Luvattu tosi lämmint, kuivuu nopsasti. Niillä on pitk laituri kun rannassa on niin matalaa, piempi kuin meillä. Ei me ihan naapureita olla, tästä on semmoinen 120 metriä rantaviivaa niin siinä on heidän mökki. Toissa kesänä maalattiin heidän mökki, se oli iso urakka.
Laiturin maalaus on kivaa, senkun kykkii vaan ja antaa mennä.
Huomenna menen maalaamaan naaurin laiturin
20
285
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään voisi olla mäkill tai missään tekemttä mitään. Kesällä on kiva keksiä mökille vaikka mitä tekemistä..ja talvella kotona. Minä pitkästyisin jos ei olisi tekemistä aina. Joskus kun ei huvita niin silloin on vaan.
8 tutnia töissä olisi kauhistus istua ja katella ikkunasta ulos ja kelloa koska pääsee kotiin.. Siinä menee istuessa ja ihmetellessä päivä hukkaan. Työlliset ne jaksaa istua.. laiskoina. - Anonyymi
Pääsispä vääntämään sonnat vastamaalatulle laiturille.
- Anonyymi
No mikset mene? kai siellä teilläpäin on laitutreita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikset mene? kai siellä teilläpäin on laitutreita.
Eivät kelpaa, kaikissa maalipinta kuivunut.
- Anonyymi
Eihän se sama asia ole kuin vastamaalattu. Kuinka helvetin typerä sinäkin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se sama asia ole kuin vastamaalattu. Kuinka helvetin typerä sinäkin olet?
Sinähän se typerä olet, jos menet tepastelemaan vastamalautlle laiturille, mahtaa jalkapohjat olla kivan väriset. Harmi ettei teillä ole vessaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se typerä olet, jos menet tepastelemaan vastamalautlle laiturille, mahtaa jalkapohjat olla kivan väriset. Harmi ettei teillä ole vessaa.
On toki wc ja kengätkin. Naapurin laiturille olisin menossa paskalle en omalleni. Ja vaikeaa se olisikin koska sellaista ei ole - EIKÄ TULE!
- Anonyymi
Taitaa olla auringonpistos iskenyt kun oma laituri on maalattu jo 8 kertaa
ja nyt ollaan jo naapurin laiturin kimpussa.- Anonyymi
Kuule minä kerkiin maalata tänä kesänä vaikka kuin monta laituria. juhannusiikko on lämmin, silloin on hyvä maalata. Sitten maalaankallion, siitä tulee upee.
- Anonyymi
Huomenna maalaan naapurin laiturin ja kun vauhtiin pääsen niin saattaa mennä eduskunnan portaatkin iloisen siniseksi.
Ap- Anonyymi
Et ole ap.
Muuten hyvä idea, et maalattaisiin eduskunnan portaat.
Sinne tarvii punaista, vihreää, ja sinistä ainakin. sdp, vihreä ja keskusta.... orpo orpo, kato mitä sä teit!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ap.
Muuten hyvä idea, et maalattaisiin eduskunnan portaat.
Sinne tarvii punaista, vihreää, ja sinistä ainakin. sdp, vihreä ja keskusta.... orpo orpo, kato mitä sä teit!!!!Maalaa samalla eduskunnan seinään punavihreille iso kieltomerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalaa samalla eduskunnan seinään punavihreille iso kieltomerkki.
Peussuomalaisille isot skset ja purran hampaat!
- Anonyymi
Sitä mä.en oo tehny.
Vaan mulla kyllä tuolla "mun.omassa pikkumetässä"
Lahos jo yks tavallaan ojan yli menevä.vanha puusilta, niin.just jalkojen alta ja arvaa nyt vähä,
"Rähisnkö i"telleni siinäki ku petti alta!
Ihan paskaset housut tuli.
Niin eikö vaan ylös.
Vitutti.
Kun ois kiinnostanu mitä siellä vanhan sillan takana on. Niin.käyvä kahtoon.
Vaan eipä päässy .
:((( - Anonyymi
Luvattu?vaaditko hyvitystä jos "lupaus" pettää?
- Anonyymi
Minä aloitan huomenna maalaamaan ison koivun lehdet, erivärisiksi. Siin riittää puuhastelua varmasti muutama viikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aloitan huomenna maalaamaan ison koivun lehdet, erivärisiksi. Siin riittää puuhastelua varmasti muutama viikko.
Maalaa molemmin puolin niin riittää puuhaa kesän ehtoolle. Jos alkaa tökkimään sutaise maalia lautariviin vaihteluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalaa molemmin puolin niin riittää puuhaa kesän ehtoolle. Jos alkaa tökkimään sutaise maalia lautariviin vaihteluksi.
Mie aattelin malaa kuun vihreäksi! Maalaatko sinä aurinon siniseksi, yhdessä tuumin...
Näin muutamme maailmaa.
- Anonyymi
Voi kykkiä paskallakin varsinkin naapurin mansikkapeltoon.
- Anonyymi
Mahtaa siinä mansikat rehottaa. Kasvavat varmaan omenan kokoisiksi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418