Miksi Jeesus nimi annettiin?

Anonyymi-ap

Jeesus nimi annettiin, siksi, että yksin hän vapahtaa kansansa heidän synneistään!! Esim Psalmi 130: 7, 8 Hänen Isänsä vaati sellaisen nimen antamista. Vapahtaminen tarkoittaa, kuolemasta pelastamiselta. Adventtikirkko on opetellut Katolisilta Trinity kasteen, jossa ei mainita Jeesus nimeä, jonka Isä antoi...Siis Adventistit ovat eksytetty, ja eksyttäjä on Vatikaanissa asuva saatana, Paaville, viesti. `` Minä tiedän missä sinä asut. siellä missä on saatanan valtaistuin`` Paavista käytetään nimeä ´´ herra jumala paavi´´ Paavi istuu siis saatanan sylissä, ja Adventistit istuvat pedon selässä, se merkitsee että myös Adventtikirkko istuu saatanan sylissä. Jeesushan istuu Isänsä oikealla puolella, joten istumajärjestys on tyystin erilainen. Myös kaste käytäntö on erilainen. Kuten peto, eivät adventistitkaan käytä kasteessaan Jeesus nimeä, sillä saatana keksi patentin, että kun hän saa seurakunnat kastamaan Trinityn nimiin, niin silloin Jeesuksen työ ja tehtävä ohitetaan, eikä Jeesuksen uhriverestä ole mitään hyötyä! Adventistien pitäisi saarnata nyt kun Jeesus on Isänsä oikealla puolella Taivaassa, niin hänen puolestaan saarnata, seurakunnalle, että antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa, Jeesuksen nimessä ja veressä Apost 2: 38 Kaikki ne, jotka suostuvat kastattamaan itsensä Jeesuksen nimeen ja vereen , pelastuvat, ja saavat Pyhän Hengen seurakseen. `` Jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan, Ef 1: 7 Eri ihmiset saavat armoa, eri määrän mukaan, Abraham, Job jne vähän, koska he olivat Jumalan vanhurskaita jo kulkiessaan maan päällä. Hän, Jeesus on päänä seurakunnalla, ei Trinity. Jesaja väittää että Adventisti pastorit ovat murhaajia!! Benedictus

6

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Isän, pojan ja pyhän hengen nimeen?
      Mitä sekin fraasi pitää sisällään.

      • Anonyymi

        Se fraasi ei tarkoita mitään, sillä noilla henki lausunnoilla ei ole kuin huijaus tarkoitus. Thdelläkään hengellä, ei ole ruumista, eikä henki ruumiissa ole verta. JEESUKSEN JUMALA ON PYHÄ HENKI, JOKA pyysi Poikaansa menemään maapallolle syntisten tykö ja syntymään maanpäällä lihaksi, jossa on veri `` Heb 10: 5 ruumiin sinä minulle valmistit!. Asiat menivät niin, että Jeesus teurastettiin, että hän sillä verellä ostaisi syntiset vapaiksi, ettei 10 käskyn laki enää syyttäisi heitä!! Sillä laki kertoo mikä on syntiä, 1 Joh 3: 4 ja Room 7: 7 ja niihin tarvitaan Jeesuksen verta . Saatana tiesi ettei hengillä ole verta, siksi hän petti Katolista kirkkoa, ja Adventti kirkko hyväksyi saman tavan kastaa, että siitä tulisi yhtä väkirikas ja rikas kuin katolisesta kirkosta. Mutta ei ymmärtänyt että ko kastetapa on murhaamista Jeesuksen nimen puutteen ja hänen verensä puuttumisen vuoksi ja jos Pyhää Henkeä ei kasteen jälkeen tule, kuten Apost 2: 38, niin siellä vaikuttaa saatana. Kuten Adv. kirkko tietää heille käyneen. Jeesus kuvia on ilmestynyt, Trinity kasteen jälkeen, Korvaukseksi Jeesus lauluja on tullut tilalle, mutta ne eivät korvaa Jeesuksen verta , ja henkillä ei todellakaan ole verta. Jesaja syyttää heitä murhaajiksi Jes 1: 21, 22, ennen ei niinn ollut. benedictus


    • Anonyymi

      Jeesus oli hyvin yleinen etunimi Jeesuksen aikaan.
      Jeesuksia oli joka kylässä. Parhaassa viisi.

      • Anonyymi

        Raamattu ei kiellä Jeesuksen nimen käyttöä. Vaikka papit sanoivat Apost 4: 16, 17 `` Mutta ettei se leviäisi laajemalle , kansaan , niin kieltäkäämme ankarasti heitä enää tähän nimeen (Jeesus) puhumasta yhdellekkään ihmiselle`` Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa, sillä ei ole Taivaan alla muuta nimeä, ( Jeesus) ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman Apost 4 : 12 Tämä Jeesus nimi toimi näin : Rampa hamasta äitinsä kohdusta Apost 3: 2 Pieteri käytti Jeesus nimeä ja tapahtui näin Apost 3: 6, 7- 9 Se toimi. Jos ne, joilla oli sama , nimi. ihmiset eivät parantuneet `` Me olemme löytäneet Messiaan, kertoivat he toisilleen Apost 2: 38, 41, 42- 44
        Apost 2: 21 = Pelastus Tässä Apost 1: 11 Jeesus otettiin Taivaaseen, toiset Jeesus nimiset jäivät maan päälle. Pelkkä Jeesukseen koskeminen paransi Matt 9: 20,-22 Usko Jeesukseen on kova ase!! Pappinen= Benedictus


    • Anonyymi

      Jeesus nimi annettiin samasta syystä kuin Aku Ankka nimi annettiin ankalle, jolla ei ole housuja.

    • Anonyymi

      Jeesuksen nimessä ei tehdä muuta kuin pahaa, eikä puhuta muuta kuin pelkkää paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe