Äärioikeisto tietää olevansa koskematon koska Orpo ei uskalla puuttua heidän tekemisiin sillä siitä seuraisi hallituksen hajoaminen.
Olisikin syytä pohtia että voitaisiinko Kokoomus laskea ainakin osittain äärioikeiston tukijaksi?
Äärioikeistolainen terrorismi tulee yleistymään
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Sisä ja oikeusministeri ovat persuja . Supon päällikkö on persu. Ei hyvältä näytä .
- Anonyymi
Ihan itse aiheutatte tämän te Vasemmistolaiset kerjäätte itse tätä
Mikä on aiheutettu itse? Suomalaisista valtaosa ei halua asua missään neljännessä valtakunnassa vaikka persut niin luulevatkin.
- Anonyymi
Suomessa nähty vasta pelkkää softailua. Mistään terrorismista ei ole ollut hajuakaan. Toivottavasti näemme vielä ns. kunnon äksöniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342