Ei tarvitse käydä kirkossa, rukoilla, lukea Raamattua - sen kyllä huomaa! - eikä todistaa Jeesuksesta. Ei tarvitse pelätä helvettiä eikä kuolemaa.
Mutta minkäs teet: olen sokea hihhuli ja uskolla sidottu. Ei siitä pääse irti ja vapaaksi, vaikka miten tahtoisi. On vain uskottava, kun se usko on niin syvälle juurtunut.
Järkipuhe ei auta. Vaikka mitä sanotaan, niin usko kääntää sen aina uskoon sopivaksi. Vaikka se tiedettä olisi.
Olen hirveän kateellinen ateisteille
Anonyymi-ap
1
364
Vastaukset
- Anonyymi
niin ihmisen aivot on erilaisia ja toimivat eri tavoin , mikä milloinkin on ympäristön paineen muokkaama . Oli jo aikakin saada ateistinen elämä eloon , vuosisatojen kristittyjen hourulasta on päästy , ei ollut ennen ateistin elämä helppoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285