Äärioikeisto tietää olevansa koskematon koska Orpo ei uskalla puuttua heidän tekemisiin sillä siitä seuraisi hallituksen hajoaminen.
Olisikin syytä pohtia että voitaisiinko Kokoomus laskea ainakin osittain äärioikeiston tukijaksi?
Äärioikeistolainen terrorismi tulee yleistymään
4
126
Vastaukset
- Anonyymi
Sisä ja oikeusministeri ovat persuja . Supon päällikkö on persu. Ei hyvältä näytä .
- Anonyymi
Ihan itse aiheutatte tämän te Vasemmistolaiset kerjäätte itse tätä
Mikä on aiheutettu itse? Suomalaisista valtaosa ei halua asua missään neljännessä valtakunnassa vaikka persut niin luulevatkin.
- Anonyymi
Suomessa nähty vasta pelkkää softailua. Mistään terrorismista ei ole ollut hajuakaan. Toivottavasti näemme vielä ns. kunnon äksöniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542248
- 622152
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131661- 621482
- 511443
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41875Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90767Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118747Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33718- 40683