Kumi/latex

Kumia?

Mitä ootte mieltä kumista/lateksista? itse ainakin kiihotun kovasti,jos saan pukea naisen kumiin...

7

2466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NN

...tule Kinky clubin seuraavaan partyyn ystäväsi kanssa, niin näet muitakin...

• Ltx

Onko tietoa koska seuraavat Kinky Club bileet ovat?

• latex
        Ltx kirjoitti:

Onko tietoa koska seuraavat Kinky Club bileet ovat?

heippa vaan kaille! olisin tosi kiitollinen teille kaikille jos voisitte antaa jonki kerhon osoitteen missä ois kumista pitävii ihmisiä. kiitti etu käteen ja hauskaa kesän jatkoa kaikille teille.

• Herr Lack

et todellakaan ole yksin. Meitä on varmasti paljon. Mutta ainakin itse olen havainnut, että latex/PVC/nahka asuista pitävän naispuolisen kumppanin löytäminen on vaikeaa. Usein törmää halveksuntaan tai pervona pitämiseen... Noh, pervohan minä... :)

• Kumia downunder

Pukeudu itse ensin lateksiasuun. Totuttele siihen. Sitten kun tilanne on hallinassa ja hetki oikea, näytä miltä se näyttää. Hanki varastoon naisellesi sopiva asu - jos sattuu olemaan onni myötä.

Miksi näin? No, jos et itse pidä lateksiin pukeutumisesta, et oikein voi odottaa että naisesi siitä pitää.

Toisekseen: lateksin käyttö ei meidän varsinaisten asianharrastajien keskuudessa ole (pelkästään) seksuaalisen kiihoittumisen vuoksi, vaan paljon monimutkaisemmista syistä ja niinpä kumia pidetään yllä ihan normaalissa elämässä (kotona, baarissa, kaupassa).

• Anonyymi

aha

• Anonyymi

Kokeilin kerran perverssin äijän kotona kumihuppua.
      Hiki valui ihan valtoimenaan. Ei ollut mun juttu.
      Nahkahuppu sen sijaan kiihottaa mua ihan homona.

Kuten kaikki muukin nahka.
      Ihana päästä nuolemaan moottoripyöräsaappaita joka päälle on joku spermannut.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4559
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      169
      4344
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1710
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1621
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      31
      1397
    6. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      353
      1090
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1077
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      959
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      56
      934
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      86
      887
    Aihe