Julkinen paikka

Anonyymi-ap

Kertokaa millaiseen seksuaaliseen aktiin olisitte valmiit jollain julkisella paikalla. Tositarinoita, haaveita tai fantasioita, ei väliä. Mikä ja millainen paikka? Mitä silloin tapahtuisi? Jne.

Itseä kiihottaa kiinnijäämisen mahdollisuus, sekä muiden halukkaat katseet naistani kohtaan.

Naiseni ei luonnollisestikaan ole vielä aivan yhtä innoissaan aiheesta kuin minä, mutta pientä vilauttelua jo on tapahtunut.

19

526

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiseni on koukuttanut fantastisella suihinotolla ja minun on pakko saada sitä jokaisella autoreissulla esim jossakin levikleellä. Tilanne on niin kiihottava, että kyrpä paisuksissa ajattelen sitä aina kun johonkin lähtö autolla. Sitten kun johonkin pysähdytään, tehdään se. Vetoketju auki ja aivan sairaan hyvää suihinottoa, jota en vaan kestä kuin hetken. Harmittaa, että kestäisi vähän kauemmin, mutta tilanne kiihottaa niin paljon ja toki hänen taito tekee myös ettei kestä

    • Anonyymi

      Pantu on puiston penkillä Viron Pärnussa elokuussa. Seuraavana vuonna nurmikolla rannan läheisyydessä.

      • Anonyymi

        Vaihda vaippasi, haiset buahaaaaaaa.


    • Anonyymi

      Hotellien ikkunat ovat meillä käytössä aina. Harmillisesti useinkaan ei näy katsojaa.

      Kaupunkipuistoissa on mukava myös panna ja baareissa vaimon pillua sormettaa.

      Haaveissa olisi paljon paljon asioita.

      • Anonyymi

        Ootteko kuvaamista kokeillu ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko kuvaamista kokeillu ??

        Kuvattu on paljon, mutta ei julkisella paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko kuvaamista kokeillu ??

        Juu niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Sielläkin. Sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Siellähän sinä kuvailet.


    • Anonyymi

      Olen rakastellut erään pienen kaupungin näkötornissa. Oli lämmin kevätpäivä eikä juurikaan muita ihmisiä liikkeellä, siellä sai olla katseilta suojassa ja näki ja kuuli hyvin, jos joku tulossa. Nojasin itse kaiteeseen ja mies nosti hameenhelmaa ja pani takaa. Kerran jouduttiin keskeyttämään, kun jotkut tädit kiipesi torniin. Meillä oli niin päin, että mies ei olisi tähän ensin millään suostunut.

      Toisen kerran meidät yllätettiin sukuni mökillä. Olimme siellä kaksistaan käymässä ja houkuttelin mieheni rakastelemaan minua ulkona niin, että nojasin auton konepeltiin. Yhtäkkiä pihalle tuli pyörällä joku itäeurooppalainen mies kauppaamaan piirustuksia. Tilanne oli tosi outo. Mieheni keskeytti hetkeksi panemisen, muttei kehdannut vetää seisovaa kalua minusta ulos. Siinä yritin kalu pillussani selittää englanniksi, että emme osta mitään ja ei, mökissä ei ole ketään sisällä, ei sieltäkään löydy asiakasta. Kaupustelija oli tosi sinnikäs ja esitteli vaan piirustuksiaan. Mieheni voitti ujoutensa ja alkoi uudestaan työnnellä kalua sisälläni. Se oli kyllä omituisin tilanne ikinä. Kaupustelija oli kuin mitään ei tapahtuisi, minä yritän saada häntä lähtemään samalla, kun mies panee minua reippaassa tahdissa.

      Lopulta se myyntityyppi otti pyöränsä ja lähti. Kyseli sitä ennen, mistä talosta voisi löytää asiakkaita. Oli kyllä sitkeä tapaus.

      • Anonyymi

        Spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa


    • Anonyymi

      Viime kesänä festareilla lähdin kuselle ja niinkuin yleensäkin bajamajoihin törkeän jono, päätin mennä vähän matkan päähän keventämään oloani. Juuri kun aloitin kusemisen niin kuulin kun vieressä suhisi oikein kunnolla, käänsin päästäni ja siinä vieressä nainen oli kyykky pissalla.
      Näin karvattoman pillun ja naisen mikä pissasi antaumujsella ja häpeilemättömästi tuijotti kaluani kun kullista kusi lensi.
      Sai kustua ja kullini nousi seisomaan, nainenkin lopetti pissaaminen ja kysyi olisko paperia, no ei ollut mutta sanoin nuolevani puhtaaksi jos se kelpaa.
      Hymähti ja sanoi mennään vielä vähän kauemmaksi, no ei kymmentä metriä siirrytty kun hän komensi minut selälleen makaamaan, sitten hän istuutui naamalleni ja käski nuolemaan pillunsa puhtaaksi ja minähän tein työtä käskettynä ja kun olin luvannut.
      Sain nuolla, imeskellä ja näykkiä hyvältä maistuvaa pillua kunnes hän laukesi naamalleni.
      Hetken kun oli toipunut kysyi onko mulla kortsua, no ei juurikaan silloin ollut, totesi että runkkaa hänen katsellessa, vähän hämilläni olin mutta rupesin runkkaamaan, kauaa ei tarvinnut vatkata kun sain orgasmin ja lennätin spermat mättäälle.
      Sitten vedettiin housut jalkaan ja lähdimme takaisin festareille vaihdettiin numerot ja jatkettiin iltaa omilla tahoillaan

    • Anonyymi

      Tämän perustella https://www.bing.com/search?q=mikä+on+"seksuaalinen+akti" seksuaalinen akti on sama asia kuin miehen ja naisen välinen yhdyntä, eli rakastelu. Minulla ei ole koskaan ollut ajatuksena tai toiveena rakastella julkisesti. Mutta jos yleisö maksaa näytöksestä, niin sitten on kyse vain lipputuoton suuruudesta (kaunottaren täytyy olla hirvittävän nuori sekä järkyttävän kaunis).

      • Anonyymi

        Kiinnostaako sinua seksuaaliton akti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako sinua seksuaaliton akti?

        Tarkoitin että sanalla 'akti' on vakiintunut merkitys, ja että on degeneratiivista muutella sanojen merkityksiä.

        Olen harrastellut paljonkin seksuaalisia aktiviteettejä exieni kanssa, siten että he ovat olleet tapahtumissa objekteja, ohjeistukseni mukaisesti. Minusta se on kaunottaren luonnon mukainen tehtävä olla julkinen objekti, ei miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että sanalla 'akti' on vakiintunut merkitys, ja että on degeneratiivista muutella sanojen merkityksiä.

        Olen harrastellut paljonkin seksuaalisia aktiviteettejä exieni kanssa, siten että he ovat olleet tapahtumissa objekteja, ohjeistukseni mukaisesti. Minusta se on kaunottaren luonnon mukainen tehtävä olla julkinen objekti, ei miehen.

        Selitätkö degeneratiivisen sanan tarkoituksen tuossa yhteydessä, niin jokainen ymmärtää sen merkityksen?

        Käytätkö useinkin yleisessä käytössä harvemmin käytettyjä sivistyssanoja, joita monikaan ei tiedä? Onko tarve osoittaa sillä jotain vai oletko vain ajattelematon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitätkö degeneratiivisen sanan tarkoituksen tuossa yhteydessä, niin jokainen ymmärtää sen merkityksen?

        Käytätkö useinkin yleisessä käytössä harvemmin käytettyjä sivistyssanoja, joita monikaan ei tiedä? Onko tarve osoittaa sillä jotain vai oletko vain ajattelematon?

        Anteeksi kamalasti, unohdin että täällä suurin osa, kuten sinäkin, ovat kansakoulupudokkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kamalasti, unohdin että täällä suurin osa, kuten sinäkin, ovat kansakoulupudokkaita.

        Tunnetko ylemmyydentunnetta moisesta? XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kamalasti, unohdin että täällä suurin osa, kuten sinäkin, ovat kansakoulupudokkaita.

        Sinulla jäi vahingossa pilkkuvirhe lauseeseesi. Kuinka sattuikaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe