Nainen minihameessa

Anonyymi-ap

Kuopion seutu, suonjoki rautalampi, nuorta naista ilman pikkareita millä ehdoilla suostut näyttämään hameen alta, ehdota myös koko nakuilu kiinnostaa, t m 56 017a

11

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieksämäki liian kaukana?

• Anonyymi

Ei autolla pääsee

• Anonyymi

Kerro tarkemmin mitä haluaisit minun tekevän, niin osaan kertoa ehtoni. Olen 19v hoikka 164 nainen. Sulla Kik?

• Anonyymi

Kik jurttu0

• Anonyymi

Ei ole s nainen. Kassit on hameen alla varmaankin.

• Anonyymi

Olen aloittaja, haluaisin sinun tulevan esim puistoon minarissa ja hameen alta ?näkyy, myös uimaranta ja siellä bikineitä sivuun sellaista tahtoisin toki jos sovitaan enemmäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aloittaja, haluaisin sinun tulevan esim puistoon minarissa ja hameen alta ?näkyy, myös uimaranta ja siellä bikineitä sivuun sellaista tahtoisin toki jos sovitaan enemmäkin

Voitko sovittaa pippelisi perseeseesi? Sen jälkeen voimme yhdessä miettiä säveltä ja sanoitusta.

• Anonyymi

63v mies mikkelistä olisi kiinnostunut. Auto on ja pääsen kulkemaan ja uskoisin että pääsemme sopuun ehdoista.

• Anonyymi

Jos pieksämäen nainen tai joku muu on asiasta kiinnostunut niin Kik on Miksu_179

• Anonyymi

Etelä-savosta ketään naista joka olisi kiinnostunut lähtemään vaikka kahville tms. ilman pikkareita vanhemman herrasmiehen kanssa? Ei välttämättä muuta kuin tuo, niin että todistat ettei ole pikkareita ;)

• Anonyymi

Voisi ollakkin, jos ehdoista päästään sopuun ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe