Ei tarvitse käydä kirkossa, rukoilla, lukea Raamattua - sen kyllä huomaa! - eikä todistaa Jeesuksesta. Ei tarvitse pelätä helvettiä eikä kuolemaa.
Mutta minkäs teet: olen sokea hihhuli ja uskolla sidottu. Ei siitä pääse irti ja vapaaksi, vaikka miten tahtoisi. On vain uskottava, kun se usko on niin syvälle juurtunut.
Järkipuhe ei auta. Vaikka mitä sanotaan, niin usko kääntää sen aina uskoon sopivaksi. Vaikka se tiedettä olisi.
Olen hirveän kateellinen ateisteille
Anonyymi-ap
1
359
Vastaukset
- Anonyymi
niin ihmisen aivot on erilaisia ja toimivat eri tavoin , mikä milloinkin on ympäristön paineen muokkaama . Oli jo aikakin saada ateistinen elämä eloon , vuosisatojen kristittyjen hourulasta on päästy , ei ollut ennen ateistin elämä helppoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693