En. Jos tarkoitat vartiotornilahkoa.
        En ole minkään uskontokunnan jäsen, mutta uskon evankeliumiin.
        Luen raamattua joka päivä aamupalvontani yhteydessä.
        Jeesus on Herrani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas. Kun minä oli tienraivaaja 70- luvulla tuntimääräys oli 100 tuntia. Sitten se putosi 90 tuntiin.
        Osa- ajantienraivaus oli 75 tunnin rääkkiä.

        Ei ihme että vartiotorniseuralla on nykyisin monimiljardiomaisuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe