Kumi/latex

Kumia?

Mitä ootte mieltä kumista/lateksista? itse ainakin kiihotun kovasti,jos saan pukea naisen kumiin...

7

2218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NN

      ...tule Kinky clubin seuraavaan partyyn ystäväsi kanssa, niin näet muitakin...

      • Ltx

        Onko tietoa koska seuraavat Kinky Club bileet ovat?


      • latex
        Ltx kirjoitti:

        Onko tietoa koska seuraavat Kinky Club bileet ovat?

        heippa vaan kaille! olisin tosi kiitollinen teille kaikille jos voisitte antaa jonki kerhon osoitteen missä ois kumista pitävii ihmisiä. kiitti etu käteen ja hauskaa kesän jatkoa kaikille teille.


    • Herr Lack

      et todellakaan ole yksin. Meitä on varmasti paljon. Mutta ainakin itse olen havainnut, että latex/PVC/nahka asuista pitävän naispuolisen kumppanin löytäminen on vaikeaa. Usein törmää halveksuntaan tai pervona pitämiseen... Noh, pervohan minä... :)

    • Kumia downunder

      Pukeudu itse ensin lateksiasuun. Totuttele siihen. Sitten kun tilanne on hallinassa ja hetki oikea, näytä miltä se näyttää. Hanki varastoon naisellesi sopiva asu - jos sattuu olemaan onni myötä.

      Miksi näin? No, jos et itse pidä lateksiin pukeutumisesta, et oikein voi odottaa että naisesi siitä pitää.

      Toisekseen: lateksin käyttö ei meidän varsinaisten asianharrastajien keskuudessa ole (pelkästään) seksuaalisen kiihoittumisen vuoksi, vaan paljon monimutkaisemmista syistä ja niinpä kumia pidetään yllä ihan normaalissa elämässä (kotona, baarissa, kaupassa).

    • Anonyymi

      aha

    • Anonyymi

      Kokeilin kerran perverssin äijän kotona kumihuppua.
      Hiki valui ihan valtoimenaan. Ei ollut mun juttu.
      Nahkahuppu sen sijaan kiihottaa mua ihan homona.

      Kuten kaikki muukin nahka.
      Ihana päästä nuolemaan moottoripyöräsaappaita joka päälle on joku spermannut.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe