Seuraava toimenpide

On Yleisradion ja Hesarin kommunistimedioiden lakkauttaminen vallankumouksellisina.

67

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jahans, ja mitähän laitettaisiin sitten tilalle..?

      Persutrolliarmeijan "palstauutisia" ja kykypuolueen mediatoimiston "verkkouutista..?

      • Vapaata mainosrahoitteista mediaa vailla kommunismin kytköksiä.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Vapaata mainosrahoitteista mediaa vailla kommunismin kytköksiä.

        Mainoksia yötäpäivää mieluummin.
        Nykyisin mainoskanavilla mainosten välissä pyörivät ohjelmapätkät haittaavat mainoksiin keskittymistä...


      • Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Vapaata mainosrahoitteista mediaa vailla kommunismin kytköksiä.

        2024-06-15 14:49:30
        Vapaata mainosrahoitteista mediaa
        -----------
        Mikään mainosrahoitteinen media ei ole "Vapaata"


      • DayShadow kirjoitti:

        2024-06-15 14:49:30
        Vapaata mainosrahoitteista mediaa
        -----------
        Mikään mainosrahoitteinen media ei ole "Vapaata"

        Jos joku mainostaja alkaisi sisältöä rajoittamaan sen mainostamisesta loppuisi.


    • Anonyymi

      KUKAS äärivasureita sitten tukisi!!!!?

    • Anonyymi

      Säälittävää kun ollaan Komukeiden pihdeissä. Valtion omaa pääomaa osataan tuhot, mutta kasvattaa ei osata. Norjasta ja Ruotsista voi ottaa mallia miten pääomia kerätään.

      • Mallia Tanskan sosialidemokraattien matokuurista. Saman teki Tony Blair.
        Verot alas. Palkat alas. Sosiaaliturva alas. Julkinen sektori alas autorisoituja väkivaltakoneistoja lukuunottamatta. Elokapinoille pamppua ja kaasua.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Mallia Tanskan sosialidemokraattien matokuurista. Saman teki Tony Blair.
        Verot alas. Palkat alas. Sosiaaliturva alas. Julkinen sektori alas autorisoituja väkivaltakoneistoja lukuunottamatta. Elokapinoille pamppua ja kaasua.

        Kas kas, kaasua ja pamppua. Ei kuule ihan taida olla sosialidemokraattien kannattamia keinoja vaan pikemminkin äärioikeistolaisten kansallissosialistien. No mutta sinähän oletkin Alfred Rosenbergin hyvä ystävä Nietzschen kautta, eikö niin? Ihan samat ajatukset molemmilla? Ja Rosenberg rinnasti itsensä saksalaisena filosofina Nietzscheen?

        "Kuten sanoin, olen kiitollinen, että teet muistiinpanoja, mutta toivon, että teet ne tarkasti etkä vääristä melko monimutkaisia ​​teorioitani ja päättelyjäni. Loppujen lopuksi olen filosofi ja opiskelija, ja ajatukseni voivat olla monimutkaisia. Jos et milloinkaan seuraa minua, keskeytä, niin selitän tarkemmin. Minun täytyy hymyillä, kun jotkut syytetyistä sanovat oikeudessa, etteivät he koskaan lue kirjojani tai teoksiani, koska se on heijastus heidän kyvyttömyydestään seurata filosofista ajattelusuuntaa, joka tavalliselle ihmiselle on aivan liian syvä ja syvällinen. Tärkeitä mielipiteitä ja teorioita on vaikea ilmaista tieteellisesti ja samalla käyttää yksinkertaista rakentamista. Olen kuitenkin aina yrittänyt olla mahdollisimman selkeä, enkä koskaan pyrkinyt tekemään töitäni tai kirjoituksiani normaalisti älykkään miehen ymmärryksen yläpuolelle." -Alfred Rosenberg-

        https://en-wikiquote-org.translate.goog/wiki/Alfred_Rosenberg?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=sc


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kas kas, kaasua ja pamppua. Ei kuule ihan taida olla sosialidemokraattien kannattamia keinoja vaan pikemminkin äärioikeistolaisten kansallissosialistien. No mutta sinähän oletkin Alfred Rosenbergin hyvä ystävä Nietzschen kautta, eikö niin? Ihan samat ajatukset molemmilla? Ja Rosenberg rinnasti itsensä saksalaisena filosofina Nietzscheen?

        "Kuten sanoin, olen kiitollinen, että teet muistiinpanoja, mutta toivon, että teet ne tarkasti etkä vääristä melko monimutkaisia ​​teorioitani ja päättelyjäni. Loppujen lopuksi olen filosofi ja opiskelija, ja ajatukseni voivat olla monimutkaisia. Jos et milloinkaan seuraa minua, keskeytä, niin selitän tarkemmin. Minun täytyy hymyillä, kun jotkut syytetyistä sanovat oikeudessa, etteivät he koskaan lue kirjojani tai teoksiani, koska se on heijastus heidän kyvyttömyydestään seurata filosofista ajattelusuuntaa, joka tavalliselle ihmiselle on aivan liian syvä ja syvällinen. Tärkeitä mielipiteitä ja teorioita on vaikea ilmaista tieteellisesti ja samalla käyttää yksinkertaista rakentamista. Olen kuitenkin aina yrittänyt olla mahdollisimman selkeä, enkä koskaan pyrkinyt tekemään töitäni tai kirjoituksiani normaalisti älykkään miehen ymmärryksen yläpuolelle." -Alfred Rosenberg-

        https://en-wikiquote-org.translate.goog/wiki/Alfred_Rosenberg?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=sc

        Niin, mitä fasistista tuossa sitaatissa oli?
        Nietzschen yli-ihminen on parempi ihminen. Fyysisesti ja henkisesti kurinalainen ja pidättyväinen nautinto-aineiden suhteen.
        Tämä oli jo Antiikin Kreikan ihanne.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Niin, mitä fasistista tuossa sitaatissa oli?
        Nietzschen yli-ihminen on parempi ihminen. Fyysisesti ja henkisesti kurinalainen ja pidättyväinen nautinto-aineiden suhteen.
        Tämä oli jo Antiikin Kreikan ihanne.

        Se herrakansan rasistinen näkemys. Fasistisen herrakansan, joka uskoo superihmiseen.

        "Nietzschen mahtipontinen uhma kristinuskoa vastaan kiehtoi uskontoon pettyneitä sukupolvia. Hän halveksi myös valistuksen ja modernin liberalismin puolisydämistä kristinuskon hylkäämistä. Nietzschen mukaan nämä olivat kuitenkin jääneet säilömään maallistunutta ja laimennettua versiota kristillisistä arvoista.

        Nietzsche oli paradoksaalinen ihminen. Hän provosoi itsensä uhriksi siinä toivossa, että tulisi myöhemmin kanonisoiduksi pyhimykseksi. Hän pilkkasi välitöntä suosiota, saadakseen aikanaan ikuista kunniaa. Hänen infernaalinen samaistumisensa kosmisten ristiriitojen vastakkaisiin rooleihin ajoi hänet lopulta suunnattomaan kärsimykseen ja upotti hänet omaan yltiöpäiseen hulluuteensa. Hän oli hurja, intohimoinen, traaginen ja sarkastinen kristinuskon ja viinan vihaaja. Kumpaakin hän piti pakona todellisuudesta.

        Siksi kait me hipit hänestä pidimme, vaikka meillä oli ihan omat tapamme paeta todellisuutta. Siksi myös Jokelan koulusurmaaja Pekka Auvinen, Columbinen kouluampuja Eric Harris, norjan joukkomurhaaja Anders Breivik ja moni muukin massamurhaaja on ihannoinut Nietzschen egomaanista hyvän ja pahan yläpuolelle nousemista. Batmanin arkkivihollinen Jokeri osaa hänkin siteerata Nietzscheä – ainakin melkein: ”what doesnt kill you makes you… stranger”. Nietzsche onkin Jeesuksen ja Kungfutsen jälkeen maailman siteeratuimpia miehiä. Suomeksi häntä on kääntänyt Suomen Sisun legendaarinen aktiivijäsen Markku Nietzsche Saarinen. Miksi ihmeessä me hipit innostuimme niin miehestä, joka nykyään on rasistisen äärioikeiston suurin filosofinen guru?

        Nietzschen yhden miehen mentaalisessa romurallissa oli sellaista kaiken kyseenalaistamisen vimmaa, joka myöhemmin teki hänestä postmodernismin suojelupyhimyksen Se on aikamoinen saavutus mieheltä, joka avoimesti ihannoi esihistoriallisen pakanuuden väkivaltaista alkuvoimaa ja primitiivisen kulttuurin verisiä uhrimenoja.

        ”Sääli on sairautta” ei taida olla suora sitaatti Nietzscheltä, mutta hyvä tiivistelmä hänen asenteestaan hyljeksittyjä ja heikkoja laumaihmisiä kohtaan. Myötätunto on vaarallista, koska se tekee kärsimyksestä tarttuvaa ja siksi lisää sen määrää. Vain elämän viholliset voivat tehdä sellaisesta hyveen. Kristinusko oli hänelle nimenomaan todellisen elämän vihollinen, säälin uskonto."

        https://teoblogi.fi/2010/08/16-2-nietzsche-dionysos-ja-jeesus/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se herrakansan rasistinen näkemys. Fasistisen herrakansan, joka uskoo superihmiseen.

        "Nietzschen mahtipontinen uhma kristinuskoa vastaan kiehtoi uskontoon pettyneitä sukupolvia. Hän halveksi myös valistuksen ja modernin liberalismin puolisydämistä kristinuskon hylkäämistä. Nietzschen mukaan nämä olivat kuitenkin jääneet säilömään maallistunutta ja laimennettua versiota kristillisistä arvoista.

        Nietzsche oli paradoksaalinen ihminen. Hän provosoi itsensä uhriksi siinä toivossa, että tulisi myöhemmin kanonisoiduksi pyhimykseksi. Hän pilkkasi välitöntä suosiota, saadakseen aikanaan ikuista kunniaa. Hänen infernaalinen samaistumisensa kosmisten ristiriitojen vastakkaisiin rooleihin ajoi hänet lopulta suunnattomaan kärsimykseen ja upotti hänet omaan yltiöpäiseen hulluuteensa. Hän oli hurja, intohimoinen, traaginen ja sarkastinen kristinuskon ja viinan vihaaja. Kumpaakin hän piti pakona todellisuudesta.

        Siksi kait me hipit hänestä pidimme, vaikka meillä oli ihan omat tapamme paeta todellisuutta. Siksi myös Jokelan koulusurmaaja Pekka Auvinen, Columbinen kouluampuja Eric Harris, norjan joukkomurhaaja Anders Breivik ja moni muukin massamurhaaja on ihannoinut Nietzschen egomaanista hyvän ja pahan yläpuolelle nousemista. Batmanin arkkivihollinen Jokeri osaa hänkin siteerata Nietzscheä – ainakin melkein: ”what doesnt kill you makes you… stranger”. Nietzsche onkin Jeesuksen ja Kungfutsen jälkeen maailman siteeratuimpia miehiä. Suomeksi häntä on kääntänyt Suomen Sisun legendaarinen aktiivijäsen Markku Nietzsche Saarinen. Miksi ihmeessä me hipit innostuimme niin miehestä, joka nykyään on rasistisen äärioikeiston suurin filosofinen guru?

        Nietzschen yhden miehen mentaalisessa romurallissa oli sellaista kaiken kyseenalaistamisen vimmaa, joka myöhemmin teki hänestä postmodernismin suojelupyhimyksen Se on aikamoinen saavutus mieheltä, joka avoimesti ihannoi esihistoriallisen pakanuuden väkivaltaista alkuvoimaa ja primitiivisen kulttuurin verisiä uhrimenoja.

        ”Sääli on sairautta” ei taida olla suora sitaatti Nietzscheltä, mutta hyvä tiivistelmä hänen asenteestaan hyljeksittyjä ja heikkoja laumaihmisiä kohtaan. Myötätunto on vaarallista, koska se tekee kärsimyksestä tarttuvaa ja siksi lisää sen määrää. Vain elämän viholliset voivat tehdä sellaisesta hyveen. Kristinusko oli hänelle nimenomaan todellisen elämän vihollinen, säälin uskonto."

        https://teoblogi.fi/2010/08/16-2-nietzsche-dionysos-ja-jeesus/

        Olis kiva jos täällä asiakeskustelua halutaan osattaisiin esittää jotain omaa eikä pelkkiä siteerauksia.
        Eli tartun nyt Nietzschen väittämään myötätunnosta mukavuudenhaluna. Eli Susanna Koski ei halunnut esittää vääränlaista myötätuntoa. Tämä oma tulkintani.
        Eikös hippien idoli ollut marxilainen fasisti Sartre joka sanoi vankileirien kuuluvan kommunismiin.
        Oliko jollain kommentoitavaa asiakirjoittamisesta? Minä vien täällä kaikkia miten haluan.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Niin, mitä fasistista tuossa sitaatissa oli?
        Nietzschen yli-ihminen on parempi ihminen. Fyysisesti ja henkisesti kurinalainen ja pidättyväinen nautinto-aineiden suhteen.
        Tämä oli jo Antiikin Kreikan ihanne.

        Ei, ainoastaan Spartan. Ja tiedämme, miten kävi Spartan. Jäi paikoilleen junnaamaan ja hävisi hiljalleen omaan mahdottomuuteensa.
        Kreikasta sensijaan alkoi ihmiskunnan eurooppalaisen osan kehitys,
        johon muiden kansakuntien panosta lisäämällä on kehitytty nykytasolle (henkisesti ei paljon ole lisää tullutkaan).


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Olis kiva jos täällä asiakeskustelua halutaan osattaisiin esittää jotain omaa eikä pelkkiä siteerauksia.
        Eli tartun nyt Nietzschen väittämään myötätunnosta mukavuudenhaluna. Eli Susanna Koski ei halunnut esittää vääränlaista myötätuntoa. Tämä oma tulkintani.
        Eikös hippien idoli ollut marxilainen fasisti Sartre joka sanoi vankileirien kuuluvan kommunismiin.
        Oliko jollain kommentoitavaa asiakirjoittamisesta? Minä vien täällä kaikkia miten haluan.

        Asiaa, asiaa, sinä persupelle et vie ketään mihinkään.

        Jos muistat, hippiliike syntyi Kaliforniassa, ja tuskin kukaan siellä oli kuullut sartresta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa, asiaa, sinä persupelle et vie ketään mihinkään.

        Jos muistat, hippiliike syntyi Kaliforniassa, ja tuskin kukaan siellä oli kuullut sartresta.

        New Yorkissa syntyi nihilistinen bändi nimeltä Velvet Underground mikä halveksi hippejä. Punkin esi-isä.
        Oliko esittää jotain omaa asiaa vai oliko kaikki Googlesta?


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        New Yorkissa syntyi nihilistinen bändi nimeltä Velvet Underground mikä halveksi hippejä. Punkin esi-isä.
        Oliko esittää jotain omaa asiaa vai oliko kaikki Googlesta?

        Mutta persutrolli, mites punk liittyy hippeihin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta persutrolli, mites punk liittyy hippeihin?

        Tietenkin liittyy. Laajemmalti koko Nykin scene eli Velvet Underground ja 1970-luvulla Ramones, Dead Boys, Television, Richard Hell, Talking Heads, Blondie oli vasta liike hipeille.
        Dead Boys vasta oli kova bändi.
        https://m.youtube.com/watch?v=ohZnOaetFvY


    • Anonyymi

      Pallopaitulin esitys on mussolinistinen. Orban ja Putin ovat jo toteuttaneet.

      • Anonyymi

        Ja Meloni on laittamassa täytäntöön Italiassa. Pölhöoikeisto haluaa tukkia muiden suut.


    • Anonyymi

      Eläkkeet ja vuokra-asumisen välillinen subventointi myös leikkuriin.
      Vai mitä ?

      • Eläkkeellä en ole ja vuokria on kyllä varaa maksaa.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Eläkkeellä en ole ja vuokria on kyllä varaa maksaa.

        Kyse onkin välillisestä subventoinnista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyse onkin välillisestä subventoinnista

        Tiedön. Ei silti haittaisi.


      • Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Tiedön. Ei silti haittaisi.

        Mutta sinä olet saanut minulta välitöntä subventiota kun olen maksanut laatikkosi lainan korkoja.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Mutta sinä olet saanut minulta välitöntä subventiota kun olen maksanut laatikkosi lainan korkoja.

        Eipä ole lainaa merenranta-asunnosta.
        Omistusasuminen on laajemmassa kuvassa yhteiskuntarauhan osatekijä.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Mutta sinä olet saanut minulta välitöntä subventiota kun olen maksanut laatikkosi lainan korkoja.

        Älä persutrolli puhu paskaa, mun lainoista et ole maksanut latin latia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole lainaa merenranta-asunnosta.
        Omistusasuminen on laajemmassa kuvassa yhteiskuntarauhan osatekijä.

        Yhteiskuntarauhaa takaa paremmin kaupunkilainen hyvätuloinen vuokralla asuja kuin tukiaialueen laatikossa asuja. Sähkölaskutkin olis pitänyt mun maksaa.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Yhteiskuntarauhaa takaa paremmin kaupunkilainen hyvätuloinen vuokralla asuja kuin tukiaialueen laatikossa asuja. Sähkölaskutkin olis pitänyt mun maksaa.

        Vuokralainen maksaa omistavan luokan sähkölaskut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuokralainen maksaa omistavan luokan sähkölaskut?

        No niinhän te kinusitte toissa talvena. Oikein iltapäivälehdissä marisitte.
        Mitä omistamiseen tulee omistan sadan tonnin edestä italialaisia maantiepyöriä. On Bianchia, Colnagoa, Pinarelloa. Campan osilla tietysti.
        Sinä ruman laatikon tukiaissuomessa. Elämä on valintakysymyksiä.
        Vuokralla Asuminen on normaalia sivistyneissä kulttuurissa. Nurmijärvet on asia erikseen. Laatikko Volvo vielä pihass0 amuka "statussymbolina".
        Salli mun nauraa.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        No niinhän te kinusitte toissa talvena. Oikein iltapäivälehdissä marisitte.
        Mitä omistamiseen tulee omistan sadan tonnin edestä italialaisia maantiepyöriä. On Bianchia, Colnagoa, Pinarelloa. Campan osilla tietysti.
        Sinä ruman laatikon tukiaissuomessa. Elämä on valintakysymyksiä.
        Vuokralla Asuminen on normaalia sivistyneissä kulttuurissa. Nurmijärvet on asia erikseen. Laatikko Volvo vielä pihass0 amuka "statussymbolina".
        Salli mun nauraa.

        Heh, sillä kovasti säästämälläsi sadallatonnillasi voisit ostaa veneeni laituristani, ainakin melkein. Tai saisit pikkueteisen talostani.

        KakkosTeslan kohdalla sulle jäisi vielä vähän rahaa sähköihinkin.

        Elämä on tosiaan valintoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, sillä kovasti säästämälläsi sadallatonnillasi voisit ostaa veneeni laituristani, ainakin melkein. Tai saisit pikkueteisen talostani.

        KakkosTeslan kohdalla sulle jäisi vielä vähän rahaa sähköihinkin.

        Elämä on tosiaan valintoja.

        Voi, voi. Sen verran omistan osakkeita että voisin ostaa murjusi koska tahansa mutta minulla on tyylitajua.
        Lääketeollisuudessa vastuullisissa johtotehtävissä oli kivat optio-, ohjelmat.
        Tykätään elää suht vaatimattomasti mitä nyt Waguu härkää joskus ostetaan.
        On vähän parempaa ku kepujuntin liha.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Voi, voi. Sen verran omistan osakkeita että voisin ostaa murjusi koska tahansa mutta minulla on tyylitajua.
        Lääketeollisuudessa vastuullisissa johtotehtävissä oli kivat optio-, ohjelmat.
        Tykätään elää suht vaatimattomasti mitä nyt Waguu härkää joskus ostetaan.
        On vähän parempaa ku kepujuntin liha.

        Heh heh......


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Voi, voi. Sen verran omistan osakkeita että voisin ostaa murjusi koska tahansa mutta minulla on tyylitajua.
        Lääketeollisuudessa vastuullisissa johtotehtävissä oli kivat optio-, ohjelmat.
        Tykätään elää suht vaatimattomasti mitä nyt Waguu härkää joskus ostetaan.
        On vähän parempaa ku kepujuntin liha.

        Noh, ihanko montakos miljoonaa olet tienannut keskijohdon optio-ohjelmilla? Heh hehee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, ihanko montakos miljoonaa olet tienannut keskijohdon optio-ohjelmilla? Heh hehee

        Ei ollut keskijohtoa.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Ei ollut keskijohtoa.

        Kuka ei ollut?

        Kas kun sopii hyvin kuvaan että puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa.

        Olit väliportaan miehiä josta potkut saatuaan tuli katkera kaikkia ja kaikkea kohtaan.

        Ja ne miljoona-optiotkin taisivat jäädä muutamaan kymppi- / sataantonniin.

        Lopeta hölmöily ja miehisty.


      • Anonyymi

        "älykkäitä" argumentteja viljelet.

        lepää rauhassa pohjamudissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "älykkäitä" argumentteja viljelet.

        lepää rauhassa pohjamudissa.

        Niin ei ole ihan normaalia stalkkaamisesi varsinkaan kun se ei mitenkään liity palstan aiheeseen.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Niin ei ole ihan normaalia stalkkaamisesi varsinkaan kun se ei mitenkään liity palstan aiheeseen.

        Stalkkaaminen?

        Hassahtaneiden kanssa menee aina saman kaavan mukaan, luulevat että joku seuraa juuri heitä.

        Omista palstahöpinöistä nuo asiasi löytyvät, dorkaparka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkaaminen?

        Hassahtaneiden kanssa menee aina saman kaavan mukaan, luulevat että joku seuraa juuri heitä.

        Omista palstahöpinöistä nuo asiasi löytyvät, dorkaparka.

        Mulle on ihan ok että etsit poikaseuraa. Mutta ei ole mun juttu. Kaappireppana.


      • Anonyymi

        Liittyikö asuinpaikkakunnan vaihto kokemaasi häpeään?


      • Anonyymi

        Osui pahasti?


      • Helvetin lahjatonhan kirjoittajana olet ja se täällä ratkaisee. Kaikki kommentit noudattaa samaa kaavaa. Varmaan joku SAK:n satraappienne joka pääsee soppatykillä pätee..
        Tai Venäjän trolli.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Helvetin lahjatonhan kirjoittajana olet ja se täällä ratkaisee. Kaikki kommentit noudattaa samaa kaavaa. Varmaan joku SAK:n satraappienne joka pääsee soppatykillä pätee..
        Tai Venäjän trolli.

        Lähdit ihan laukalle..
        Tyypillinen reaktio tilanteessasi.

        Ehken aika parantaa häpeän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähdit ihan laukalle..
        Tyypillinen reaktio tilanteessasi.

        Ehken aika parantaa häpeän?

        Niin, sinä olet kirjoittajana lahjaton. Se on oleellista, ei muu.


      • Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Niin, sinä olet kirjoittajana lahjaton. Se on oleellista, ei muu.

        Ja vihanhallintaongelma sinulla selvästi on.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Ja vihanhallintaongelma sinulla selvästi on.

        Jospa suuri luuloista mutta kovin yksinkertaista vähän älytetään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa suuri luuloista mutta kovin yksinkertaista vähän älytetään?

        Kun Eric Cantons sai tuomion kung fu potkustaan brittiläiseen roskasakkiin hän sanoi kuolemattomat sanat.
        "Lokit seuraavat troolaria". Vertaus toki lienee sinulle liian vaikea mutta kysy joltain.
        Ja kirjoitetaan suuriluuloinen.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Kun Eric Cantons sai tuomion kung fu potkustaan brittiläiseen roskasakkiin hän sanoi kuolemattomat sanat.
        "Lokit seuraavat troolaria". Vertaus toki lienee sinulle liian vaikea mutta kysy joltain.
        Ja kirjoitetaan suuriluuloinen.

        No kirjoituserheistä vastaa autocorrect.

        Laskeudutaan tasollesi... eli kuka olikaan Eric Cantons? :-)

        Troolari lipuu syvissä vesissä.
        Pinnalla, toisin kuin sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kirjoituserheistä vastaa autocorrect.

        Laskeudutaan tasollesi... eli kuka olikaan Eric Cantons? :-)

        Troolari lipuu syvissä vesissä.
        Pinnalla, toisin kuin sinä.

        Niin, sinä ja muut puska-akat olette lokkeja. Siinä sinun tasosi. Mutta kerro mikset kykene tuottamaan mitään asiaa, pelkkää henkilöön käyvää sontaa.
        Ei se hävetä sinua yhtään?


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Niin, sinä ja muut puska-akat olette lokkeja. Siinä sinun tasosi. Mutta kerro mikset kykene tuottamaan mitään asiaa, pelkkää henkilöön käyvää sontaa.
        Ei se hävetä sinua yhtään?

        Voi voi, kun Pallopaituli sätkii kuin loukutettu rotta :)))

        Ollaan selvästikin asian äärellä, koska käpysi paloi ihan samaan tapaan kuin mielikuvitusmajurinakin. Tuliko kenkää omituisen mielenlaatusi vuoksi? Näitä näkemyksiä, mitä täällä viljelet ei yllätä taatusti ketään, miksi käyttäydyt palstalla kuin räyhähenki spämmäten välillä koko sivun täyteen poliittista vihaasi. Ja tuollaisia jos olet päästellyt työelämässä, niin kyllä siinä taatusti ovat hävenneet työntekijöiden lisäksi myös työnantajan edustajat. Tuskinpa yksikään yritys haluaa viestittää edustuksellaan ulospäin, että firma edustaa autoritaarista johtamistapaa, Hennalan keskitysleirin hengessä. Seuraavaksi SAK ja sen jäsenliitot ruotuun kaasun, pamppujen ja panssarivaunujen voimin "ojennukseen" vai?

        Taikasana "SIUVATTI" ?!?!


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        No niinhän te kinusitte toissa talvena. Oikein iltapäivälehdissä marisitte.
        Mitä omistamiseen tulee omistan sadan tonnin edestä italialaisia maantiepyöriä. On Bianchia, Colnagoa, Pinarelloa. Campan osilla tietysti.
        Sinä ruman laatikon tukiaissuomessa. Elämä on valintakysymyksiä.
        Vuokralla Asuminen on normaalia sivistyneissä kulttuurissa. Nurmijärvet on asia erikseen. Laatikko Volvo vielä pihass0 amuka "statussymbolina".
        Salli mun nauraa.

        Junnu Vainio lausui aikanaan:

        "Köyhän ainoo huvitus
        on vilkas mielikuvitus"!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kun Pallopaituli sätkii kuin loukutettu rotta :)))

        Ollaan selvästikin asian äärellä, koska käpysi paloi ihan samaan tapaan kuin mielikuvitusmajurinakin. Tuliko kenkää omituisen mielenlaatusi vuoksi? Näitä näkemyksiä, mitä täällä viljelet ei yllätä taatusti ketään, miksi käyttäydyt palstalla kuin räyhähenki spämmäten välillä koko sivun täyteen poliittista vihaasi. Ja tuollaisia jos olet päästellyt työelämässä, niin kyllä siinä taatusti ovat hävenneet työntekijöiden lisäksi myös työnantajan edustajat. Tuskinpa yksikään yritys haluaa viestittää edustuksellaan ulospäin, että firma edustaa autoritaarista johtamistapaa, Hennalan keskitysleirin hengessä. Seuraavaksi SAK ja sen jäsenliitot ruotuun kaasun, pamppujen ja panssarivaunujen voimin "ojennukseen" vai?

        Taikasana "SIUVATTI" ?!?!

        Martti se on tämän töryn takana, eikö niin?


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Martti se on tämän töryn takana, eikö niin?

        Häpeä kalvaa ja kaihertaa.

        Leika rintaan ja. ei muuta kuin uusia hörhöilyjä suoltamaa.


      • Anonyymi

        Miten puoliso kestää moisen?


      • Anonyymi

        DIE FAHNE HOCH..... ?!?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten puoliso kestää moisen?

        Siis puska-akka. Helvetin oletustäyttö.


    • Anonyymi

      Kommunisti mainittu, siis persutrolli!

    • Anonyymi

      Onks tää persutrolli se entinen oikeisto,sos,sos

      • Anonyymi

        Sama vajakki.


      • Anonyymi

        Niin, sinuthan on ihan todistetusti istuttu työstäsi ulos. Ja sekös sai pönttösi sekoamaan?

        Miksi työkavereidesi olisi pitänyt hyväksyä pomon perseennuoleskelusi?


    • Anonyymi

      Mutta täytyy sanoa, että loistavaa on keskustelu tällä palstalla.

      Muuten, Kommunistit unohtui.

      • Jonka tasoa erityisesti parannat trollaamisellasi. Eli sovit hyvin joukkoon. Voit avata Suomen Maalaisliiton puoluevaltuuston pöytäkirjoista muttei se ketään kiinnosta.
        Täällä tuntuu asioiden sijaan kiinnostavan MINÄ. Joillakin sairaalloisuuteen asti.


      • Anonyymi
        Nato.Sos.Dem kirjoitti:

        Jonka tasoa erityisesti parannat trollaamisellasi. Eli sovit hyvin joukkoon. Voit avata Suomen Maalaisliiton puoluevaltuuston pöytäkirjoista muttei se ketään kiinnosta.
        Täällä tuntuu asioiden sijaan kiinnostavan MINÄ. Joillakin sairaalloisuuteen asti.

        SIEG HEIL und die Fahne hoch! HEIL Hitler!!!


    • Anonyymi

      Nehän ajoi Suomen natoon!

    • Anonyymi

      Tarpeetonta spekuloida, koskapa Erkot ja Herlinit eivät anna sitä tehdä.

    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan palstan aiheesta!

    • Anonyymi

      Ja persutrolli, orbanin malliin!

      Ainoat sallitut mediat:

      "Persupravda", mv- lehti Ja tietysti kaikkien aikojen ja median päätietolähde, Bonnierin seiska

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe