Kumpi on kiihoittavampaa

Anonyymi-ap

Mikä teitä kiihoittaa eniten?
Puoliso panee vieraan kanssa?
Vaimo imee vieraan kyrpää?
Vieras nuolee vaimon pillua?
Nainen vieraan kanssa 69:ssä?

17

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aisurina kiihottaa kaikki nuo. Lisäksi kotona odottaminen ja kuviteleminen kun tietää että vaimo nauttii rakastajansa kanssa ja tulee kotiin posket punaisena ja pillu turpeana. Palkinto on kun saan työntää pienenkaluni spermalle tuoksuvaan ja liukkaaseen pilluun. Joskus saan vain nuolla vaimolle orkun ja runkata.

• Anonyymi

Kaikki nuo kuuluu samaan pakettiin.

• Anonyymi

Kysyt kumpi kiihottaa, mutta vaihtoehtoja on useampi kuin kaksi.

• Anonyymi

Nyt et tainnut ymmärtää yhtään mitään. 😄

• Anonyymi

Tämä! Seuraavaksi varmaan kysyy ketä, vaikka pitäisi kysyä kuka.

• Anonyymi

Vaimo antaa mustalle pillua. Vaimo imee mustaa kyrpää. Spermat pilluun ja suuhun

• Anonyymi

Nuo kaikki kiihottaa ja onneksi näen niitä melkein viikoittain, kun vaimoni 56v nussii vieraan miehen kanssa.

• Anonyymi

Anna hänen unelmoida.

• Anonyymi

Kiihottavinta on se, että tietää, mutta ei tiedä ihan kaikkea, että on sellainen salaisuuden verho sen kaikkein intiimeimmän kohdan peittona. Sen verran tietää, että vaimo on ollut pillu paljaana, toinen mies on sitä katsellut, mutta loppu jää mielikuvituksen sytykkeeksi.

• Anonyymi

Kun vaimo on paljastanut rintansa. Onko mies ollut vaimon päällä tai vaimo ratsastanut. Onko käytetty kondomia vai menty nautinto edellä? Onko pistetty siementä vakoon?

• Anonyymi

Kaikki nuo. Meillä vaan kokemusta kaveripariskunnan kanssa puuhailusta, jossa nainen on bi. Oma nainen sanoo ettei ole ja puuhailee tämän toisen naisen kanssa sen takia, kun se on mun mielestä kiihottavaa katsella :) Viimeksi naiset pussailivat toisiaan saunassa ja koskettelivat toistensa tissejä. Myöhemmin mentiin porealtaaseen, jossa hommat jatkuivat. Itse tietenkin hiplailin vaimoketta bikinien alta ja samalla hänen kaverinsa tuli vaimoketta pussailemaan. Otin hänen kädestä kiinni ja laitoin sen vaimokkeen paljaaseen jalkoväliin. Tuli kaverille aika yllätyksenä, mutta tykkäs :D Myöhemmin pääsin sormettamaan molempia naisia samaan aikaan. Illan mittaan naiset ottivat yläosat pois ja oma meni hieman toisen miehen hellittäväksi altaan toiselle laidalla. Toinen nainen taas tuli mun syliin ja aloitti kiihkeä suutelun. Toinen yllättävä ja kiihottava tilanne oli, kun huomasin kaverilla seisovan ja hänen vaimonsa alkoi ottamaan suihin siinä altaan reunalla. Kohta oma vaimoke oli siinä kanssa imemässä kaveria. Ekaa kertaa elämässä näin, kun oma kumppani puuhailee toisen kanssa. Vaikka tuollainen on ollut haaveissa pitkään, niin livenä se oli vielä kiihottavampaa kuin kuvitelmissa.

• Anonyymi

Kun vieras laittaa kuuman lemmenliemensä vaimon vakoon.

• Anonyymi

Kun vaimo seksitettelee tyttökaverin kanssa,kaksi posliinipillua,vaimo pieni kokoinen,ystävä iso nainen,ystävä raiskaa sauvalla vaimoa💦Kiihottavaa katsella kyrpä pystyssä💦💦

• Anonyymi

Huh kuin ois kuumaa katseltavaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh kuin ois kuumaa katseltavaa!!

2N+M on parasta maailmassa. Ne tietää, jotka on kokeillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2N M on parasta maailmassa. Ne tietää, jotka on kokeillut.

2N+M ei ole enää niin kiihottavaa, kuin katsella kahden kauniin naisen todella kiihkeää irstailua.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe