Sitten kun Ukrainan sota ohitse ja Venäjä ajautunut kaaokseen ja sisällisodan vuoksi.hajoaa pienemmiksi vasallivaltioiksi, olisiko mahdollista liittää Petsamon tasavalta osaksi suursuomea? Olen aina halunnut käydä kalassa jäämerellä.
Petsamo takaisin!!!
7
1369
Vastaukset
- Anonyymi
Inhoan venäjää.
- Anonyymi
Et ole ainoa. Heitä näyttää olevan myös Venäjällä ja etenkin Venäjän Karjalassa.
Iltalehti kirjoitti:
"Ukrainassa taisteleva ryhmä aikoo iskeä, kun Venäjä on heikkona – ”Olemme valmiina vapauttamaan Karjalan” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ainoa. Heitä näyttää olevan myös Venäjällä ja etenkin Venäjän Karjalassa.
Iltalehti kirjoitti:
"Ukrainassa taisteleva ryhmä aikoo iskeä, kun Venäjä on heikkona – ”Olemme valmiina vapauttamaan Karjalan”Hoitajat,
tässä on muutama lisää!
- Anonyymi
Ehkä Suomi hajoaa ennenpitkää hih.
- Anonyymi
Kun Ukrainan sota loppuu ja taas pääsee Venäjälle tästäkin rajasta,niin meinasin muuttaa Karjalan tasavaltaan,kaikki ainakin puolet halvempaa,ruoka jopa 3x halvempaa ,polttoaineet melkein 4 kuin täällä eikä Suomen veroja ja mitään muitakaan turhia velvollisuuksia.
Suomesta myyn kaiken pois ja ostan sieltä jonkun vesimyllyn jonka sähköä myyn sitten joko Venäjälle tai tänne Suomeenkin jos hyvä hinta. Sinne rakennutan myös uuden talon ja ostan vaikka uuden maasturi Ladan.
Muuta en sitten tarvitsekaan. - Anonyymi
Petsamon palautusta odotellessa:
https://www.youtube.com/watch?v=6tMzTvY9iOU - Anonyymi
Olishan se yhteys Jäämerelle ja siten oikeudet pohjoisen mineraalivarantoihin ihan mukava juttu Suomen kansantalouden kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211