Mitä ootte mieltä kumista/lateksista? itse ainakin kiihotun kovasti,jos saan pukea naisen kumiin...
Kumi/latex
7
2292
Vastaukset
- NN
...tule Kinky clubin seuraavaan partyyn ystäväsi kanssa, niin näet muitakin...
- Ltx
Onko tietoa koska seuraavat Kinky Club bileet ovat?
- latex
Ltx kirjoitti:
Onko tietoa koska seuraavat Kinky Club bileet ovat?
heippa vaan kaille! olisin tosi kiitollinen teille kaikille jos voisitte antaa jonki kerhon osoitteen missä ois kumista pitävii ihmisiä. kiitti etu käteen ja hauskaa kesän jatkoa kaikille teille.
- Herr Lack
et todellakaan ole yksin. Meitä on varmasti paljon. Mutta ainakin itse olen havainnut, että latex/PVC/nahka asuista pitävän naispuolisen kumppanin löytäminen on vaikeaa. Usein törmää halveksuntaan tai pervona pitämiseen... Noh, pervohan minä... :)
- Kumia downunder
Pukeudu itse ensin lateksiasuun. Totuttele siihen. Sitten kun tilanne on hallinassa ja hetki oikea, näytä miltä se näyttää. Hanki varastoon naisellesi sopiva asu - jos sattuu olemaan onni myötä.
Miksi näin? No, jos et itse pidä lateksiin pukeutumisesta, et oikein voi odottaa että naisesi siitä pitää.
Toisekseen: lateksin käyttö ei meidän varsinaisten asianharrastajien keskuudessa ole (pelkästään) seksuaalisen kiihoittumisen vuoksi, vaan paljon monimutkaisemmista syistä ja niinpä kumia pidetään yllä ihan normaalissa elämässä (kotona, baarissa, kaupassa). - Anonyymi
aha
- Anonyymi
Kokeilin kerran perverssin äijän kotona kumihuppua.
Hiki valui ihan valtoimenaan. Ei ollut mun juttu.
Nahkahuppu sen sijaan kiihottaa mua ihan homona.
Kuten kaikki muukin nahka.
Ihana päästä nuolemaan moottoripyöräsaappaita joka päälle on joku spermannut.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915