Miten suihkulla orkut?!?

tyttönen

Niin miten tää suihkulla runkkaaminen pitäis toimia..? Mä en saa minkäänlaisia väristyksiä tosta vesisuihkusta. Rupeaa ainoastaan kusettamaan...
Olisi tosi mukava jos joku kokenut osais neuvoo, tahtoo kokee sen ihanan tunteen ja!!

http://www.geocities.com/marizca_1988

10

11291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dadaa***

      MINÄ EN OO koskaan muuten masturboinu kun suihkun avulla...suihku on ihn paras...parempi ku MITKÄÄN MUUT, jos ei miehiä lasketa=)
      mut sen pitää olla käsisuihku koska vaan siitä tulee oikeella paineella...kandee vaan olla varovainen, ettei kastu vaatteet=)
      ei siinä tarvii muutaku olla rento...miul tulee AINA alta 5 min...varo aa ettei vedestä tule liian kuumaa tai kylmää ja sit säädä sellasen hyvältä tuntuvan paineen ja annan mennä klitorikselle...se toimii kyllä!

      • a&o

        Tähtää klitorikseen,PAINEELLA. onnistuu tavallisekain suihkulla, jos peität osan suihkun suusta kädelläs,niin että tulee kunnon paineella, ja suuntaa se suoraan klitorikseen. olen kans aina käyttäny tätä menetelmää, muut jäävät selkeesti kakkoseks. tällä tulee ja NOPEETA! vari polttamasta alapäätä..


    • Minni19

      Näin se mulla ainakin, ihan perussuihkulla.. Sopiva lämpötila-ei liian kylmä eikä liian kuumakaan.. Käsisuihkulla saa sellasia pieniä "väristyksiä" mutta mun mielest se paine on siinä liian vähäinen.. Perussuihkun painetta kun saa paremmin säädeltyä kovemmallekin.. Kannattaa ensin totuttaa klitta siihen hiljaisemmalla paineella, ns. normaalipaineella jolla yleensä suihkussa peseydytkin. Sitten pikkuhiljaa koventaa paineen voimakkuutta säätämällä kovemmalle, kun tuntuu oikealta.. Aluksi ei kannata suihkua täysillä pitää,koska klitta on sen verran herkkä paikka,että se saattaa ärsyyntyä ja kipeytyä..Laita suihku klitan kohdalle suunnaten "sopiva painekohta" klittaan..Samalla ota rento asento esim. puoli-istuva (suihkun lattialla)..ja ajattele jotakin sinua kiihottavaa..you know,ym.
      Yksilöllistähän tääkin on mist jokainen tykkää ja saa mielihyvää, mut mulla tää ainaki tepsii..
      Ja tällä tavoin saan ne kaikista mahtavimmat orkut-näinkun ittetyydytyksestä puhutaan.. Käsipelillä ei tunnu juuri missään, vaikka millä tavoin yrittäisi sormilla..Oman kullan kanssa tietenkin orkut ovat ihania, mutta näin kun kyse on ittetyydytyksestä..:))

    • typy

      mä teen näin et makaan suihkun lattialla ja annan veden valua klittaan. Tepsii! :P Saan orkun siin jo alle 5 minuutis

    • Chingon

      Ruuvaa suihkusta se suihku-osa irti ja anna veden valua ssuoraan siitä letkusta klitalle... aluksi ei liian kovaa, vaan lisää painetta pikkuhiljaa.

      • melkein 40v ilman

        KIITOS VIHJEEN ANTAJALLE IHAN SYDÄMMENI POHJASTA.

        JUU TOI SUIHKUNPÄÄ IRTI! EHDOTON JUTTU!
        Mulla kesti melkein 40v ennekuin sain omani. Luin äsken ton vinkin ja menin kokeilemaan. ELÄMÄNI EKA ORKKUHAN SE SIELTÄ RYNNI!
        vinkki: kun tuntuu hyvälle mutta tuntuu ettet vaan pysty niin jatka sinnikkäästi et sä siihen kuole! se tulee tosi nopee. Yritin eka käsisuihkulla ja monesti ennekin se ei toiminut yhtä hyvin.
        Me asutaan omakotitalossa lähin naapuri 100m klo oli 1.00 TAKAAN ETTÄ HERÄS!


      • kokeilla
        melkein 40v ilman kirjoitti:

        KIITOS VIHJEEN ANTAJALLE IHAN SYDÄMMENI POHJASTA.

        JUU TOI SUIHKUNPÄÄ IRTI! EHDOTON JUTTU!
        Mulla kesti melkein 40v ennekuin sain omani. Luin äsken ton vinkin ja menin kokeilemaan. ELÄMÄNI EKA ORKKUHAN SE SIELTÄ RYNNI!
        vinkki: kun tuntuu hyvälle mutta tuntuu ettet vaan pysty niin jatka sinnikkäästi et sä siihen kuole! se tulee tosi nopee. Yritin eka käsisuihkulla ja monesti ennekin se ei toiminut yhtä hyvin.
        Me asutaan omakotitalossa lähin naapuri 100m klo oli 1.00 TAKAAN ETTÄ HERÄS!

        Joe mun suihkussa onnistuu toi suihkun irrottaminen. Vanhempieni kotona on sellainen painesysteemi suihkussa, eli painetta saa vaihdettua ja veden tulon kohdistettua niin että vettä tulee vaan keskeltä. Se on taivaallista, voi että se tuntuukin HYVÄLTÄ. Harmittaa kun itsellä ei ole sellaista...


      • Chingon
        melkein 40v ilman kirjoitti:

        KIITOS VIHJEEN ANTAJALLE IHAN SYDÄMMENI POHJASTA.

        JUU TOI SUIHKUNPÄÄ IRTI! EHDOTON JUTTU!
        Mulla kesti melkein 40v ennekuin sain omani. Luin äsken ton vinkin ja menin kokeilemaan. ELÄMÄNI EKA ORKKUHAN SE SIELTÄ RYNNI!
        vinkki: kun tuntuu hyvälle mutta tuntuu ettet vaan pysty niin jatka sinnikkäästi et sä siihen kuole! se tulee tosi nopee. Yritin eka käsisuihkulla ja monesti ennekin se ei toiminut yhtä hyvin.
        Me asutaan omakotitalossa lähin naapuri 100m klo oli 1.00 TAKAAN ETTÄ HERÄS!

        OLE HYVÄ =)

        Vitsiläinen.... kylläpä oli kiva auttaa. Keksin tuon omalle tyttöystävälleni joskus, mutta kiva kuulla että joku muukin hyötyy ;)


    • Anonyymi

      Laita suihku klitorikseen nii Ai vittu tuntuu hyvältä

    • Anonyymi

      joo toi klitorikseen suihkuttaminen on kyl nii ihanaa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe